ja asenna se koneellesi ja sano hyvästit rupisille Windows "käyttöjärjestelmille".
Lataa nyt uusi Linux Mint 17 Qiana
48
149
Vastaukset
- miten on
Voiko 32 ja 64 version polttaa samalle DVD:lle, jos käyttäisi eri koneilla? Ei taida onnistua. Eipähän nuo DVD:t kalliita ole.
- '''''''''''''''''
Voi, jos ne ovat samassa levykuvassa, eli käytännössä ei. 64 versio on tehokkaampi muistinkäytöltään, koneen arkkitehtuuri jos ei sitä ymmärrä, ei se myös asennu. Kaikkihan tämän tiesi, kunhan mainitsin.
- muuten vaan kysyn
Kuka vielä muistaa Windows Chicagon ja Windows ysinelosen?
- Kova peli.
Entä ibm 392 ? Lerpuilla.
- 00000
joo, chicago piti kai julkaista jo -93, ja ysinelonen -94, mutta 'valmistuikin'
vasta -95. siitä nimi windows 95, yksi surkeimpia käytiksiä ikinä. - samaa p-skaa
00000 kirjoitti:
joo, chicago piti kai julkaista jo -93, ja ysinelonen -94, mutta 'valmistuikin'
vasta -95. siitä nimi windows 95, yksi surkeimpia käytiksiä ikinä.95, 98SE, XP ja 7 olleet parhaiten toimivat, 7 tähän asti paras kun vähän korjailee.
Kaikki kehittyy ja nuokin parantuneet, välissä epäonnistuneita ja nyt taas 8 surkea, eikä taida enää hyvää tullakaan. 9 ei saa enää kuulema poistettua mitään vakoilua, vaan pystyvät valvomaaan kaikkea mitä tekee. - 3.0319598
samaa p-skaa kirjoitti:
95, 98SE, XP ja 7 olleet parhaiten toimivat, 7 tähän asti paras kun vähän korjailee.
Kaikki kehittyy ja nuokin parantuneet, välissä epäonnistuneita ja nyt taas 8 surkea, eikä taida enää hyvää tullakaan. 9 ei saa enää kuulema poistettua mitään vakoilua, vaan pystyvät valvomaaan kaikkea mitä tekee.No 95 ei kyllä kuulu tuohon joukkoon, muuten samaa mieltä.
- niin no..
3.0319598 kirjoitti:
No 95 ei kyllä kuulu tuohon joukkoon, muuten samaa mieltä.
Olihan se 95 iso kehitys 3.1 verrattuna. En muista, että se pahemmin olisi kaatuillut, mutta oli vain vähän aikaa. Ensimmäiset koneet eivät jaksaneet tehdäkään oikein mitään, olivat niin tehottomia.
- vaikka täältä
- Kill Bill
I hate Microsoft....
- Kill Bill II
me too
- Mies 172cm
Voiko 172cm pitkä mies oppia käyttämään Linuxia?
- Kyllä ja ei.
;))) Nippa nappa jos ostat widows-anroid korkokengät.
- Linux tekee
käyttäjistä tyhmiä kuten aloittajasta joka ei edes osaa laittaa viestiään sille kuuluvalle palstalle.
- se kannattaa
Vaihda sinäkin nyt Linuxiin.
- Mulla oli kerran ja
se kannattaa kirjoitti:
Vaihda sinäkin nyt Linuxiin.
se oli täys_paska, jos vaihtaisin johonkin vaihtaisin Macciin mutta Linuxia ei koskaan enään.
- Win 4 dummies
Mulla oli kerran ja kirjoitti:
se oli täys_paska, jos vaihtaisin johonkin vaihtaisin Macciin mutta Linuxia ei koskaan enään.
Et siis osannut asentaa sitä, samoin sinulle ja monille muille kävisi jos
joutuisivat asentamaan Windowsinsa itse. Onneksi niitä saa kaupoista
valmiiksi asennettuina.
