KEPUn syöksy on jatkunut jo vuodenvaihteesta lähtien ja syöksy on jopa jyrkentynyt.
Kokoomus on suosituin puolue myös Helsingin Sanomien tuoreen puoluekannatusmittauksen mukaan.
KEPUn kymppi Juha Sipilä saa turhaan haaveilla pääministeriydestä.
Kokoomus suurin myös Hesarin gallupissa
19
85
Vastaukset
- """"""""""""""""""22
Hesarillahan se sopii hyvin.
Voi käyttää vaikka rahaa saadakseen Kokoomuksen suurimmaksi pulueeksi. - kepu petti...
Kepussa kannattaa nyt tarkkaan miettiä kannattiko valehtelu?
- Hoh hoh hoo!
Kepuanteroa kyrsii jälleen. Se on taas mustan hatun päivä.
- syvä kurkku
Sipilän kohdalla kohistaan nyt epäselvyyksistä hänen taannoisissa bisneksissään. Homma lävähtää täydellä teholla esiin juuri ennen eduskuntavaaleja...
- Kerro,
tarkemmin en ole kuullutkaan, ei kai lautakasoja ?
- Jykä Hemminki
Sipilää hehkutettiin viime vuonna ja vielä tämänkin vuoden alussa varmana pääministerinä. Nyt sellaisesta ei puhu enään kukaan. Näyttää todennäköiseltä, että seuraavien eduskuntavaalien jälkeen Kepu pidetään edelleen oppositiossa.
- J Utta
hih hih mutta minne minä raahaan ihraisen p erseeni hih hih
- Hoh hoh hoo!
Kokoomus on suurin ja kannatus kasvaa.
Kepu on pienin oppositiopuolue ja sen kannatus on syöksyssä. - uusi sirkuspuolue
kokoomuksen irstaat juhlat
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/kokoomuksen-bileista-kasittamaton-hardelli-kamerat-takavarikoitiin-sitten-alkoi-kaatuilu/ - Isänmaan toivo
Keskustalle on käymässä köpelösti. Valehtelevan ja rikollisesti toimivan puolueen tulevaisuus on synkkä. Viime eduskuntavaaleissa Keskustan kannatus oli 15,8 %. Seuraavissa eduskuntavaaleissa Keskustan kannatus saattaa jäädä reilusti alle 10 %:n.
- J Utta
hih hih minun ihraprosentti on yli 40 hih hih
- Annika Saarikko
Hoh hoh hoo. Mulla meni 150 kg rikki viime viikolla.
- Faktaa pukkaa
Kepu on vauhdilla menettänyt gallup-kannatusta. Syynä ovat luonnollisesti Juha Sipilän jatkuva valehtelu ja hänen menneisyydestään paljastuneet epäselvyydet.
- Hienoa!
Kokoomuksen kannatus lähti fantastiseen nousuun!
- good bye!
Kepu pettää ja valehtelee!
- Aurinkokuningas.
Kokoomuksen kannatus kasvaa. Kepun kannatus syöksyy.
Siinä ne perusprinsiipit juhannuksen jälkeenkin. - Sipilän ansio!
Toivotaan, että Juha Sipilä on mahdollisimman paljon äänessä nyt ennen eduskuntavaaleja. Aina kun Sipilä avaa suunsa, Kepun kannatus putoaa jonkin verran.
- Sipilä sucks!
Kepu on kuoleva puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882