luotsi välitä mitään??????
Miksi noita Jumalan ja Jeesuksen pilkka viestejä ei poisteta? Ei kuulu adventismiin tuollainen rienaus!
Helluntalaisten palstalla on paljon terhakampi luotsi, sillä siellä ei vääräuskoiset juhli, vaan vääräoppiset viestit lähtee ennenkuin ehtii niitä kukaan edes lukea.
( Kokeile vaikka sapatilla, tai kirjoita totuus helvetistä, niin äkäinen lähtö tulee helluntalaisuus palstalta, koska niista halutaan siellä vaieta)
Hoida "jarinhotelli" luotsin tehtäväsi, ettei tänne palstalle pesi rienaajat Jumalaa pilkkaamaan.
Mustakaa tärkein, että tämä ei ole jumalankieltäjien ja rienaajien palsta, vaan kristinuskon palsta, jossa keskustellaan kristinuskosta ja adventismista asiallisesti ja Jumalaa kunnioittavassa sävyssä.
Adventismi ei ole rienausta ja Jumalan kieltämistä !
Ilmiantaja ja Busman rienaavat Jumalaa tällä palstalla, eikä
35
134
Vastaukset
Voisitko kertoa minulle, että miten jumalia pilkataan?
Käsittääkseni jumalat ovat kaiken maallisen yläpuolella, myös pilkan, joten ei niitä taida hirveästi kiinnostaa, jos niitä nyt sitten on.
Joten jos sinä väität, että minä voin pilkata sinun jumalaasi, niin sitten sinä vain todistat sen, että jumalaasi ei ole, sillä jos jumalia voi pilkata, niin aika inhimillisiltä ne sillon vaikuttavat, eli ihminen loi jumalat omaksi kuvakseen, kuten taitaa ollakin.
Jumala tai mahdolliset jumaluudet taitavat olla maallisen pilkan yläpuolella, jos jumaluuksia kerran ovat, joten ainoastaan erilaisten lahkojen, kuten adventtikirkon irvokasta jumalankuvaa voi pilkata, mutta ei itse Jumalaa, jos sellainen on.
Sillä adventtikirkko jo itse pilkkaa jumalaansa, kun väittää, että kyseinen taikaukko loi kaiken 6000 vuotta sitten.
Koska näin ei ole, niin silloin adventtikirkko itse pilkkaa jumalaansa ja tekee jumalastaan pellen, johon tarvitaan vajaaälyisyyttä, että siihen voi uskoa.
Joten lahkot itse pilkkaavat jumaliaan ja tekevät niistä irvokkaita kuvatuksia, eli ei siihen minua tarvita.
Ja jos joku pilkkaa jumalaasi, niin miksi hän ei itse tee mitään? Eikö hän ollut jumalien atk-tunnilla hereillä, eli ei osaa poistaa mieltään pahoittavia viestejä, vaan siihen tarvitaan joku sekava ex-adventisti, jonka jutut pyörivät lähinnä anaali-osastolla?
Jumalasi on toisaalta asiassa yhtä aktiivinen kuin hän on aktiivinen vastaamassa lahkosi rukoiluihin koskien Nigerian kaapattuja tyttöjä, eli jumalaasi ei vain kiinnosta mikään.- Jumalan pilkasta puh
Matteuksen evankeliumi:
12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
12:31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa. - sanojen määränpää
Matteuksen evankeliumi:
12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
12:33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
12:35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
12:36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
12:37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
- pyh!
Niin tekevät ja saavat siitä rangaistuksensa helvetin tulessa.
- ¤¤¤¤¤¤¤
Adventistit eivät omista tätä palstaa,vaan ylläpito. Ettekä voi rajoittaa
sananvapautta hyväksymällä vain itseänne mielyttävät kirjoitukset.
Sääntöjen vastaista on uhkailla ketään, joten nim. pyh! milloin ja missä
aiot polttaa ihmisiä?
Haluatko että ilmoitan laittoman uhkauksesi ylläpidolle? - pyh!
¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Adventistit eivät omista tätä palstaa,vaan ylläpito. Ettekä voi rajoittaa
sananvapautta hyväksymällä vain itseänne mielyttävät kirjoitukset.
Sääntöjen vastaista on uhkailla ketään, joten nim. pyh! milloin ja missä
aiot polttaa ihmisiä?
Haluatko että ilmoitan laittoman uhkauksesi ylläpidolle?Sanavapaus ei oikeuta herjaamiseen. Ja se on sillä lailla, että helvetin (gehennan) tulesta vastaa Jumala, en minä.
- sivusta seuraava
Kylmä fakta on se, että bushmanni on asiallisin ja täyspäisin kirjoittaja täällä. Pisteet myös Kai_A:lle.
- eräs lukija
Samaa mieltä. Kai A ja bushmanni ylläpitää tällä palstalla pohtivaa ja älykästä keskustelua.
- sivusta seuraava
eräs lukija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kai A ja bushmanni ylläpitää tällä palstalla pohtivaa ja älykästä keskustelua.
Juu noiden kahden herran sanailua on toisinaan ilo lukea.
"vääräoppiset viestit lähtee ennenkuin ehtii niitä kukaan edes lukea"
Milläs mekanismilla ne kenenkään lukematta poistoon lähtevät? Eriskummallista automaattisensuuria...- Iita.
No joo, pilkun viilausta sinulta.
Tarkoitin että kun luotsi lukee, niin hän poistaa heti välittömästi viestit jotka jotenkin loukkaavat heluntalaisuutta, eivätkä ole heidän mielestään oikeaoppista heluntalaista kristinuskoa.
Ateisteille on kyllä oma palsta, niin miksi pitää olla täällä toisten uskoa lokaan polkemassa ja rienaamassa?
Oletteko niin sadistisia luonteeltanne, vai mistä on kysymys? Palstajaot on tehty senvuoksi että niitäkin noudatettaisiin. Iita. kirjoitti:
No joo, pilkun viilausta sinulta.
Tarkoitin että kun luotsi lukee, niin hän poistaa heti välittömästi viestit jotka jotenkin loukkaavat heluntalaisuutta, eivätkä ole heidän mielestään oikeaoppista heluntalaista kristinuskoa.
Ateisteille on kyllä oma palsta, niin miksi pitää olla täällä toisten uskoa lokaan polkemassa ja rienaamassa?
Oletteko niin sadistisia luonteeltanne, vai mistä on kysymys? Palstajaot on tehty senvuoksi että niitäkin noudatettaisiin.Miksi ateisti ei saisi keskustella jostakin määrätystä uskonnollisesta suuntauksesta kriittisesti? Yksinoikeutenne näkemystenne tarkasteluun lakkasi siinä vaiheessa kun edustajanne alkoivat niitä julistaa julkisesti.
PS. Tiesinhän minä toki sen, etteivät monet näkemykset kestä kritiikkiä tai päivänvaloa muutenkaan.
Jos luotsi hommanansa poistaa väärät mielipiteet ja väärin ajattelevat, keskustelu loppuu siihen.
Luultavasti joku kaipaa myös keskinäistä hymistelyä. Jos se on palstan tarkoitus, se pitäisi ilmoittaa selvästi esittelyssä.
Noin yleisesti ottaen, eri tavoin ajatteleminen ja sen ilmaiseminen ei ole rienaamista.- Kysyjä
Miksi Sirkka-Iita tekee aina aloituksia mutta sitten ei osallistu keskusteluun?
Minulla on muitakin velvollisuuksia ja tekemistä elämässä, kuin näillä palstoilla roikkuminen. Minä vastasin jo kerran kirjautumattomana: "Iita" ja sanoin siinä sanottavani. En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi.
On monesti pahamieli kaikenlaisesta rienauksesta ja toisten uskon valheellisesta vääristelystä.
Joten nyt vastasin, kun vihdoinkin ehdin koneelle. Kesäisin en paljonkaan ole kirjoittelemassa, kun on kesävieraita, lapsia ja lastenlapsia ym touhua.- tätä mieltä minä
Sirkka-Iita kirjoitti:
Minulla on muitakin velvollisuuksia ja tekemistä elämässä, kuin näillä palstoilla roikkuminen. Minä vastasin jo kerran kirjautumattomana: "Iita" ja sanoin siinä sanottavani. En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi.
On monesti pahamieli kaikenlaisesta rienauksesta ja toisten uskon valheellisesta vääristelystä.
Joten nyt vastasin, kun vihdoinkin ehdin koneelle. Kesäisin en paljonkaan ole kirjoittelemassa, kun on kesävieraita, lapsia ja lastenlapsia ym touhua.Olisi kaikille parempi jos pysyisit ihan kokonaan pois täältä...
- eräs lukija
Sirkka-Iita kirjoitti:
Joten nyt vastasin, kun vihdoinkin ehdin koneelle. Kesäisin en paljonkaan ole kirjoittelemassa, kun on kesävieraita, lapsia ja lastenlapsia ym touhua.Sirkka-Iita """ En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi. """"
Tesitkö että toimit foorumin ohjesääntöjen vastaisesti julistamalla sanomaa. Palsta kieltää julistuksen. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan aiheesta adventismi. Ei tämä ole vain adventistien oma palsta, heillä on omat sivustot ja fooruminsa. eräs lukija kirjoitti:
Sirkka-Iita """ En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi. """"
Tesitkö että toimit foorumin ohjesääntöjen vastaisesti julistamalla sanomaa. Palsta kieltää julistuksen. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan aiheesta adventismi. Ei tämä ole vain adventistien oma palsta, heillä on omat sivustot ja fooruminsa.Se, että palstalla julistus on kielletty, ei toki tarkoita mielipiteiden esiin tuomista. Erilaiset mielipiteet ovat keskustelun pohja.
Julistamiseksi homma menee silloin, kun jankuttaa ja paasaa samaa juttua toisten kommenteista riippumatta eikä perustele asioita millään.
Kyllähän täällä sitäkin aina välillä näkyy.
Yritin muuten löytää suomi24-keskustelun ohjeista sellaista sääntökokoelmaa, jossa olisi mainittuna vaikkapa tuo julistaminen. En löytänyt. Osaisiko joku opastaa?
Täällä: http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot#s24eisaa
on lista asioista, jotka ovat kiellettyjä. Julistamista ei mainita, mutta sen sijaan kyllä hyökkääminen, uhkailu tai asiattomien ja loukkaavien kommenttien esittäminen toisia käyttäjiä kohtaan. Myös perättömät väitteet on kielletty, mutta toki täytyy olla oikeus vilpittömään väärässä olemiseen.- Kysyjä
Sirkka-Iita kirjoitti:
Joten nyt vastasin, kun vihdoinkin ehdin koneelle. Kesäisin en paljonkaan ole kirjoittelemassa, kun on kesävieraita, lapsia ja lastenlapsia ym touhua." Minulla on muitakin velvollisuuksia ja tekemistä elämässä, kuin näillä palstoilla roikkuminen. Minä vastasin jo kerran kirjautumattomana: "Iita" ja sanoin siinä sanottavani. En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi. "
Käyt siis tuomassa itsesi aina täällä aloituksillasi esille ja sitten menet ylimielisesti pois?
Et muka riitele mutta riidanhakuisesti teet aloituksia ja menet sitten
omahyväisenä aina oikeassa olevana keskustelematta pois. Kysyjä kirjoitti:
" Minulla on muitakin velvollisuuksia ja tekemistä elämässä, kuin näillä palstoilla roikkuminen. Minä vastasin jo kerran kirjautumattomana: "Iita" ja sanoin siinä sanottavani. En ole täällä riitelemässä, vaan haluan tuoda kristinuskon sanomaa ihmisille pelastukseksi. "
Käyt siis tuomassa itsesi aina täällä aloituksillasi esille ja sitten menet ylimielisesti pois?
Et muka riitele mutta riidanhakuisesti teet aloituksia ja menet sitten
omahyväisenä aina oikeassa olevana keskustelematta pois.En ole riidanhaluinen, tuon julki oman näkemykseni ja uskoni, en riitele.
En ole myöskään ylimielinen, vaikka en tingikkään uskostani, joka on täysin raamatullinen ja perustuu kristinuskon ja Jeesuksen meille jättämään todistukseen.
Vaikka itse olenkin Luterilaisen kirkon jäsen edelleen, niin on monia asioita raamatussa joissa ajatelen kuten adventistit, sillä koettelen kaiken raamatulla ja pidän sen oikeana mikä on hyvää ja oikein raamatun mukaan.
Minä olen itsessäni heikko ja vajavainen, epätäydellinen ihminen ilman Jumalan armoa Kristuksessa, mutta uskon että Jeesus on heikoissa vahva.- Kysyjä
Sirkka-Iita kirjoitti:
En ole riidanhaluinen, tuon julki oman näkemykseni ja uskoni, en riitele.
En ole myöskään ylimielinen, vaikka en tingikkään uskostani, joka on täysin raamatullinen ja perustuu kristinuskon ja Jeesuksen meille jättämään todistukseen.
Vaikka itse olenkin Luterilaisen kirkon jäsen edelleen, niin on monia asioita raamatussa joissa ajatelen kuten adventistit, sillä koettelen kaiken raamatulla ja pidän sen oikeana mikä on hyvää ja oikein raamatun mukaan.
Minä olen itsessäni heikko ja vajavainen, epätäydellinen ihminen ilman Jumalan armoa Kristuksessa, mutta uskon että Jeesus on heikoissa vahva."en tingikkään uskostani, joka on täysin raamatullinen"
Voiko Luterilainen/Adventisti-oppi olla yhtä aikaa täysin raamatulllinen vai oletko sinä yksin raamatullinen?
Hehän opettavat eri tavalla Lepopäivästä ja Tutkivasta tuomiosta! - tähän on tultu
Sirkka-Iita kirjoitti:
En ole riidanhaluinen, tuon julki oman näkemykseni ja uskoni, en riitele.
Minä olen itsessäni heikko ja vajavainen, epätäydellinen ihminen ilman Jumalan armoa Kristuksessa, mutta uskon että Jeesus on heikoissa vahva.Eipä se sinun jumalasi sinuakaan Sirkka-Iita ole milläänlailla muuttanut. Yhtä tuomitseva olet kuin adventistit yleensä.
Monet uskovat vain hokevat olevansa mukamas epätäydellisiä ja vajavaisia, mutta itse asiassa he nöyristelevät, saadakseen sädekehää päänsä päälle ja näyttääkseen mukamas nöyremmiltä muiden edessä. Kuitenkin he ovat pahimpia omassa ylimielisyydessään ja eivät antaisi kenellekkään mitään suunvuoroa.
Aloituksesi Sirkka-Iita osoitti sen hyvin.
Minulla on paljon ystäviä, jotka eivät ole uskovaisia, mutta he osaavat käyttäytyä paljon paremmin kuin kukaan tapaamani omavanhurskaudessaan kylpevä adventisti ja olen matkani varrella tavannut adventisteja tuhansia.
Lähemmin adventisteja tarkasteltuani he vain yrittävät näyttää paremmilta, mutta ovat tiukan paikan tullen olleet sitten ihan jotain muuta kuin ovat itsestään antaneet ulospäin kuvaa. Aivan kuten sudet lampaan taljaan puettuja. - Kysyjä
tähän on tultu kirjoitti:
Eipä se sinun jumalasi sinuakaan Sirkka-Iita ole milläänlailla muuttanut. Yhtä tuomitseva olet kuin adventistit yleensä.
Monet uskovat vain hokevat olevansa mukamas epätäydellisiä ja vajavaisia, mutta itse asiassa he nöyristelevät, saadakseen sädekehää päänsä päälle ja näyttääkseen mukamas nöyremmiltä muiden edessä. Kuitenkin he ovat pahimpia omassa ylimielisyydessään ja eivät antaisi kenellekkään mitään suunvuoroa.
Aloituksesi Sirkka-Iita osoitti sen hyvin.
Minulla on paljon ystäviä, jotka eivät ole uskovaisia, mutta he osaavat käyttäytyä paljon paremmin kuin kukaan tapaamani omavanhurskaudessaan kylpevä adventisti ja olen matkani varrella tavannut adventisteja tuhansia.
Lähemmin adventisteja tarkasteltuani he vain yrittävät näyttää paremmilta, mutta ovat tiukan paikan tullen olleet sitten ihan jotain muuta kuin ovat itsestään antaneet ulospäin kuvaa. Aivan kuten sudet lampaan taljaan puettuja.Tietoinen nöyristely voi olla vain sitä, että pyrimme antamaan todellista paremman kuvan itsestämme, siis epäaitoutta tämäkin.
Ylpeys voi verhoutua keinotekoiseen vaatimattomuuteen. - ´´´´´´´´´´
Kysyjä kirjoitti:
Tietoinen nöyristely voi olla vain sitä, että pyrimme antamaan todellista paremman kuvan itsestämme, siis epäaitoutta tämäkin.
