onko tietoo milloin pidetään idols 2 ? olisin innokas lähtemään kokeilemaan sitä :)
idols 2
3
590
Vastaukset
- *annikka*
ei sellaista ohjelmaa varmaan tuu lähiaikoina.voi ehkä olla suunnitteilla mutta uskoisin sen alkavan ehkä vuoden päästä...??
- Mummi tykkään Hannast
Moi Minttu!
Mä muistelin, 2005 ois se toinen Idols, joten treenaamaan. Ois kiva nähdä kosketatsä mua. Tsemppii!- J-Low
Totta! Eli nyt kaikki pikkuprinsessat peilin eteen treenaan lantion ketkutusta ja oikeaoppimista mikrofoninpitotekniikka sekä treenaan taustanauhan päälle laulamista. Se joka jaksaa treenata tarpeeks voi nousta seuraavaksi säkenöiväksi kiintotähdeksi suomalaiselle viihdetaivaalle!! Eli teistä voi tulla julkkiksia, julkkiksethan on heti Jumalan jälkeen seuraavina tän universumin hierarkises systeemis...!?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980