*JC = Jaakob

Uskottava se on: *JC on nyt käyttänyt samaa naurettavaa jumalfobia-sanaa kuin Jaakob ja vielä ilman lainausmerkkejä.

Koska *JC:n takana oleva kirjoittaja on yrittänyt antaa hahmostaan hyvinkin sivistyneen kuvan huoliteltuine kielineen, on mahdotonta että esitetty henkilö sortuisi niin surkeasti päin helvettiä kyhätyn pseudosivistyssanan kuin jumalfobia käyttöön.

Kyseessä on siis yksi ja sama nuppieläkeläinen, joka osaa taitavasti käyttää hyvinkin erilaisia tyylejä mutta jonka äly ei sittenkään riittänyt kuljettamaan projektia loputtomiin kärähtämättä.

Hyvästi "pojat"!

25

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puolimutkateisti

      Jep. Olen minäkin jo kuukausien ajan epäillyt Jaakobin olevan JC. Kirjotustyylissä ja kommenttien sisällössä on jotain samaa. JCn Jaakopin kehumiset ovat vastaavanlaisia kuin hän itseään kehuis.

      Epäilyksistäni juuri ton "jumalfobia" sanan vuoksi vihjasin tässä kommentissa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12303534#comment-68300949-view

      Multinikki-JC kirjottelee täällä myös muillakin nikeillä.

    • Huomasin kyllä tuon kommenttisi ja aloin heti miettiä...

      Jos ja kun JC on Jaakob, hän on kieltämättä lahjakas tyylinvaihtaja, joka nyt vain vähän väsähti. Varmasti sopii johonkin mielen häiriöön tämäkin kyky.

      • Jos on liikaa nikkejä käytössä niin ei ole mikään ihme että tyylit voivat lipsahtaa nikiltä toiselle.


    • "Hyvästi "pojat"!"

      Ehei poijjaat. Ovat taatusti eri henkilöitä huolimatta tuosta lipsahduksesta.

      • Ehkäpä lähiajat tuovat lisävaloa asiaan.

        Odotan JC:n kiistävän syyllisyytensä jo tänä iltana ja vakuuttavan Jumala todistajanaan että ei ole Jaakob, mutta arvostaa suuresti Jaakobin kamppailua totuuden puolesta evolutionismia vastaan.


      • Puolimutkateisti

        "Ehei poijjaat. Ovat taatusti eri henkilöitä huolimatta tuosta lipsahduksesta."

        Voit olla tietty oikeessa. Sullahan on melko lailla virheetön oikeassa olemisen saldo täällä palstalla. Ja tietty evoluutioon liittyvissä asioissa se varmaankin jotain 99,99% luokkaa.

        Mulla on vaan epäilys siitä Jaakop on JC.


        Mutta siitä oon varma, että JC on multinikki ja kirjottelee tänne säännöllisesti muillakin nikeillä. Lisäks hän valehtelee, vääristelee ja vedättää täysin tietosesti ja harrastaa myös trollausta. Eli ei todellakaan oo tosissaan kaikissa kirjotuksissaan.


      • Puolimutkateisti kirjoitti:

        "Ehei poijjaat. Ovat taatusti eri henkilöitä huolimatta tuosta lipsahduksesta."

        Voit olla tietty oikeessa. Sullahan on melko lailla virheetön oikeassa olemisen saldo täällä palstalla. Ja tietty evoluutioon liittyvissä asioissa se varmaankin jotain 99,99% luokkaa.

        Mulla on vaan epäilys siitä Jaakop on JC.


        Mutta siitä oon varma, että JC on multinikki ja kirjottelee tänne säännöllisesti muillakin nikeillä. Lisäks hän valehtelee, vääristelee ja vedättää täysin tietosesti ja harrastaa myös trollausta. Eli ei todellakaan oo tosissaan kaikissa kirjotuksissaan.

        "Voit olla tietty oikeessa. Sullahan on melko lailla virheetön oikeassa olemisen saldo täällä palstalla. Ja tietty evoluutioon liittyvissä asioissa se varmaankin jotain 99,99% luokkaa."

        Kiitos hieman yläkantissa olevasta arviosta. ;)

        "Mutta siitä oon varma, että JC on multinikki ja kirjottelee tänne säännöllisesti muillakin nikeillä. Lisäks hän valehtelee, vääristelee ja vedättää täysin tietosesti ja harrastaa myös trollausta. Eli ei todellakaan oo tosissaan kaikissa kirjotuksissaan."

        Muista myös, että joku muu on kirjoitellut *JC:nä.


      • Puolimutkateisti
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Voit olla tietty oikeessa. Sullahan on melko lailla virheetön oikeassa olemisen saldo täällä palstalla. Ja tietty evoluutioon liittyvissä asioissa se varmaankin jotain 99,99% luokkaa."

        Kiitos hieman yläkantissa olevasta arviosta. ;)

        "Mutta siitä oon varma, että JC on multinikki ja kirjottelee tänne säännöllisesti muillakin nikeillä. Lisäks hän valehtelee, vääristelee ja vedättää täysin tietosesti ja harrastaa myös trollausta. Eli ei todellakaan oo tosissaan kaikissa kirjotuksissaan."

        Muista myös, että joku muu on kirjoitellut *JC:nä.

        "Muista myös, että joku muu on kirjoitellut *JC:nä."

        Joo oon toki tunnistanu joitakin kommentteja, jotka selvästikkään ei oo multinikki-JCn kirjottamia vaan jonkun evon tai toisen kretutrollin.


      • tieteenharrastaja
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Voit olla tietty oikeessa. Sullahan on melko lailla virheetön oikeassa olemisen saldo täällä palstalla. Ja tietty evoluutioon liittyvissä asioissa se varmaankin jotain 99,99% luokkaa."

        Kiitos hieman yläkantissa olevasta arviosta. ;)

        "Mutta siitä oon varma, että JC on multinikki ja kirjottelee tänne säännöllisesti muillakin nikeillä. Lisäks hän valehtelee, vääristelee ja vedättää täysin tietosesti ja harrastaa myös trollausta. Eli ei todellakaan oo tosissaan kaikissa kirjotuksissaan."

        Muista myös, että joku muu on kirjoitellut *JC:nä.

        Taitaisi olla hyödyllisempää koettaa vain kerätä tyyli- ja teemahavaintoja nikkisukulaisuudesta (kuten Repe juuri teki) koettamatta heti (tai koskaan) ponnahtaa varmoihin päätelmiin auttamatta vajaan tiedon varassa.


    • Miksei joku toinenkin voisi käyttää samaa sanaa?

      • Johan mä sanoin. JC-hahmo on denialismistaan huolimatta niin sivistyneen oloiseksi tehty, että jos hän olisi oikea ihminen, hän ei tyrisi sivistyssanoissa näin superraskaasti.


      • Puolimutkateisti
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Johan mä sanoin. JC-hahmo on denialismistaan huolimatta niin sivistyneen oloiseksi tehty, että jos hän olisi oikea ihminen, hän ei tyrisi sivistyssanoissa näin superraskaasti.

        "Johan mä sanoin. JC-hahmo on denialismistaan huolimatta niin sivistyneen oloiseksi tehty, että jos hän olisi oikea ihminen, hän ei tyrisi sivistyssanoissa näin superraskaasti."

        Se on täysin totta, että JC fuulaa ylläpitämällä kulissia sivistyneistä harrastuksistaan ja lukemisistaan. Koko hänen profiilinsa taitaa olla keksitty ja valhetta.

        Mutta tokihan JC käyttää muitakin kretujargoniin kuuluvia sanoja, joita ei löydy sanakirjasta, kuten evoteoria, evotutkija, evolutionisti, jne.


    • Tämä yllätti kuin faksi Jäätteenmäen!

      Mutta joo, sanotaan näin, että *JC lienee teennäinen sosiopaatti ja kirjoittelee monella muullakin nikillä, mutta onko hän Jaakob, niin eeeeen tiedä. Tuo jumalfobia on ehkä lipsahdus, mutta kertooko se lipsahdus Jaakobista, niin vaikea sanoa.

