Nyt tuli mitta totaalisesti täyteen teidän lapsellisista nimimerkki trolleista. Kyllä te palstalaiset sitten olette yksi lastentarha kun ette voi jättää toisen nimimerkkiä rauhaan. Mikä siinä on niin vaikeaa keksiä omaa? Hävetkää....
Ei tässä ole enää kuin yksi vaihtoehto, Nyt on pakko virallisesti antaa lupa käyttää mun nimimerkkiä. Niin että hävetkää trollit ja trollatkaa kaikki vapaasti mun kustannuksella!!
Jos nut luvan kanssa vähän hohto varasteluun himmenisi.
Menen nyt masennuksissani kuukaudeksi nukkumaan.
TÖRPÖT ja TROLLIT.
Nyt tuli mitta täyteen....
5
173
Vastaukset
- summer day
Kivaa! Nyt on lupa. Tuplakivaa!!
Haluaisinkin nyt käyttää tilaisuutta hyväksi ja tiedustella palstalaisilta neuvoa pieneen mutta kiperään ongelmaan. Eli kun olen neljä viikkoa peseytymättä niin esinahan alle kertyy jotakin valkoista pahanhajuista hyhmää. Onko tuo vaarallista? Ei kai se vaan ole joku sukupuolitauti, pitääkö mennä lääkäriin vai riittääkö jos pyyhii joka aamu märällä pyyheellä puhtaaksi?- summer day
Kyllä se on vaarallista. Nyt ihan ensimmäiseksi menet autotallista katsomaan 120:sta hiekkapaperia tai teräsharjaa hätätilassa myös patapata kelpaa. Sitten vaan housut alas ja vedät esinahan taakse ja karhennat nupin pinnan huolellisesta. Tämän jälkeen laitat reilusti illodinia ja kääre ympärille joka myös on kastettu illodinilla. Näin toimitaan kaksikertaa päivässä vähintään viikon ajan.
Pieni kirvely ei haittaa....
- summer day
No vihdoinkin, tätähän minä olen koko ajan yrittänyt teille vatipäille selittää. Palstalla hillumiseen tarvitaan LUPA!
- summer day
Mikä mitta? Desinmitta, litranmitta, vai metrinmitta? Hienoa, jos edes yksi näistä täyttyy. Mielummin täynnä, kuin tyhjänä.
- summer day
Mun mittani tuli täyteen. Kaikkea sitä saa lukea. Keskustelun avaaja antaa omissa nimissään, minun nimmariani lainaten luvan nimimerkkini käytölle. Tekee avauksen minun nimmarillani, minulta lupaa kysymättä.. Jokaisen pitäisi kunnioittaa alkuperäisen nimimerkin käyttäjää, kuten minua tässä tapauksessa. Minä olen nimimerkkini keksijä. Te muut olette varastaneet minun nimmarini. Eikö teitä hävetä? Missä omatunto? Kaduttaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818