- ReactOS=tulevaisuus
Lataa nyt uusi ReactOS ja asenna se koneellesi ja sano hyvästit rupisille Windows "käyttöjärjestelmille".
http://www.reactos.org - klinuks
Mint 17 -asennusohjelma jäätyi minulla koneelle ja piti sammuttaa napista...et silleen.
ei eroa DVD:n tai USB-tikun välillä ..jumi jumi-:(- Wintolinux
Minä asensin ensin Mint16 Petran ja sillä tein USB ladattavan median Mint 17. Asentui ihan mukisematta. Windowsissa sama ei onnistunut vaan koko kone meni jumiin. Unebootilla Windows7 ympäristössä ei onnistunut. Mint 16:ssa asennusmedian tekeminen USB tikulle vain hiiren klikkauksella.
- En ymmärrä.
Voisiko aloittaja perustella miksi pitäisi vaihtaa?
Minulla on iMac pöytäkone omalla järjestelmällään.
On läppäri Windoes 7 proffa käyttiksellä.
On 15,6" kosketusnäytöllinen Lenovo Windows 8 sydeemillä.
On 2 kpl Z1 Xperia puhelimia omilla järjestelmillä.
Kaikki lisensseineen toimivat nikottelematta. Miksi ne pitäisi tuhota Linuxilla?- Mie ja Liunuxit
Sinun kahdessa Z1 Xpera puhelimessasi on Android = Linux käyttöjärjestelmät.
Hohhohhohhooo..
- Byebye, Bill!
Vaihdoin Linux Mint Cinnamoniin ja Microsoft XP tuli pyyhkäistyksi veke joten paluuta ei ole.
Eikä tarvettakaan, pääsinpä ereoon maksullisesta käyttiksen päivityksestä. - Wintolinux
Mint 17 jauhaa koneella. Tämä kuluttaa tehoja enemmän, kuin 16 Petra vai kuvittelenko vain. Vakaa ja hyvä. Pysyn Linuxissa.
- ei haittiksia
Tällä winkkuseiskallako tommonen pitäisi ladata? Mihin tota käytetään?
- Se on tarkoitettu
semmoisille joilla on paljon ylimääräistä aikaa koska sitä todellakin tarvitaan. Kuten tossa alapuolella lukee se ei välttämättä edes asennu ja silloin et saa siihen hommaan ainakaan noilta Linux spämmääjiltä mitään apua koska eivät osaa sitä käyttää kunhan kehuvat ymmärtämättä edes mitä varten.
- hhjlmiiint
Ihan paska ! Useamman kerran yrittänyt asentaa levyltä tai usbilta acer läppäriin mutta aina juuri ennen asennusken loppua tulee "Asennusohjelma kaatui yllättäen.." blaa blaa eli iahn samaa paskaa kuin wintoosatatkin....paitsi että win sentäs asentui ! Eikä tuo asennus edes lähde käyntiin ilman yhteensopivuustilaa!
- Kainalniemen Hiki
Mint ja Ubuntu ovat kaikkein käyttäjäystävällisemmät Linux-jakelut. Ja niiden uusimmat (Mint 17 ja Ubuntu 14.04) takaavat 5 vuoden päivitystuen eli noita järjestelmiä voit tuletta käyttää aina kevääseen 2019 asti. Itse käytän toisella koneella hyvin vakaata Mint 13:a (päivitystuki vielä vuoteen 2017) ja toisella on tämän uusin Mint 17. Molemmat hyviä. Olen ollut niihin tyytyväinen.
- Wintolinux
Joku voisi neuvoa rautalangasta, miten Windovsin rinnalle asennetaan Mint 17.
Minulla se tässä pyörii, mutta kikkailemaan jouduin.- AspireOne
Latausohjelma kysyy asennetaanko Mint Windowsin rinnalle ja siihen vastaamalla asia hoituu siitä eteenpäin itsestään.
Minulla tuli Linux oletusjärjestelmäksi eli listalla ensimmäiseksi ja XP viimeiseksi. - rintamalle
Jos asentaa eri levylle niin mitäs sitten vastataan?
- hieno homma
HP kyrpiintyi 8:iin, eivät edes asentaneet uusiin koneisiin vaan tarjosivat 7:aa.
Toivottavasti tulee helppokäyttöinen ja saisi kaikki ohjelmat toimimaan siinä, voisi siirtyä 7:sta siihen ellei noita muita Linuxia halua käyttää.
- kjldsjkfsdjkl
Ihmiset heittää hyviä koneitaan mäkeen, kun windows alkaa tökkimään. Ittelläni on yli viisi vuotta vanha läppäri, joka toimii moitteettomasti, kun poistin Windows vistan ja asensin Linuxin. toimii nyt paremmin kuin uutena ja aivan riittävä kone kotikäyttöön.
- Zorin on paras
Unohtakaa Mintit ja Ubuntut
- ....................
Zorin OS 8 ei ole vain yksi Linux-jakelu muiden joukossa. Se on Ubuntuun perustuva käyttöjärjestelmä, johon Windowsiin tottuneen on varsin helppo hypätä. Käyttöliittymä tuntuu heti kotoisan tutulta.
- Net work
Avuttomia fisuja taas tänäänkin verkossa räpiköimässä... Olette kiikissä!
- helpotusta
- yhteensopivuus
Toimiiko windows-järjestelmän kanssa käytettäväksi tarkoitettu kallis suunnitteluohjelma jos vaihdan koneeseen Mintin? Enkä nyt tarkoita mitään kevyttä office-ohjelmaa.
- kehitys kehittyy
Ei toimi, mutta laitteisto- ja ohjelmistovalmistajat rupeavat yhä enemmän
kiinnostumaan Linuxista.
http://www.mbnet.fi/artikkeli/tietokoneet/hylkasiko_hp_microsoftin_kehittaa_omaa_linux_pohjaista_kayttojarjestelmaa - K.M. Watson
Hyvä järjestelmä. Tosin pitäytyisin vielä pari kuukautta käyttämään Linux Mint 13. Syksyllä tuohon Mint 17:ään voisikin jo sitten siirtyä.
- se on hankala
Juuri panin lataukseen, en pidä Ubuntun Unity-systeemistä
- ei ollut hankalaa
se on hankala kirjoitti:
Juuri panin lataukseen, en pidä Ubuntun Unity-systeemistä
Nyt on asennettu , ja hienosti näyttää kaikki toimivan.
- Heinämies
ei ollut hankalaa kirjoitti:
Nyt on asennettu , ja hienosti näyttää kaikki toimivan.
Neekerilinux eli Ubuntu ei löytänyt verkkoyhteyttä mutta Mint 17 pelittää ilman säätämistä.
Helpompaa kuin heinänteko.
- Kiirettä nyt
Tee se jo tänään, saattavat loppua, kysyntä on kova.
- Mint yleistyy
Ei lopu. Kyllä maailmalaajuiset palvelimet on sitä image täynnä. 20 miljoonaan pc-koneeseen tullaan sitä lataamaan.
- Mercury Urval
Mint 13 on hyvä. Jos teillä on se käytössä pitäytykää siinä vielä pari kuukautta. Mint 17 on hyvä ja sen Update-toiminta on nyt parempi kuin edellisissä Mint-julkaisuissa mutta vielä on joitakin pikkubugeja jotka - kuten aiemminkin - saadaan hoidettua parissa kuukaudessa. Ehdotan että elo-syyskuu voisi olla paras aika ladata ja asentaa uusin Mint-versio siis tämä Qiana.
Itsellä oli pieni ongelma esim. printterin kanssa mutta sain sen selvittyä hakemalla avoimen ajurin nettivinkin ansiosta. Mint 13:ssa asennusohjelma osasi paremmin hakea tuon ajurin itse.- 172cm
Voiko 172cm pitkä mies ladata uuden Linux Mint 17 Qianan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082