    • >=3

      Mikä mielenhäiriö on Jaakobin/*JC:n kohdalla?

    • En tällä syönnillä jiiceetä ja jaakobia samaksi usko, mutta katsotaan nyt...

    • d1X1

      Olen tämän jo muutaman kerran sanonut, mutta sanonpa uudelleen: Jaakob on trolli.

      JC samoin kuin miikanaahum voivat olla ihan vilpittömin mielin asialla, pelkäävät, että ei-kreationistit joutuvat pahaan paikkaan. Ehkä he oikeasti kuvittelevat pelastavansa jonkun. En tiedä itse miltä, mutta heille sellainen maailma on totta.

      • R2D2

        "JC samoin kuin miikanaahum voivat olla ihan vilpittömin mielin asialla, pelkäävät, että ei-kreationistit joutuvat pahaan paikkaan."

        Tekopyhiä molemmat. Varsinkaan JC ei kyllä välitä kuin oman rakkaan peppunsa pelastumisesta.


      • d1X1
        R2D2 kirjoitti:

        "JC samoin kuin miikanaahum voivat olla ihan vilpittömin mielin asialla, pelkäävät, että ei-kreationistit joutuvat pahaan paikkaan."

        Tekopyhiä molemmat. Varsinkaan JC ei kyllä välitä kuin oman rakkaan peppunsa pelastumisesta.

        Ehkäpä he katsovat oman pelastumisensa olla kiinni siitä, montako he onnistuvat käännyttämään.


      • tieteenharrastaja
        d1X1 kirjoitti:

        Ehkäpä he katsovat oman pelastumisensa olla kiinni siitä, montako he onnistuvat käännyttämään.

        Ja näyttävät toivovan, ettei sivutuotteena tulevia takaisinkäännytyksiä lasketa.


    • *JC:n ja Jaakobin jumalilla on se ero että Jaskan jumalalle kaikki on mahdollista kun taas JoriCee on luonut itselleen jumalan jolla on kaikki hänen rajoituksensa ("miksi jumala loisi linnun jolla olisi...")

    • Tarkatkaapa muuten kreationistien käyttämiä -otta/-oitta-verbimuotoja.

    • *JC

      Itse asiassa tiedän, kuka palstan evoista kirjoittaa ajoittain nimimerkillä *JC. Ne ovat varsin harmittomia kirjoituksia, jotka joskus olisin voinut jopa allekirjoittaa.

      Mutta sitä en tiedä, kuka toinen kirjoittaja varastaa identiteettini silloin tällöin. Tämä toinen kirjoittaja on paljon ensinmainittua taitavampi ja pahantahtoisempi, kannaltani vahingollisempi. Minulla on epäilykseni.

      Toki muistan tämän avauksen tekijän myöntäneen, että kykenisi matkimaan tyyliäni täydellisesti. Mutta en voi mitenkään uskoa, että RepeR olisi niin häikäilemätön, että tuon ilmoituksen jälkeen ryhtyisi nikkivoroksi nimimerkilläni.

      Kieltä käytetään eri tilanteissa eri tavoin. Tälle palstalle Jaakobin "jumalfobia" on osuva ilmaus, se kertoo ateismin ja evoluitonismin motiiveista ytimekkäällä tavalla. Se ei ole sivistyssana sen enempää kuin evotutkija, evoteoria tai luomisratkaisu, mutta jokainen lukija ymmärtää, mistä niissä on kyse. Siksi nuo sanat kuuluvat sanavarastooni - eikä kyse ole lipsahduksesta vaan harkitusta sananvalinnasta.

    • ettei totuus unohdu

      Joku saisi istuttaa miikanaahumiin ja muihin mekastajiin sitä jumalanpelkoa ja nöyryyttä, jota oikea kristitty tuntee.

      • Puolimutkateisti

        "Joku saisi istuttaa miikanaahumiin ja muihin mekastajiin sitä jumalanpelkoa ja nöyryyttä, jota oikea kristitty tuntee."

        Puhut asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe