Järkytyin tosi pahasti, kun "asiantuntija" valitsi Katjan ja Pasin makkarin parhaimmaksi. Nelosen äänestyksessä pari on myös johdossa (äänestäjät = lammaslauma).
Eikä ketään muuta kammoksuta ne kamalat 70-luku raot seinissä?? Siinä kyllä mentiin siitä missä aita on matalin. Ei viitsitty ja osattu edes seinäpintoja uusia vaan pistettiin vain maalia pintaan, arhg! Ja sitten on muka arvo noussut eniten, just joo.
Ja ne kirkkaat peiliovet ovat ihan kammottavat, eteiseen tuollaiset kuuluu.
Ohjelmasta ei käynyt selville, ketkä laittoivat laminaattia ja ketkä parkettia. Ja muutenkin koko toiston toiston toisto on ihan hanurista.
Unelmakämpän makuuhuone
8
1924
Vastaukset
- qwetty
meinaten se, miten nopeasti ne olivat saaneet niin siistiä jälkeä? Näytettiin 6 tuntia ennen määräaikaa jolloin kaikki kämpät olivat täysin alkutekijöissään ja sitten kaikki oli kuin sisustuslehdestä revitty.
Lisäksi kaikki remppaajat ovat täysin maallikoita, ja aamuyön tunteina ei todellakaan saa siistiä jälkeä aikaan, mahdollisista onnettumuuksista puhumattakaan.
Sirkkeli aamuyöllä... kauhistus!- 70-luku hiiteen
Unelmakämpän nettisivuilta löyty parien päiväkirjat ja sen vanhimman parin päiväkirjasta selvisi, että saivat ammattimiehet paikalle. Eli eivät ne siellä itse ja yksi mitään tehneet.
Outoa on tietyisti maalin kuivuminen kuudessa tunnissa. Ehkä vain ripustivat taulut märkään seinään. Tai sitten meille ei kerrota ihan koko totuuttaa...
- Twiggy 75
Olen samaa mieltä. Katjan ja Pasin makuuhuone oli ruma. Peili takaseinässä! Kuka siitä katselee? Toista oli homopoikien väritys ja Suvin ja Rasmuksen hyvä maku!
- sisustuskakkendaalia
Aivan, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olen varma että Suomessa on monia jotka eivät kertakaikkiaan tykkää vallitsevasta "Anttila" ja "Ikea" lookista. Meille tyrkytetään sisustuspaskaa emmekä tiedä paremmasta. Parin-kolmen vuoden päästä Katjan ja Pasin makuuhuone näyttää jo epämuodikkaalta.
- Killi
sisustuskakkendaalia kirjoitti:
Aivan, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olen varma että Suomessa on monia jotka eivät kertakaikkiaan tykkää vallitsevasta "Anttila" ja "Ikea" lookista. Meille tyrkytetään sisustuspaskaa emmekä tiedä paremmasta. Parin-kolmen vuoden päästä Katjan ja Pasin makuuhuone näyttää jo epämuodikkaalta.
No harvemmin muoti-ilmiöt edes kestävät paria-kolmea vuotta! Saisit vaihtaa sisustusta vuoden välein jos haluat että kotisi on muodikas.
Eikä ohjelmassa ole kysymys siitä kenellä on muodikkain kämppä.
- !!!
Tiedätkö, peiliovet makuuhuoneessa on kiva juttu. Mitä enemmän peilejä makkarissa, sitä parempi. Vielä kun kattoonkin sais.
Kässäätsä mikä siinä on idea??????- Prinsessa Ruusunen
No mikä??? Pippeliä/pimppaa ei ainakaan viitsi aina katsella, kerro!!
- Mari
Prinsessa Ruusunen kirjoitti:
No mikä??? Pippeliä/pimppaa ei ainakaan viitsi aina katsella, kerro!!
Peilit makuuhuoneessa on ihania!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770