.
Lakot varauksin ok, mutta ay:n varat jukisiksi
LAKKO on työtaistelun järein ase!
Tunnettua on että on olemassa muiden muassa laillisia lakkoja ja sitten myös laittomia lakkoja. Pistelakko ja Italialainen lakko kuuluvat myös työtaistelujen välineiksi.
Jos voisin vaikuttaa lakko-oikeuksiin, niin kiristäisin niitä kovin käsin.
Laittomat lakot täyskieltoon kovilla sanktioilla
Kuitenkin sallisin lakkoilun jossain muodossa, mutta ns. laittoman lakon todelliset välittömän ja välilliset taloudelliset seuraukset asettaisin suoraan lakkoilevalle ryhmälle ja sen takana olevalle järjestölle kokonaisuudessaan maksuun. Maksuvelvollisuus sitoisi lakkoilijoita suoraan myös henkilötasolla. Sama koskisi laitomasta lakosta joka tapausessa määrttäviä, nykyisestä poiketen monikymmen -tai satakertaisia sakkoja.
Laillisen lakon hyväksyisin vain siinä tapauksessa
J…O…S..:
Lakkoilevan järjestön, työpaikan, ryhmän, mikä konklaavin vain, lakon toimeenpanneelle ryhmälle maksettavat
LAKKOAVUSTUKSET
KORVAUSET
PÄIVÄRAHAT
SAKKOJEN MAKSUT
suoritetaan sellaisesta paikasta sellaisilta tileiltä, jossa Ay-järjestön varallisuus, tilinpito ja varainkäyttö on pitävästi julkista, myös tarkastuksen osalta.
YHTEENSÄ:
AY-liikkeen nykyinen pimeä talous, tilit kaikkineen, varainkäyttö, rahoituslähteet, salaiset rahoitukset ja pimeät tuotot on mitä pikimmin säädettävän lain turvin saatava julkisiksi.
Seppo Hietanen
kerimäki st
CITY-Keskusta 229
.
Hyväksyn lakkoilun JOS....
CITY-Keskusta Seppo Hietanen
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808