Ylpeys voi verhoutua keinotekoiseen vaatimattomuuteen.Säännöissä kielletään mm. linkittää tiedostoihin,jotka sisältävät ihmisiin tai
eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla
toisia käyttäjiä.
Ellette katso sanomanne olevan riittävän tehokasta ilman kidutuksella uhkailu,
olkaa hyvät ja tehkää se omissa kirkoissanne,eikä yleisillä keskustelupalstoilla.
- voi olla niinkin
--Tietoinen nöyristely voi olla vain sitä, että pyrimme antamaan todellista paremman kuvan itsestämme--
Tietoinen nöyristely voi myös liittyä siihen, että henkilö yrittää sillä salata omia huonoja luonteenpiirteitään ja taipumuksiaan. - No voe, voe!
Kaikkihan te taas käännätte päälaelleen ja soimaatte adventisteja ja heidän oppinsa kannattajia, tekivatpä he niin tai näin!
Mitä S-iitaan tulee, niin mielestäni hän on yksi palstan sovinnollisimista kirjoittajista.
Jumalan pilkasta ja rienauksesta tuleekin huomauttaa. - yhtä vähän
"Kaikkihan te taas käännätte päälaelleen ja soimaatte adventisteja ja heidän oppinsa kannattajia, tekivatpä he niin tai näin!"
Advarit ovat itse ansainneet omilla toimillaan heihin kohdistuvan kritiikin.
Eihän pantterikaan voi muuttaa pilkkujaan ja yhtä vähän siis adventisti voi tehdä hyvää, koska on pahan tekoon tottunut ja valheisiin uskonut. - Uskoa vai bisnestä
Minä olen kuullut niin paljon pahaa adventismista. Mummoni muistisairaan siskon viimeisiin rahoihinkin joukolla kävivät kiinni kuin hyeenat! Minä en kyllä tämmöistä hyväksy, ja aion vastalaisuudessa varoittaa ihmisiä tuosta epärehellisyydestä.
- Hyväntekeväisyyteen
"Uskoa vai bisnestä" puhuu valheita!
Ei kukaan käy kenenkään rahoihin käsiksi laittomasti. Jos joku testamenttaa omaisuutensa helluntaiseurakunnalle tai luterilaiselle seurakunalle, niin yhtälailla he otavat iloiten rahat vastaan. Samoin tekee myöskin jokaikinen seurakunta, myöskin adventtiseurakunta.
Oli muuten viisas mummo ja testamenttasi rahansa ihan oikeaan osoitteeseen.
Itsekkin olen testamentanut vähäisestäkin omaisuudestani ensin kymmenykset päältä adventtiseurakunnalle lapsi ja nuorisotyhön, senjälkeen vasta perilliseni jakavat lopun.
Suosittelen toisillekin!
- Olet siis pimittänyt
Mutta sittenhän sinä "Hyväntekeväisyyteen" et ole toiminut Jeesuksen ohjeen mukaan?
"Mene siis ja myy KAIKKI MITÄ SINULLA ON ja anna se köyhille ja tule ja seuraa Minua."
Tässä Jeesuksen antamassa käskyssä ei puhuta kirkkokunnille antamisesta mitään?- armosta pelastettu
Itsestään pahapappi saarnaa!
Miten on oma laitasi, tuliko juotua tai maailman turhuuteen tärvättyä kaikki rahat?
Sellaisethanne yleensä just ovat jakamassa niiltä, jotka ovat eläneet siivosti ja saaneet jopa jotakin säästettyäkin monen kieltäymyksen kautta.
Oletko sinä toisen tuomitsija itse pystynyt täyttämään Jumalan käskyt?
Minä en alkuukaan, senvuoksi tarvitsen Jeesusta Lunastajakseni.
Minä ainakin joudun nöyrtymään Jumalani edessä ja sanomaan, niinkuin se bublikaani:
"Herra, ole minulle syntiselle armollinen!"
Pidä sinä kuule vain huoli siitä, että maksat edes ne kymmenykset, niin eiköhän se Jumala sinuakin armahda? - Olet siis pimittänyt
armosta pelastettu kirjoitti:
Itsestään pahapappi saarnaa!
Miten on oma laitasi, tuliko juotua tai maailman turhuuteen tärvättyä kaikki rahat?
