Asensin koneeseeni SP2:sen (winxp) ja nyt saan ilmoituksen kun avaan esim. wordin tai e-mailin, että Virhe: "Norton AntiVirus ei voinut suorittaa virustarkistusta, koska tarkistuksen aikana tapahtui vakava virhe (3019,1)" lisäksi koneeni ei sammu automaattisesti vaan jää päälle tilaan windows suljetaan...
Johtuuko jälkimmäinen (windows/kone ei sammu) tuosta ensimmäisestä (norton antivirus ongelma) viasta vai sp2:n asennukseen liittyvästä viasta vai mistä? (symantecin sivuilla on neuvottu norton ongelman ratkaisusta)
SP 2:n tuomat ongelmat
5
1955
Vastaukset
- Pauli1
Onko sinulla maksullinen virustorjunta,ellei ole,ota ihmeessä maksukkinen virustorjunta ohjelma.Minulla maksullinen,ei mitään ongelmia.
- Apua tarvitseva
..kone kyllä sammuu, kuuluu naks valot häviävät, mutta tuuletin jää päälle ja näyttöön teksti windows suljetaan??!!!! Tämä ongelma syntyi vasta sp2:n asennuksen jälkeen... Mitä tehdä, missä vika?
- täällä
Microsoft on avannut ilmaisen suomenkielisen puhelintuen SP2 asioihin Puh.02036656
Tuki on avoinna:
Arkisin:09.00-20.00
Lauantaisin:09.00-15.00
Sunnuntaisin:09.00-15.00 - Peku´
Mulla oli eilen sama sammumis-ongelma ja ei auttanu muu kuin vetää töpseli seinästä (muilla kerroilla tämä on sammunut normaalisti).
Mulla on Norman joten sinun sammutus-ongelma tuskin johtuu Nortonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862