mieltä olette Aika oy:ssä menevästä sodasta?
Mitä
8
199
Vastaukset
- OlevainenOrginal
ohittaa tällä palstalla koko "sota", sehän on Aika Oy osakkaiden välinen asia, vähän niinkuin yksityinen, pysytään pois siitä, ohjeena vaan, asiallista keskustelua, niin en toki poista tätä.
- atri parkka
sinun suhtautuvan näin. No se on ok.
Siirrytään seuraaviin aiheisiin.
( Toki olen sitä mieltä,että meilläkin tulisi kaiken olla " avointa ja paljastettua).
- tod e
sodan pohjimmaisimmista syistä en osaa sanoa mitään. itse olen hieman huvittuneena lukenut aika median arvopohja-visioita
ja menestystekijä-ilmoituksia:
-asiakkaan tarpeiden ennakoiminen ja ratkaisun löytäminen yhdessä
-vision motivoiva osaaminen ja ammattitaito
-missioon keskittyminen ja yhteinen sävel
-organisaation joustavuus ja muutosten hallinta
kuulostaa tosi persoonattomalta ja kuin suoraan joltakin "stark johanissa" vaikuttavan yrityskonsultin tekemältä strategia-osuudelta.
noilla eväillä on sitten laitettu tuotot kuntoon! jos nahistelun syynä on todella arvopohja-eroavaisuudet, en ihmettele, että joku on noussut takajaloilleen. minä olen jo noussut, jos se nyt ketään kiinnostaa...
mitä itse ajattelet?- atri parkka
jo sefulle , että jätän aiheen väliin.
Enkä itsekään tiedä taustoja enkä riidan syntyjä.
Ihmettelen vain miten tällaisen pienen prosenttiliikkeen kannattaa tuhlata energiaa keskinäiseen nahisteluun? - JuhaniOriginal
atri parkka kirjoitti:
jo sefulle , että jätän aiheen väliin.
Enkä itsekään tiedä taustoja enkä riidan syntyjä.
Ihmettelen vain miten tällaisen pienen prosenttiliikkeen kannattaa tuhlata energiaa keskinäiseen nahisteluun?Miksi alottelet keskusteluja joita joudut sitten perumaan? Te penseät olette säikytelleet sheriffin niin, että kohta hän ei todellakaan uskalla poistaa mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka vahva niin rajansa kaikella.
- atri parkka
JuhaniOriginal kirjoitti:
Miksi alottelet keskusteluja joita joudut sitten perumaan? Te penseät olette säikytelleet sheriffin niin, että kohta hän ei todellakaan uskalla poistaa mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka vahva niin rajansa kaikella.
voinut tietää kokeilematta saako tuosta aiheesta keskustella? Itse sen olisin seriffinä sallinut, mutta kun en ole, niin tyydyn esivallan määräyksiin.
Kiitos muuten tuosta penseästä. En olekaan ennen saanut vielä sellaista nimeä, mutta hyvä kun tuli sekin muiden jatkoksi. - atri parkka
JuhaniOriginal kirjoitti:
Miksi alottelet keskusteluja joita joudut sitten perumaan? Te penseät olette säikytelleet sheriffin niin, että kohta hän ei todellakaan uskalla poistaa mitään. Vaikka ihminen olisi kuinka vahva niin rajansa kaikella.
Miksi olet huolissasi olevaisesta. Ei täällä kukaan muukaan puolustele hänen tekemisiään. Hän on aikuinen ihminen, eikä tarvitse holhoojaa peräänsä.
Sitäpaitsi jos huipulla tuulee liikaa, sieltä pääsee helposti alas. Ei tuo virka ole pakollinen. "Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön"
Enkä nyt millään saa sopimaan tuota ajatusta itseeni, että minä olisin se suurin olevaisen kiusaaja.
Olen toki ollut parista asiasta eri mieltä, mutta se kai kuuluu keskustelupalstan luonteeseen?
Enkä muuten olisi sinullekaan kirjoittanut yhtään ärsytystä herättävää kommenttia, jos et olisi itse ensin hyökännyt minun kimppuuni. - JuhaniOriginal
atri parkka kirjoitti:
Miksi olet huolissasi olevaisesta. Ei täällä kukaan muukaan puolustele hänen tekemisiään. Hän on aikuinen ihminen, eikä tarvitse holhoojaa peräänsä.
Sitäpaitsi jos huipulla tuulee liikaa, sieltä pääsee helposti alas. Ei tuo virka ole pakollinen. "Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön"
Enkä nyt millään saa sopimaan tuota ajatusta itseeni, että minä olisin se suurin olevaisen kiusaaja.
Olen toki ollut parista asiasta eri mieltä, mutta se kai kuuluu keskustelupalstan luonteeseen?
Enkä muuten olisi sinullekaan kirjoittanut yhtään ärsytystä herättävää kommenttia, jos et olisi itse ensin hyökännyt minun kimppuuni.Miksi milloinkin mistä olen huolissani on oma asiani. Nyt kun sanoit miksi olen Olevaisen puolesta niin sinun ansiosta puolustan vielä enemmän. Seurakuntaelämää kohtaan sinulla on nuiva suhtautuminen. Miten olen hyökännyt sinun kimppuun? Sinä itse olet sanonut minusta perättömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938