Sellaisethanne yleensä just ovat jakamassa niiltä, jotka ovat eläneet siivosti ja saaneet jopa jotakin säästettyäkin monen kieltäymyksen kautta.
Oletko sinä toisen tuomitsija itse pystynyt täyttämään Jumalan käskyt?
Minä en alkuukaan, senvuoksi tarvitsen Jeesusta Lunastajakseni.
Minä ainakin joudun nöyrtymään Jumalani edessä ja sanomaan, niinkuin se bublikaani:
"Herra, ole minulle syntiselle armollinen!"
Pidä sinä kuule vain huoli siitä, että maksat edes ne kymmenykset, niin eiköhän se Jumala sinuakin armahda?"Pidä sinä kuule vain huoli siitä, että maksat edes ne kymmenykset, niin eiköhän se Jumala sinuakin armahda?"
Niinkö luulet?
Jumala armahtaa siis sillä perusteella, että elätät adventtikirkon loisia=pastoreita maksamalla heille kymmenyksiä ja jättämällä Jumalan puille paljaille?
Taidat olla "armosta pelastettu" vain jonkun Armo-nimisen pastorin kautta pelastettu tai niin ainakin luulet olevasi? - Jumalan armosta >
Olet siis pimittänyt kirjoitti:
"Pidä sinä kuule vain huoli siitä, että maksat edes ne kymmenykset, niin eiköhän se Jumala sinuakin armahda?"
Niinkö luulet?
Jumala armahtaa siis sillä perusteella, että elätät adventtikirkon loisia=pastoreita maksamalla heille kymmenyksiä ja jättämällä Jumalan puille paljaille?
Taidat olla "armosta pelastettu" vain jonkun Armo-nimisen pastorin kautta pelastettu tai niin ainakin luulet olevasi?adventisti !
Adventtikirkon pastoritkin ovat vain Jumalan työntekijoitä, heidänkin kauttaan on moni ihminen saanut inhimillisemmät puitteet elämälleen.
Adventtikirkko on saanut avustuksien turvin tehdä tärkeää lähetystyötä, muumuassa rakenuttaa kaivoja, koteja, kouluja ja sairaaloita kehitysmaihin. Mutta mitä sinä "suunpieksäjä" olet tehnyt toisten hyväksi?
ET YHTIKÄS MITÄÄN !
Sinulla ei näytä olevan muuta, kuin lähimäisistäsi pahaa ajatteleva sydän ja ilkeä kieli.
Koeta pärjätä !
Aloituksen tekijän kommentti haiskahtaa hyvin paljon erään pohjoisen, eikä niin "korean" kansakunnan johtajan tavalta toimia.
Sanan- ja ilmaisunvapautta on kautta aikain joidenkin väärämielisten ihmisten toimesta pyritty riistämään ja rajoittamaan, mutta kuten tunnettua on, kaikenlainen tuollainen toiminta on tuhoon tuomittua ja johtaa ko. vapauden riistäjät poikkeuksetta tuhoonsa.
Kristinuskoa tunnustavalta ihmiseltä "Sirkka-Iitan" aloituksessa esille tuoma vaatimus on perin outoa, kun kristityt kuitenkin julistavat, että heidän jumalansa on luonut heidät vapaiksi ajattelemaan ja ilmaisemaan itseään?
Kaikinpuolinen ilmaisun vapaudenriisto on mielestäni kristityn etiikkaa ja moraalikäsityksiä vastaan?- Toisten arvostelijal
Oikein kirjoitti "iita."
Turha solvaus ja toisen uskontokunnan jatkuva parjaus, sekä Jumalanpilkka on väärin ja sairasta.
Miksi solvata täällä toisia, kun kaikki olemme epätäydellisiä ja ainoastaan Jumalan armon varassa.
Paavalikin kielsi riitelemästä opinkysymyksillä. Kristinuskoisia ovat KAIKKI jotka uskovat pelastukseen Kristuksen kautta.
Opinkysymyksillä tapelu on turhaa, se pitäisi jo sinunkin tietää. Vaikka sinulla ei olekkaan mitään muuta sanomaa tuotavana ikinä kuin ainainen solvauksesi ja omahyväisyytesi. Kyllä sinut on täällä jo tunistettu "lehmä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947