MOVIA palvelee erittäin huonosti, vältelkää MOVIAA

Erittäin pettynyt

Olen ollut Moviassa helmikuusta lähtien. Tavoitteena oli saada ajokortti kesäkuuksi. Teoriatunnit on mennyt jees mutta ajotunnit päin mäntyä.
Viimeisen kuukauden aikana olen päässyt ajamaan vain kerran. Tyypillisesti seuraava vapaa aika ilmoitetaan saman päivän aamuna. Useamman ajotunnin varaaminen on mahdotonta. Ajo-opettaja peruuttaa tunteja ilman mitään vastuusta. Kukaan ei vastaa sähköposteihin tai soittoihin.

Olen menettänyt kesäduunin Movian takia. Asia on menossa kuluttajaviranomaiselle.

Älkää missään nimessä valitko Moviaa.

9

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voe voe

Mitä sä teet kun mäkkärin kassajonossa on ruuhka? itketkö silloinkin kuluttajavirastolle?

Olet tehnyt valinnan ja sen mukaan eletään, joko tyydyt kohtaloon tai vaihdat siihen vetävämpään jonoon eli menet toiseen autokouluun!

• Kokenut tämän

Tämä on tyypillistä ns.kasvottomalle yritykselle jossa kukaan ei ota vastuuta.Oikeassa autokoulussa ei opet sovi ajoja vaan sihteeri joka katsoo tasapuolisesti ajot kaikille oppilaille.Moviassa ope valkkaa ITSE "parhaat oppilaat",muut jää mopen osille.

• RYÖTI JA NEWHOUSE
        Kokenut tämän kirjoitti:

Tämä on tyypillistä ns.kasvottomalle yritykselle jossa kukaan ei ota vastuuta.Oikeassa autokoulussa ei opet sovi ajoja vaan sihteeri joka katsoo tasapuolisesti ajot kaikille oppilaille.Moviassa ope valkkaa ITSE "parhaat oppilaat",muut jää mopen osille.

Oikeassa autokoulussa ei sihteerit sovin kenenkään ajotunteja. Moviassa sihteerit yrittivät olla "työnjohtajana" jakamalla aloittavien oppilaiden kortteja pärstää miellytäville maikoille. Perseennuollennalla ei pitkälle pötkitä : D

Kukaan oikea ja ammattitaitoinen liikenneopettaja ei suostu siihen, että joku ripakinttu-pissaliisa-sihteeri tekee varaukset.

• EX-movia

Tosi on!Kannattaa valita joku paikallinen perheyritys jossa omistajat ottavat VASTUUN!Sitäpaitsi Movia on velkasaneraauksessa.

• laatu

Halvalla ei saa hyvää!

• Älyäkö

Miksi joku v...itun perheyritys? kannattaa katsoa kuningskuluttaja ohjelman vertailut hyvästä autokoulusta.

• kerro meille
        Älyäkö kirjoitti:

Miksi joku v...itun perheyritys? kannattaa katsoa kuningskuluttaja ohjelman vertailut hyvästä autokoulusta.

Mikäs se on se sopiva kriteeri hyvälle autokoululle?

• Olkaa tarkkana !

http://www.topgearsuomi.fi/content/movia-autokouluopettajista-huutava-pula

Eipä ihme jos ei homma toimi : D

Konkurssiketju hädissään yrittää leipoa "liikenneopettajia" mistä vaan aineksesta.
      Oikeat osaajat ovat jo aikaa sitten jättäneet kyseisen firman ja lähteneet fiksumpiin töihin.

Epäkelvot opettajaharjoittelijat yrittävät leikkiä ammattilaista ilman kunnollista ohjausta ja jälki näkyy... Ainoa mikä pelittää, on laskutus :D

• Tajuttu on

Pitihän se arvata! Jälleen toimitusjohtajana joku aivoton feministimaisteri. Ilmankos kukaan ei ota mitään vastuuta ja asiakkaat ovat ilman oikeusturvaa. Näinhän se menee kaikkialla länsimaissa sen hjälkeen, kun naisille on annettu valta päättää asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      81
      3181
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2895
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1307
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe