Japanilaisen taitelijan Isuzu Yamamoton patsas Hi There, Lenin's Little Puppets in Finland! on valittu uudeksi patsaaksi Hakaniemen torille, ja se pystytetään loppuvuodesta.
Kuseva Leninin patsas tulee Hakaniemen torille
9
99
Vastaukset
Upeaa! Toivottavasti se pannaan korkelle korokkeelle. Niin, että se kusee "Maailmanrauha"-patsaan päälle.
- Brezhnev & NKP
Monikohan 60-70-luvun äärivasuri hoksaisi johdonmukaisesti asettaa silmänsä k-suihkun kohteeksi ??!!
- saas nähhä..
Jospa sinne tuleekin puutiasen patsas, on Tarjalla sitten ystävä lähellä.
- yksityisyrittäjä
Kyllä se suomalainen vasuri / punikki on ottanut poskeen vanjan kommunistilta ja sitten h elvetin monta kertaa . Ottaisi vieläkin jos suuri ja mahtava olisi olemassa entisessä muodossaan . Mutta toisaalta miksi se vanjan toiminta muuttuisi ja suomessa on aina oleva venäjän persiittä nuolevat rasvasuut , aivan eduskuntaa myöten . Ei nämä meidän rasvasuu h u o r a t edes huomaa tekevänsä mitään erikoista . Vehkeenlutkuttajahoro on aina oleva se vanjan kaveri , tai ainakin se luulee olevansa .
- Sulle yrittäjä
duunissaan. Eipä paljon voi funtsaa et kelle duunii tekee tai liksantulo voi slyyttaa. Harvemmin kyl noi tollaset asiakkaat on vasureita.
http://3.bp.blogspot.com/_kiiG17N_u48/SrAf42oVL2I/AAAAAAAAAEQ/lS1pSDxiCWM/s1600/vapaamuurarit.kuva32.jpg- yksityisyrittäjä
Eikö se nyt vaan olisi parempi että et jakelisi sitä selfietäsi tällä palstalla . Joku pikku natiainen saattaa kysellä äidiltään mitä noi sedät tekee . Tottakai se meno yltyy joskus puoluekokouksissa , mutta ei jaella niitä kokemuksia täällä . Seksipalsta / pervoilu voisi olla parempi osoite .
- Stadilainen.
Virolaisen taiteilijan Raivo Tölun veistos lakikirjan päälle paskovasta putinista paljastetaan lienee ensi keväänä. Sen sijoituspaikaksi tulee Tallinnan rahvakohtu.
- dgsggfgfs
Upeaa! Toivottavasti se pannaan korkealle korokkeelle ja Mannerheim ratsastajaa patsas siirretään sen viereen niin että se kusee Mannerheimin patsaan päälle.
- Kohtalomme symboliks
Tuohan on symbolisesti silloin ihan oikein, eli kuten Suomi on pettämässä itsenäisyytemme pelastajat, sotaveteraanit vaihtamalla väestömme kehitysmaalaisiin, sosialistien ideologisista syistä, jota muutkin vanhemmat puolueet myötäilevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433