Siin ei ollu mitään järkee, koska Gimmel oli vaan joku kaks vuotta! Joo tosi kauan! Pyh! Ei siin ollu mitään järkee! Ihan älytöntä!!! Ja ei Gimmelillä ees ollu montaa hyvää kappalettakaan!
Popstars 1 ei ollu mitään järkee!!!
8
1088
Vastaukset
- henttu
no niimp. ja jonnaha erotettiin siit ja se on vissii ollu paljo suositumpi ku gimmel.. mut oliha sitä ohjelmaa kiva katella. :)
- Emma_Granger
No niin sitä oli kyllä ihan kiva katella!!! Mut tykkäsin enemmän idolsista!
- Emma_Granger
Minkä ikänen sä oot? Ja mistä sä oot? Mä oon 14wee ja oon Säkylästä!
- Emma_Granger
Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!
- J-Lo Boski
Emma_Granger kirjoitti:
Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!
Niin, eipä näis niin sanotuis tositv-formaateis tunnu oikeestaan ikinä kovinkaan paljoo järkee olevan. Turhanpäiväistä pintoliitojulkisuuden kuorruttamaa ja näennäisen mediaseksikästä huoraamista se lähinnä tuntuu olevan. Krapulapäivien ohjelmaa siis.
Olen muuten Oulusta ja 15wee? XXX
- Höpsöli
Popstars on persiistä, mutta kuitenkin se on melkein aina pakko kattoo..
Ei tuos ole mitää järkee.. Suomalaiset ei osaa laulaa..
Gimmel oli hyvä esimerkki siitä, ettei ois kandennu mitää popstarssii edes enää järjestää..
Skruu juu!- Pauzi
Niin siit teitillä on oikee asenne.. tai ainakin lulen n iin koko popstars jutto on melkeen ku ohlyn pölyä!!
- tytti__
kiinnostaa?
Noista Popstars kakkosista tuu ees mitään hyvää bändiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976