Hei!
Osaisiko joku ystävällinen jelpata?
Haluaisin myydä kaikenlaista vanhempaa esim. lehtiä: Tex, Jerry Cotton, vanhoja dwj aselehtiä ja Zane Grey pokkareitakin muutama.
Myöskin vanhoja Lp-levyjä. Vanhan soittimen, radion...ym.
Haluaisin jonkun arvion näistä ja en löydä sopivaa nettisivua.
Myöskin kenelläkään tietoa onko lautapeli: Pekka Lipposen peli tänä päivänä minkään arvoinen?
Olen yrittänyt googlettaa mutta en tahdo löytää paikkaa mistä voisi kysellä kuvien kera kaikkien arvoa, samalla kertaa.
Toivottavasti joku ystävällinen osaisi auttaa :)
Vanhempaa tavaraa: TEX, Zane Grey, Jerry Cotton ym, lp-levyjä...
Vanhempaa1
5
339
Vastaukset
- 47689
Hei
Hyvät kuvat / tiedot lehdistä ja Lp-levyistä auttaa . Huutonetistä voi katsella sulkeutuneista hinta tietoja . - laita roskiin
lehdet, levyt ja soitin yhteensä 20e
peli 8e- 1111123
Kiitos erittäin asiallisesta vastauksesta. just.
- pko
1111123 kirjoitti:
Kiitos erittäin asiallisesta vastauksesta. just.
Kannattaa tarjota noita lehtejä Askon keräilyrahaan. Googlettamalla löytyy.
- hajhav
Moi!
Oletko jo myynyt Pekka Lipposen pelin? Voisin olla kiinnostunut ostamaan, jos pelissä on kaikki tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016