Nyt tuli mitta täyteen....

summer day

Nyt tuli mitta totaalisesti täyteen teidän lapsellisista nimimerkki trolleista. Kyllä te palstalaiset sitten olette yksi lastentarha kun ette voi jättää toisen nimimerkkiä rauhaan. Mikä siinä on niin vaikeaa keksiä omaa? Hävetkää....

Ei tässä ole enää kuin yksi vaihtoehto, Nyt on pakko virallisesti antaa lupa käyttää mun nimimerkkiä. Niin että hävetkää trollit ja trollatkaa kaikki vapaasti mun kustannuksella!!

Jos nut luvan kanssa vähän hohto varasteluun himmenisi.
Menen nyt masennuksissani kuukaudeksi nukkumaan.

TÖRPÖT ja TROLLIT.

5

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day

Kivaa! Nyt on lupa. Tuplakivaa!!

Haluaisinkin nyt käyttää tilaisuutta hyväksi ja tiedustella palstalaisilta neuvoa pieneen mutta kiperään ongelmaan. Eli kun olen neljä viikkoa peseytymättä niin esinahan alle kertyy jotakin valkoista pahanhajuista hyhmää. Onko tuo vaarallista? Ei kai se vaan ole joku sukupuolitauti, pitääkö mennä lääkäriin vai riittääkö jos pyyhii joka aamu märällä pyyheellä puhtaaksi?

• summer day

Kyllä se on vaarallista. Nyt ihan ensimmäiseksi menet autotallista katsomaan 120:sta hiekkapaperia tai teräsharjaa hätätilassa myös patapata kelpaa. Sitten vaan housut alas ja vedät esinahan taakse ja karhennat nupin pinnan huolellisesta. Tämän jälkeen laitat reilusti illodinia ja kääre ympärille joka myös on kastettu illodinilla. Näin toimitaan kaksikertaa päivässä vähintään viikon ajan.
        Pieni kirvely ei haittaa....

• summer day

No vihdoinkin, tätähän minä olen koko ajan yrittänyt teille vatipäille selittää. Palstalla hillumiseen tarvitaan LUPA!

• summer day

Mikä mitta? Desinmitta, litranmitta, vai metrinmitta? Hienoa, jos edes yksi näistä täyttyy. Mielummin täynnä, kuin tyhjänä.

• summer day

Mun mittani tuli täyteen. Kaikkea sitä saa lukea. Keskustelun avaaja antaa omissa nimissään, minun nimmariani lainaten luvan nimimerkkini käytölle. Tekee avauksen minun nimmarillani, minulta lupaa kysymättä.. Jokaisen pitäisi kunnioittaa alkuperäisen nimimerkin käyttäjää, kuten minua tässä tapauksessa. Minä olen nimimerkkini keksijä. Te muut olette varastaneet minun nimmarini. Eikö teitä hävetä? Missä omatunto? Kaduttaako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe