ASIKAINE´N JOUTUNUT KOLARIIN!!!

Luotettava lähde.

Lukekaa seuraava IL. Ihan hullua settiä!!

kaveri lehdessä töissä.

18

2026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijari hirteen

      Vit***aa tuollaset pelleilijät! Älkää tehkö pilaa! Risto on köyhä muusikko joka haluaa tehdä toisten unelmista totta. Ei se mikään ahne uutisankka joka sallis tällasta juoruroskaa!

      HÄVETKÄÄ!!

      • Meikäpoika

        Kaikella kunnioituksella Mr. Asikaista ja hänen lähipiiriään kohtaan, mutta toivottavasti tämä on totta ja toivottavasti iskua tuli isosti ja lujasti!!!


      • blue
        Meikäpoika kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella Mr. Asikaista ja hänen lähipiiriään kohtaan, mutta toivottavasti tämä on totta ja toivottavasti iskua tuli isosti ja lujasti!!!

        todella lapsellista komenttia. kyseessä on toinen ihminen. Jos toinen toimii yhdessä viihdesarjassa eri tavoin kun sinä halut, niin sehän onkin hyvä syy aukoa päätänsä nuon alhaisella tavalla.


      • Meikäpoika
        blue kirjoitti:

        todella lapsellista komenttia. kyseessä on toinen ihminen. Jos toinen toimii yhdessä viihdesarjassa eri tavoin kun sinä halut, niin sehän onkin hyvä syy aukoa päätänsä nuon alhaisella tavalla.

        Justiinsa vaan. Elele sinä siellä ihanassa lintukodossa muiden rypäleitä pureskelevien sinisilmäisten humanistihippien kanssa -minun maailmani rakentuu arkirealiteettien ja tosiasioiden eli faktojen varaan; tiedän mistä puhun, olen sentään mies!!


      • blue
        Meikäpoika kirjoitti:

        Justiinsa vaan. Elele sinä siellä ihanassa lintukodossa muiden rypäleitä pureskelevien sinisilmäisten humanistihippien kanssa -minun maailmani rakentuu arkirealiteettien ja tosiasioiden eli faktojen varaan; tiedän mistä puhun, olen sentään mies!!

        vahvistit edelleen käsitystäni sinusta. Mee äitin syliin kasvamaan.


      • jii
        blue kirjoitti:

        vahvistit edelleen käsitystäni sinusta. Mee äitin syliin kasvamaan.

        Älä vavisuta maailmaani blue. ota rennosti ja ota sikari.


      • blue
        jii kirjoitti:

        Älä vavisuta maailmaani blue. ota rennosti ja ota sikari.

        vavise ja vapise!


      • hiestä märkä
        blue kirjoitti:

        vavise ja vapise!

        Onko elämäsi vallitseva kriteeri tuo Haudanvakavuus?
        Mene kaupungille. Etsi lähin rauhaarakastava hippi ja menkää tupakalle. Keskustelkaa Jessicasta ja Asikaisesta ja huomaat jossain vaiheessa nauravasi koko jutulle.

        Rauhaa.


      • blue
        hiestä märkä kirjoitti:

        Onko elämäsi vallitseva kriteeri tuo Haudanvakavuus?
        Mene kaupungille. Etsi lähin rauhaarakastava hippi ja menkää tupakalle. Keskustelkaa Jessicasta ja Asikaisesta ja huomaat jossain vaiheessa nauravasi koko jutulle.

        Rauhaa.

        ehkä itse otat liian vakavasti... mietipä sitä. Ja usko pois, jessicalle olen nauranut maha kipeänä. asikaisenkaan fani en ole. mutta sitten olen vakava jos se tarkoittaa sitä, että mielestäni on ala-arvoista kirjoitella netissä nimettömänä kuinka toivoo jonkun kärsineen kolarissa.

        hahahahahahah..


    • keltä muka kuultu!?

      oon siinä lehesä ja en oo kuulu mitn. ehkä siks et oon siivooja,muta sildi.

    • niinnnn

      kuka on asikainen??

      • 798

        no riiiistooooo...... =)


    • AsianTarkastaja

      Ei kannata uskoa, sillä tieto ei todellakaan ole totta. Tarkistin juuri äsken lehdestä eikä Asikaisesta mainittu sanallakaan.

      • hieno huiputus:)

        oikeasti joku katsoi. =) Hienoa.


      • Asian tarkastaja
        hieno huiputus:) kirjoitti:

        oikeasti joku katsoi. =) Hienoa.

        En todellakaan tarkistanut asiaa siksi, että olisin uskonut väitteen vaan siksi, että minulla olisi todisteita siitä ettei juttu ole totta. "Huiputuksen" tarkoitus oli varmaan saada joku Iltalehden sivuille... =)


      • Joukahainen
        Asian tarkastaja kirjoitti:

        En todellakaan tarkistanut asiaa siksi, että olisin uskonut väitteen vaan siksi, että minulla olisi todisteita siitä ettei juttu ole totta. "Huiputuksen" tarkoitus oli varmaan saada joku Iltalehden sivuille... =)

        Pitääs ens kerran suunnitella tuollaista itsekin. :D

        Hauska oli lukea noita viestejä, mut vähän lisää tasoa tekstiin. Lisää koukkuja, että tällasen palstan lukija innostuu koko ajan enemmän.


      • Setä Koponen
        Joukahainen kirjoitti:

        Pitääs ens kerran suunnitella tuollaista itsekin. :D

        Hauska oli lukea noita viestejä, mut vähän lisää tasoa tekstiin. Lisää koukkuja, että tällasen palstan lukija innostuu koko ajan enemmän.

        Joo, no tuntuu kuitenki, ettei monien täällä keskustelevien huiputtaminen ihan niin hirveesti koukkuja vaadi (aika sinisilmästä tuntuu porukka noin keskimäärin olevan). Onneks kaikki ei kuitenkaan ihan joku juttuu lähe purematta nieleen..


    • Luotettava tietolähde

      Eli jotenki käsitin ne kaverin jutut väärin; kolarissa ei siis ollut Asikainen vaan toinen Popstars-tuomri Antti Isokangas. Ja juttu oli lehdissä; mutta siinä ei Isokankaan omasta tahdosta mainittu nimiä, eikä muutenkaan herkuteltu tapahtuman suhteen epäolennaisilla asioilla. Kerrankin kys. media kunnioitti yksityisen ihmisen tahtoa ja yksityisyyttä -hyvä niin! Ja sorry nyt kun tuli puutteellista ja osittain väärääkin tietoa siihen edelliseen viestiin, toivottavasti kaikki saa kaivettua herneet pois nenistään!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe