Kommunismi Suomeen, kiitos!

dildauskis

Suomen porvarit vetää niin välistä, että olis aika kommunismille. Puukolla vaan lahtaria selkään ja menoksi!

22

623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poksi

      Kysymyksiä:
      Onko puukko Iisakki Järvenpään vai Moran duunaama?
      Menox? Jääx puukko selkään? Kandeisko ottaa puukko mukaan eikä jättää porvarin perikunnalle?

    • poksi

      mistä välistä ne vetää niin?

      • anti-kommari

        kommunistit Paavo A:n johdolla vetelevät toisiaan pakaroiden väliin jouduttuaan vankilaan.


      • Anonyymi
        anti-kommari kirjoitti:

        kommunistit Paavo A:n johdolla vetelevät toisiaan pakaroiden väliin jouduttuaan vankilaan.

        Kommunisti arhinmäki piirtää seinään,kuin teinipojat


    • Pöljän unelma?

      Niin? Suomessa on porvareita vaaleissa yli 75 % ja kovan luokan kommareita yhteensä vain alle 0,5 %!!!!

      Teitä on niin vähän, että poliisi korjaa puukottajan:-D

    • meizi83

      Kuinkahan monta kommunismin kannattajaa on heissä, jotka omistaa jotain?

      Jos omistaa esim. asunnon, kesämökin, jonkinverran osakkeita?

      Tyypillisesti kommunismia kannattaa ne henkilöt, jotka ei itse omista mitään. Sen mukaan heillä on "oikeus" vaatia, että kukaan muukaan ei saisi omistaa.

      Kommunistit vaativat muiden rahat ja varallisuuden itselleen, sen sijaan, että itse hankkisivat omatoimisesti varallisuutta.

      • riistäjä

        Kyllä SKP yritti hankkia varallisuutta, mutta kapitalismi oli pirun vaikiaa...


      • Luuseri
        riistäjä kirjoitti:

        Kyllä SKP yritti hankkia varallisuutta, mutta kapitalismi oli pirun vaikiaa...

        No, älä muita syytä jos et osaa tai jaksa itse tehdä töitä!


      • hankalampaa tienata
        Luuseri kirjoitti:

        No, älä muita syytä jos et osaa tai jaksa itse tehdä töitä!

        Tasan kaikille -periaate unohtuu kommareilla yleensä siinä vaiheessa kun tulee ryöstösaalista jaolle.


      • Kommunismihan perus-

        tuu idealle, että kaikki tuottavat kykyjensä mukaan ja kuluttavat tarpeidensa mukaan.

        Homma lähtee vaan heti lapasesta kun tarpeet ylittävät kirkkaasti kyvyt.


      • huonot lähdöt
        Kommunismihan perus- kirjoitti:

        tuu idealle, että kaikki tuottavat kykyjensä mukaan ja kuluttavat tarpeidensa mukaan.

        Homma lähtee vaan heti lapasesta kun tarpeet ylittävät kirkkaasti kyvyt.

        Kommunistiksi tahtoo vaan ryhtyä sellaista porukkaa, että vähän kaikki toiminta ylittää kirkkaasti kyvyt.


    • rokotus

      Harmi ettei kommunistista sairautta rokotettu tarpeeksi nikkelillä vuonna 1918: vieläkin pääsee pahimmat taudinpesäkkeet välillä pinnalle.

    • Anonyymi

      Kommunismi on vaan kaikille hyväksi. Ei siitä monikaan kommunismia kannattava tahdo hyötyä, vaikka heitä ei pois saakaan laskuista sulkea; yleisesti ottaen aate vain on niin hieno, ettei rahvas ihminen pysty siihen. Siksi me sitä kannatamme. Haluamme myös olla yhteiskunnalle hyödyksi, mutta mitä iloa jos työväki, suurimman työn iloiset raatajat, riistetään porvareiden ja muiden kassaan? Kaipaamme kommunismin tasa-arvoa! Sitä ei edes Suomessa vielä ole, sillä emmehän me kaikki saa kykyjemme mukaan samaa palkkaa (siis kaikki samaa vertaa, mutta kykyjen mukaan vielä erikseen tarkasteltuna). Toisia ei myöskään koskaan kuunnella, vaikka heitä kuinka paljon sitten olisikin... eli meitä, työläisiä. Moni hyvätuloinenkin on kommunisti, sillä hän tahtoo perustavanlaatuista hyvää kaikille! Miksi emme jakaisi maailmaa tasan? Olemmehan jokainen yhtä arvokkaita.

      • Anonyymi

        "Miksi emme jakaisi maailmaa tasan? Olemmehan jokainen yhtä arvokkaita."

        "Jaetaan tasan" sanovat lapset, jotka eivät ymmärrä luonnonlaista.
        Ja ihmiset eivät ole yhtä arvokkaita, vaan voidaan jakaa A, B, ja C luokkiin, joista jälkimmäinen tuhotaan nälänhädän tullessa. Natsit halusivat hävittää sen jo ilman suurempia poikkeustiloja. Saastuneita oli niin paljon, että heitä kyllästyttiin ampumaan, ja lopulta päätettiin tuhota suuremmat erät kerralla viemällä maahan kaivettuun luolaan tai korsuun, ja räjäyttämällä sinne.


    • Anonyymi

      Miettikääpä oikeasti, hyvin hartaasti ja järkevimmin vastaamatta tähän ketjuun pähkäilykänne (annettakoon jokaiselle omaan filosofiaansa rauha), mitä pahaa kommunismissa voi kenenkään mielestä olla? Jotkut yksilöt ja valtiot toki ovat käyttäneet ja käyttävät sitä väärin, sillä eihän kommunismi kannata valtioiden olemassaoloa, eikä siten voi olla sellaisen aatteenakaan. Se on hyvin ikävää. Kuitenkin vain pohtimalla henkilökohtaista suhdettaan kommunismiin ja tutkimalla mitä siitä oikeastaan on sanottavana... tuskin paljon. Kommunismi on aina puolustanut vähemmistöjä -jotkin suurimmat kommunistisiksi itseään väittävät tahot eivät, eivätkä ne siten voi oikeasti olla kommunistisia.

      • Kommunismi on teoriassa hieno ajatus: Kaikki tekevät työtä kykyjensä mukaan ja saavat osansa yhteisen työn tuloksista tarpeidensa mukaan.

        Mutta kuka määrittelee minun tarpeeni ja kykyni? Entä jos minulla ei ole mitään kykyjä, niin silloinhan minun ei tarvitse tehdä työtä, mutta minulla on valtava tarve kylpeä umpikultaisessa kylpyammeessa ja istua kultaisella wc-pöntöllä, jonka kahvassa on Koh-i-Noor-timantti. Tokihan valtion on minulle tällaiset järjestettävä, kun minulla tällainen tarve on?

        Ihmisen kykyjä ei oikein voi määrittää ilman vapaita työmarkkinoita, ja yrittämisen vapautta. Kapitalismissa, jos ihmisellä on tarve istua umpikultaisella wc-pöntöllä, niin tämä on aivan mahdollista saavuttaa jos henkilöllä vain riittää lahjoja, tarmoa ja hyvää onnea.

        Kommunismi poistaa ihmisiltä syyn yrittää ja tehdä työtä. Kun yhteisistä työn tuloksista saa saman osan tarpeidensa mukaan, jotka määrittää joku byrokraatti, niin ei ole mitään syytä turhaan ponnistella. Ihmiset ovat tekevinään työtä ja valtio on maksavinaan palkkaa arvottamalla leikkirahalla.

        Lopulta kukaan ei tee mitään, ellei joku aseella uhaten pakota. Seurauksena on vankileirejä ja miljoonia kuolleita.

        Yritys toteuttaa kommunismia käytännössä johtaa aina hirmuvaltaan.


      • Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

        Kommunismi on teoriassa hieno ajatus: Kaikki tekevät työtä kykyjensä mukaan ja saavat osansa yhteisen työn tuloksista tarpeidensa mukaan.

        Mutta kuka määrittelee minun tarpeeni ja kykyni? Entä jos minulla ei ole mitään kykyjä, niin silloinhan minun ei tarvitse tehdä työtä, mutta minulla on valtava tarve kylpeä umpikultaisessa kylpyammeessa ja istua kultaisella wc-pöntöllä, jonka kahvassa on Koh-i-Noor-timantti. Tokihan valtion on minulle tällaiset järjestettävä, kun minulla tällainen tarve on?

        Ihmisen kykyjä ei oikein voi määrittää ilman vapaita työmarkkinoita, ja yrittämisen vapautta. Kapitalismissa, jos ihmisellä on tarve istua umpikultaisella wc-pöntöllä, niin tämä on aivan mahdollista saavuttaa jos henkilöllä vain riittää lahjoja, tarmoa ja hyvää onnea.

        Kommunismi poistaa ihmisiltä syyn yrittää ja tehdä työtä. Kun yhteisistä työn tuloksista saa saman osan tarpeidensa mukaan, jotka määrittää joku byrokraatti, niin ei ole mitään syytä turhaan ponnistella. Ihmiset ovat tekevinään työtä ja valtio on maksavinaan palkkaa arvottamalla leikkirahalla.

        Lopulta kukaan ei tee mitään, ellei joku aseella uhaten pakota. Seurauksena on vankileirejä ja miljoonia kuolleita.

        Yritys toteuttaa kommunismia käytännössä johtaa aina hirmuvaltaan.

        "Yritys toteuttaa kommunismia käytännössä johtaa aina hirmuvaltaan."

        Aina? Mistä lähtien? Aatamista ja Eevasta?
        Tunnetaan parhaiten vain NL:n yritys, ja siitä on vasta vähän yli 100 vuotta!


      • Anonyymi

        "Miettikääpä oikeasti, hyvin hartaasti"

        En tiedä mitä on oikeasti ja leikisti miettiminen, mutta sen tiedän, että olen ajatellut tuhansia vuosia edelle aikaan, jolloin kivikauden ja sitä alempitasoisen ajan systeemit ei enää välttämättä pelaa kuten nyt. En tiedä monenko tuhannen vuoden päähän menee, että sanoista "minä", "sinä", "hän" päästään eroon, kun puhutaan tietyn tahon palveluksessa olevasta.

        Nuo käsitteethän tarkoittavat yksilöä, joka toimii oman luonneidentiteettinsä mukaisesti, eivätkä kuvaa suuremman vallan palveluksessa olevaa, joka taas ei voi olla mikään noista sanoista, koska hän edustaa kokonaisuutta, joka ei ole yksilö, ja hlö ei puhu omasta puolestaan. Vasta kun hlö puhuu oman mielipiteensä, voidaan käyttää yksilöä kuvaavia sanoja.

        Nämä ajatukset eroavat tavanomaisesta kuin kommunistin vanhoilliset ajatukset nykyajan kapitalistin ajatuksista. Kannattajia tulee, ja vastustajia tulee. Ja koska kysymyksessä on yleiseksi hyväksi ymmärrykseksi määritelty asia... No, ne jotka haluavat, muuttavat muualle, missä ei tarvi pörmätä tuohon ideologiaan.


    • Anonyymi

      Miksi koko Suomeen? Eikö kommunismin kannattaja voi itse siirtyä sinne, missä on hänen tavallaan ajattelevia?! Aloittaja on tyypillinen esimerkki luonteesta, joka haluaa valtaa käyttämällä hyväkseen poliittista ideologiaa.

    • Anonyymi

      Trump nuolee Putinin pyllyä🤮

    • Anonyymi

      Kyllä eurostoliitto tuo uuskommunistista mallia takaovesta hallintoon. Wokeismi on siitä alkusoittoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe