Voitin juuri äsken nettipokerissa HYYVIN huomattavan summan rahaa. Noin kolmasosalla siitä tulen pärjäämään elämäni loppuun saakka, joten päätin lahjoittaa loput kaksi kolmasosaa sille henkilölle, tai hänen seurakunnalleen tai uskonnolliselle yhteisölleen, joka todistaa jonkun jumalan olevan olemassa ja sen jumalan palvomisen olevan palvojalle kannattava sijoitus. Toisin sanoen ikuinen elämä, taivas, sielunvaellus aina parempaan päin, nirvana, joku muu etu.
Tämä viesti EIOLE TROLLAUS.
Voitin nettipokerissa
29
112
Vastaukset
- jyrrrrre
Minä olen ollut varakas koko ikäni mutta olen huomannut sen että ei rahalla saa kovinkaan paljoa sossuevokkiin verrattuna. Yhdet vaatteet kerralla voin päälleni pukea ja voin syödä vatsani vain yhden kerran kerrallaan täyteen ja sen saa sossuevokkihuutiskin joka päivä.
Vähän enemmän olen matkustellut kuin huutis, mutta muuten elämämme lienee raameiltaan samanlaista.
Rakkaus ei maksa mitään, sitä voi antaa ja saada ilmaiseksi. Viisaus on ilmaista, samoin älykkyys.
Terveyttä ei voi ostaa. Ikuinen elämäkin on saatavissa ilmaiseksi, täytyy vain luopua uskomuksista joita maailma on täynnä.Näistä voisi mainita evouskonnon ja sen ajatuksen että au seksi on hyväksi, ja vaikkapa isänmaallisuuden jota pidetään virheellisesti hyveenä vaikka se on ihmiskuntaa jakava voima. Näitä harhauskomuksia joissa ihmiset elävät on tosi monia.- jyrrrrre
Sosiaalipummi EvankelisLuderilainen USKOO että se sossuraha tulee Jumalan apuna. "Julistusraha-tuki"
.
Jumalanrakkaus kuivana takalistoon sanoo aito KPdf-luderilainen täi. - jyrrrrre
illuminatus kirjoitti:
Kun olisit tuosta muutaman pienen nyanssin jättänyt pois, niin olisin peukuttanut.
Nyasintti on paska-avokki-kukka. evvk.
- >=3
Ikuista elämää ei ole olemassakaan. Jokainen kuolee joskus.
Evoluutioteoria ei ole uskonto.
Seksi on samaa, tapahtuu se sitten avioliitossa tai ei.
Jos viisaus on ilmaista, meneppäs hakemaan sitä itsellesi. - Fyffeeeeeeee
>=3 kirjoitti:
Ikuista elämää ei ole olemassakaan. Jokainen kuolee joskus.
Evoluutioteoria ei ole uskonto.
Seksi on samaa, tapahtuu se sitten avioliitossa tai ei.
Jos viisaus on ilmaista, meneppäs hakemaan sitä itsellesi.Kolmonen ei ole tainnut kokea sitä että mitä on seksi sinuun ikuisesti sitoutuneen rakastavan puolison kanssa johon sinä olisit itse rakkaudella ikuisesti sitoutunut.
Joten kolmonen puhuu taas evokkiuskomuksia. Fyffeeeeeeee kirjoitti:
Kolmonen ei ole tainnut kokea sitä että mitä on seksi sinuun ikuisesti sitoutuneen rakastavan puolison kanssa johon sinä olisit itse rakkaudella ikuisesti sitoutunut.
Joten kolmonen puhuu taas evokkiuskomuksia.>Kolmonen ei ole tainnut kokea sitä että mitä on seksi sinuun ikuisesti sitoutuneen rakastavan puolison kanssa johon sinä olisit itse rakkaudella ikuisesti sitoutunut.
Se on jokseenkin samanlaista. Kuvitelma sitoutumisesta kuolemaan saakka ei paranna seksiä läheskään niin paljon kuin se että omaa hiukan asianharrastusta eikä ole lahna tai pelkän oman tyydytyksen pyydystäjä.
Mites muuten jyrtsi, kumpi on totta, se että olet ollut vain yhden kanssa vai se että olet liihotellut kukasta kukkaan, kuten E. Vokkina (tjsp) väitit tehneesi?
Vai olisko niin, että oletkin pelkkä ikuinen tumputtaja?
Minäpä ehdotan että jatkat vaan sitä nettipokeria niin kohta olet vähintään niin paljon velkaa, että joudut kauppaamaan huutonetissä olemattomia vähän käytettyjä järjestelmäkameroita ja pleikkareita pilkkahintaan.
- FYFFEE ON
Näköjään on tullut muutama vastaus ja kaikki tyhjää täynnä, niin kuin vähän arvasinkin. Voitettuani nyt sen huomattavan summan olen todellakin päättänyt lopettaa. Pelaamiseni on ollut itselleni tietynlainen henkinen ongelma, vaikka taloudellisesti olen koko ajan ollut jokseenkin kuivilla. Nyt kun sitten kävi näin, ei ole enää mitään järkeä jatkaa ja olen täysin tyytyväinen siihen ja lopetan. Oikeastaan en ole koskaan halunnutkaan muuta kuin elää ihan tavallista elämää taloudellisesti turvattuna ja pelaaminen alkoi jonkunnäköisenä jännityksen hakemisena, mutta nyt en enää koe tarvetta sellaiseen touhuun.
Se miksi laitoin yöllä sen rahatäkyn tänne, on se että tosiaan nyt viime aikoina olen väkisinkin alkanut ajattelemaan näitä "elämän tarkoitus" tyypisiä juttuja ja minulla on muutamia helluntailais uskoon kuuluvia sukulaisia, jotka on yrittäneet puhua minulle uskostaan. Mutta ei heiltä ole mitään järjellistä perustetta koskaan tullut siitä että joku jumala on olemassa ja että se olisi heidän jumala. Ehkä joku osaa perustella minulle sen, miksi joku jumala onolemassa jamiksi siihen jumalaan pitää uskoa jollakin tietyllä tavalla.
Nyt on vähän juhlittu tapahtunutta tietun lutettavan ystäväporukan kesken, käyty konsertissa ja kohta lähdetään taas "baanalle" muta palaan astialle taas, kun joku jonkun jumalatodisteen hettää kehiin.
Odotellessa... - jyrtsiii
Kas kas, kekkuli on kerrankin osa reaalimaailmaa. Plussa hänelle.
- *JC
FYFFEE ON kirjoitti:
Näköjään on tullut muutama vastaus ja kaikki tyhjää täynnä, niin kuin vähän arvasinkin. Voitettuani nyt sen huomattavan summan olen todellakin päättänyt lopettaa. Pelaamiseni on ollut itselleni tietynlainen henkinen ongelma, vaikka taloudellisesti olen koko ajan ollut jokseenkin kuivilla. Nyt kun sitten kävi näin, ei ole enää mitään järkeä jatkaa ja olen täysin tyytyväinen siihen ja lopetan. Oikeastaan en ole koskaan halunnutkaan muuta kuin elää ihan tavallista elämää taloudellisesti turvattuna ja pelaaminen alkoi jonkunnäköisenä jännityksen hakemisena, mutta nyt en enää koe tarvetta sellaiseen touhuun.
Se miksi laitoin yöllä sen rahatäkyn tänne, on se että tosiaan nyt viime aikoina olen väkisinkin alkanut ajattelemaan näitä "elämän tarkoitus" tyypisiä juttuja ja minulla on muutamia helluntailais uskoon kuuluvia sukulaisia, jotka on yrittäneet puhua minulle uskostaan. Mutta ei heiltä ole mitään järjellistä perustetta koskaan tullut siitä että joku jumala on olemassa ja että se olisi heidän jumala. Ehkä joku osaa perustella minulle sen, miksi joku jumala onolemassa jamiksi siihen jumalaan pitää uskoa jollakin tietyllä tavalla.
Nyt on vähän juhlittu tapahtunutta tietun lutettavan ystäväporukan kesken, käyty konsertissa ja kohta lähdetään taas "baanalle" muta palaan astialle taas, kun joku jonkun jumalatodisteen hettää kehiin.
Odotellessa...Ei Jumala rahojasi tarvitse.
Oma vaurauteni on kertynyt aivan työnteosta ja sijoitustoiminnasta, viime vuosina enemmän jälkimmäisestä. Vaikka olen nyt taloudellisesti riippumaton, elämäni ei perusteiltaan ole muuttunut ajoista, jolloin en ollut varakas.
Yleensä äkkirikastuneiden ennuste on huono, sekä taloudellisessa että henkisessä mielessä. Pokerin pelaaminen ei ole oikeaa työtä, vaan uhkapeliä, jossa rahaa siirretään pelaajalta toiselle. Siinä ei synny mitään kestävää tai hyvää. Sinulla on nyt aika etsiä henkistä pohjaa ja uutta suuntaa elämällesi.
On vain yksi Jumala, ja jos Hänet löydät, tulet huomaamaan maallisten asioiden vähempiarvoisuuden nopeasti. Jeesus on sanonut:
"Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." - jyrtsiu
FYFFEE ON kirjoitti:
Odotellessa...Valehtelijoille ei ole ennenkään järkipuhe kelvannut, joten miksi nyt kelpaisi?
- tieteenharrastaja
jyrtsiii kirjoitti:
Kas kas, kekkuli on kerrankin osa reaalimaailmaa. Plussa hänelle.
Jospa jyrtsi koetti vain rakentaa todistetta, ettei hän ole *JC?
FYFFEE ON kirjoitti:
Odotellessa...Himopelaaja on kuin narkomaani, elämä käy tylsäksi ilman vatsanpohjan kutkutusta.
Varo vaan...
- tieteenharrastaja
Saahan ihmisellä unelmia olla. Ei ole silti pakko tulla niiden toteutumisvaleita tunkemaan keskustelupalstalle, jonka aiheeseenkaan ne eivät kuulu.
- Trollaat
Nettipokerissa ei noin huomattavia summia voita.
- >=3
Kyllä voi.
- kretarded
>=3 kirjoitti:
Kyllä voi.
Isoin kerran viikossa järjestettävä turnaus on Pokerstarsin Sunday Million, jossa voittaja käärii tavallisesti $200 000 - $250 000. Mutta sekin pelataan nimensä mukaisesti sunnuntaisin. Isompia turnauksia järjestetään huomattavasti harvemmin ja niissä voi joskus voittajalle siunaantua jopa miljoona dollaria. Tällaista turnausta ei tosin ole tällä viikolla järjestetty, eikä tällä viikolla ole vielä mitään isompaa turnausta muutenkaan järjestetty, joten aloitus on trollia.
- kretarded
Nettipokerista tietävänä voin kertoa, että eilen ei edes ole järjestetty sellaista turnausta, jonka voitolla joku voisi pärjätä loppuelämänsä - saati kolmasosalla voitosta.
- FYFFEE ON
Et sinä mitään nettipokerista tiedä. Kuka puhui mistään järjestetystä turnauksesta?
Ajankohdasta voinet päätellä että tulin juuri kapakasta voittojani (mikroskooppisen pientä osaa niistä) tuhlaamasta:) - Trollaat
FYFFEE ON kirjoitti:
Et sinä mitään nettipokerista tiedä. Kuka puhui mistään järjestetystä turnauksesta?
Ajankohdasta voinet päätellä että tulin juuri kapakasta voittojani (mikroskooppisen pientä osaa niistä) tuhlaamasta:)Sanoit voittaneesi juuri äsken. Tuskin nosebleedeissä käspää pelaat ja yhdellä turnauksella et juuri äskettäin koviin summiin olisi päässyt. Bluffillasi on paljon katsojia ...
- kretarded
FYFFEE ON kirjoitti:
Ajankohdasta voinet päätellä että tulin juuri kapakasta voittojani (mikroskooppisen pientä osaa niistä) tuhlaamasta:)Heikko trolli kun ei pysy edes omassa tarinassa. Kuten tossa jo todettiin, sanoit voittaneesi "juuri äsken".
Mikä se sellainen turnaus on jota kukaan ei järjestä?
- yx inssi
pystyn todistamaan Jlan olemassaolon, kumoan erään postulaatin väitöksessäni, joka järjestetään pian, olen tehnyt työtä sen eteen v:sta 1999 ja 4,5 väitellyt postulaattia vastaan, todisteet olen kijoittanut USENETiin, yli 20v ajalta. haluatko tietää lisää?
Heti kun jotain tieteellisesti vertaisarvioitua materiaalia on tutkimuksiasi koskien tarjolla, niin laitahan linkkiä.
- jyrrrrre
Koska Jeesus tekee saman ja auttaa uskovaisiaan?
Jos kolmasosalla nettipokerin voitosta arvelee pärjäävänsä elämänsä loppuun asti, niin pienet on menot - tai lyhyt loppuelämä.
- rcekim
Sinänsä typerää tehdä tällainen viesti, sillä luultavasti tiedät sinäkin hyvin ettei jumalaa lähes sataprosenttisen varmasti ole olemassa, ja että jumalan olemassaolo on suunnilleen yhtä epätodennäköist'ä kuin se että jossain universumissa my little pony friendship is magic olisi totta.
Tiedät hyvin ettei sinun tarvitse koskaan maksaa sitä 2/3 kellekään.- hekoheko-rcekim
Vielä epätodennäisempää on se että ainetta on olemassa.
Ja sitäkin epätodennäköisempää on se että tuo aine alkaisi elää.
Ja sitäkin epätodennäköisempää on se että tuosta biokemiallisten reaktioiden kasaumasta jota elämäksi kutsutaan, ponnahtaisi jonain päivänä ilmoille ajatus, hehe. hekoheko-rcekim kirjoitti:
Vielä epätodennäisempää on se että ainetta on olemassa.
Ja sitäkin epätodennäköisempää on se että tuo aine alkaisi elää.
Ja sitäkin epätodennäköisempää on se että tuosta biokemiallisten reaktioiden kasaumasta jota elämäksi kutsutaan, ponnahtaisi jonain päivänä ilmoille ajatus, hehe.Aineen olemassaolon todennäköisyys = 1.
Peiliiin vilkaisu selvittää että olemassaolevan elämän todennäköisyys = 1.
Introspektio paljastaa että ajattelun todennäköisyys = 1.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483638Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192378Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151950Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141645Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171552Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t391487Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821458- 171314
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631116- 171038