Popstars 1 ei ollu mitään järkee!!!

Emma_Granger

Siin ei ollu mitään järkee, koska Gimmel oli vaan joku kaks vuotta! Joo tosi kauan! Pyh! Ei siin ollu mitään järkee! Ihan älytöntä!!! Ja ei Gimmelillä ees ollu montaa hyvää kappalettakaan!

8

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henttu

      no niimp. ja jonnaha erotettiin siit ja se on vissii ollu paljo suositumpi ku gimmel.. mut oliha sitä ohjelmaa kiva katella. :)

      • Emma_Granger

        No niin sitä oli kyllä ihan kiva katella!!! Mut tykkäsin enemmän idolsista!


      • Emma_Granger

        Minkä ikänen sä oot? Ja mistä sä oot? Mä oon 14wee ja oon Säkylästä!


      • Emma_Granger

        Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!


      • J-Lo Boski
        Emma_Granger kirjoitti:

        Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!

        Niin, eipä näis niin sanotuis tositv-formaateis tunnu oikeestaan ikinä kovinkaan paljoo järkee olevan. Turhanpäiväistä pintoliitojulkisuuden kuorruttamaa ja näennäisen mediaseksikästä huoraamista se lähinnä tuntuu olevan. Krapulapäivien ohjelmaa siis.
        Olen muuten Oulusta ja 15wee? XXX


    • Höpsöli

      Popstars on persiistä, mutta kuitenkin se on melkein aina pakko kattoo..
      Ei tuos ole mitää järkee.. Suomalaiset ei osaa laulaa..
      Gimmel oli hyvä esimerkki siitä, ettei ois kandennu mitää popstarssii edes enää järjestää..
      Skruu juu!

      • Pauzi

        Niin siit teitillä on oikee asenne.. tai ainakin lulen n iin koko popstars jutto on melkeen ku ohlyn pölyä!!


    • tytti__

      kiinnostaa?
      Noista Popstars kakkosista tuu ees mitään hyvää bändiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe