Uninstalloikaa Daemon Tools, ennen kuin asennatte SP2:n. ei tule ongelmia.
Vinkki SP2:n asentajille
5
1474
Vastaukset
- jeppe
Mitä ongelmia se aiheuttaa?
- Nörde
Alcoho 120% on myös syytä poistaa. Päivitys voipi mennä sekaisin näiden ohjelmien luomien virtuaaliasemien takia. Nimim. kokemusta on!
- tyhmää
Nörde kirjoitti:
Alcoho 120% on myös syytä poistaa. Päivitys voipi mennä sekaisin näiden ohjelmien luomien virtuaaliasemien takia. Nimim. kokemusta on!
Kyllä mulla toimii alcohol 120% kuin rasvattu, vaikka on sp2 asennettu. Kyllä poistin ton alcoholin ennen, kuin asensin sp2 tai asensin koko win xp pro uudestaan ja siihen asensin sp2 ja kaikki muut ohjelmat ja kaikki toimii.
- oudon jutun
Minulla on jo jonkin aikaa koneen käynnistys hidastellut. Samoin kone itsekin. Eilen uninstalloin Daemon Toolsin ja kas kummaa, käynnistys nopeutui, kone samoin. Ja muistin, että hidasteleminen oli alkanut niihin aikoihin, jolloin asensin Daemon Toolsin. Ehkä se oli sattumaa, ehkä ei. Mutta toista kertaa en asenna sitä ohjelmaa koneeseeni. Isobuster saa riittää minulle.
Muistakaa, jos poistatte Daemon Toolsin, se on sirotellut tiedostoja ympäri konetta ja joudutte etsimään niitä käsin. Edes JV16 ei löytänyt kaikkea roskaa, mitä ohjelma oli lisännyt. Exproleriin haku Daemon Tools, samoin Regeditiin, niin jopa alkaa löytyä tavaraa.- Janza_88
Joo mulla on samoja kokemuksia tuosta Daemonista!
Koko kone alkoi temppuilla sen asennuksen jälkeen enkä siihen enää aio palata! Alcohol 120% on samantapainen softa, tosin toimiva. Maksullisuudestaan huolimatta en siitä luovu.
Windowsia uudelleen asennettaessa/servicepackeja asennettaessa nämä ohjelmat pitää/kannattaa poistaa, muuten voi tulla ikävää jälkeä. Nimim. kokemusta on yhä edelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944