ei jarno vaan se kummitus
onko se sama asia kuin trulli?
13
96
Vastaukset
- summer day (aito)
Ei ole. Ihan eri asia. Kerran nyt on ketju auki niin käytän tilaisuutta hyväkseni ja kysyn miksi kikkelissä kasvaa nystyröitä? Tai paremminkin pusseissa. Onko tuo sama asia kun finnit. Kuuluuko ne puristaa tyhjiksi?
- en osaa vastata
Kysymyksestäsi päätellen et ole alkuperäinen summer day, mutta (aito) ainakin
- summer day (❤❤❤❤)
Etkö voi pyytää ystävääsi nyppimään ne tyhjiksi??? Sopivaa hommaa juhannuspäiväksi.
- summer day
Avauksesta en ymmärrä mitään. Niin, ja kommentit. Kyllä trollaaminen pitäisi olla asiallista. Asiallisuutta!!!
- summer day (alkup.)
Nimenomaan asiallista! Ja nimimerkkiä kunnioittaen!
- summer day (aito)
Samaa mieltä. Minä olen aito ja joskus alkuperäinen.Te muut olette Trolleja ja floodaajia.
- summer day
summer day (aito) kirjoitti:
Samaa mieltä. Minä olen aito ja joskus alkuperäinen.Te muut olette Trolleja ja floodaajia.
Kahdelle edelliselle vastaisin, vai (alkup) ja (aito) Ei teitä kukaan usko. Mitä on floodaajia? Joskus alkuperäinen, kertoo asiallisuudesta ja nimimerkin kunnioittamisesta. Ei se siitä mitään tiedä. Toinen pösilö kertoo olevansa aito ja joskus alkuperäinen. Molemmat puhuvat tietämättään itsensä pussiin, vajaaälysiä kun ovat.
- summer day...
summer day kirjoitti:
Kahdelle edelliselle vastaisin, vai (alkup) ja (aito) Ei teitä kukaan usko. Mitä on floodaajia? Joskus alkuperäinen, kertoo asiallisuudesta ja nimimerkin kunnioittamisesta. Ei se siitä mitään tiedä. Toinen pösilö kertoo olevansa aito ja joskus alkuperäinen. Molemmat puhuvat tietämättään itsensä pussiin, vajaaälysiä kun ovat.
Asiallisuutta arvon keskustelijat. Ei ole soveliasta nimitellä ketään vajaaälyisiksi. Se antaa keskustelijasta itsestään huonon kuvan.
Niin taulapää menikö perille? - summer day(original)
summer day... kirjoitti:
Asiallisuutta arvon keskustelijat. Ei ole soveliasta nimitellä ketään vajaaälyisiksi. Se antaa keskustelijasta itsestään huonon kuvan.
Niin taulapää menikö perille?Rehellisyyden nimissä on heikkolahjaisia ja idiootteja kutsuttava ääliöiksi ja vatipäiksi. Emme missää tapauksessa halua olla epäkohteliaita ja antaa palstalaisista väristynyttä kuvaa.
- summer day
oot kopio, koska sinun nimimerkin perässä ei ole "aito" tai "alkup." !!
Tästä tietää mikä on aitoa ja mikä ei!
Piste!
Punkt!- summer day
Meni perille, enkä ole taulapää, olen viisas, viisaampi kuin te muut. En ole kopio. Kopioita ovat, "aito", "alkup." ja "original", jotka käyttävät nimmarissani, muita liitteitä. Niin ja nämä onnettomat pölyaivot, jotka minun nimmariani käyttävät. Voisivat kyllä keksiä itselleen oman nimmarin.
- summer day
summer day kirjoitti:
Meni perille, enkä ole taulapää, olen viisas, viisaampi kuin te muut. En ole kopio. Kopioita ovat, "aito", "alkup." ja "original", jotka käyttävät nimmarissani, muita liitteitä. Niin ja nämä onnettomat pölyaivot, jotka minun nimmariani käyttävät. Voisivat kyllä keksiä itselleen oman nimmarin.
Kyl miä nyt kauhiast kiukkuspäissäni jalkaa poljen ja hakkaan päätäin seinään.
Kiukkupotkuraivarin heitän just silleen täs menemään. Ettäs tiiätte niin... Semmottis! - minä, summer day
summer day kirjoitti:
Kyl miä nyt kauhiast kiukkuspäissäni jalkaa poljen ja hakkaan päätäin seinään.
Kiukkupotkuraivarin heitän just silleen täs menemään. Ettäs tiiätte niin... Semmottis!Polje jalkaas ja hakkaa päätäs seinään ja sulattele kiukkuraivariasi, kunhan et käytä nimmariani. Keksi itselles oma nimmari. Ei ole vaikee juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916