Voi ei! Auttakaa! Mua nolottaa niin paljon. Tuli eilen illalla mokailtua oikein kybällä. Olin niin kännissä, et sanoin mun ihastukselle et rakastan sitä. Mä en kehtaa mennä enää kouluun. Lievitä morkkissiskosi tuskaa ja paljasta pahin kännimokasi!
Pahimmat kännimokat?
7
389
Vastaukset
- Kerttu_
Aika lievä. Mun kaveri ajoi konfirmaatiota edeltävänä iltana mopolla humalassa - ja jäi poliisin ratsiaan.
- April2
Mä oon oksentanu mun kaverin porukoiden antiikkisohvalle, sekoillu mun bestiksen poikaystävän kanssa, kadottanu lompakon ja kännykän jne jne...
- Kaukajärvi
April2 kirjoitti:
Mä oon oksentanu mun kaverin porukoiden antiikkisohvalle, sekoillu mun bestiksen poikaystävän kanssa, kadottanu lompakon ja kännykän jne jne...
Perus settiä. Mä taas näytin kytille persettä ja jouduin yöksi putkaan ROK ROK!
- Linnakundi
Kaukajärvi kirjoitti:
Perus settiä. Mä taas näytin kytille persettä ja jouduin yöksi putkaan ROK ROK!
Mä tapoin kännissä mun veljeni... Ei naurata vieläkään.
- ElsaInWonderland
Linnakundi kirjoitti:
Mä tapoin kännissä mun veljeni... Ei naurata vieläkään.
Mun poikaystävä teki itsarin kännibileiden jälkeen. Mä olen syyllinen sen kuolemaan. Nyt istun vaan neljän seinän sisällä ja unelmoin lopullisesta vapautumisesta, kuolemasta.
- Sambalaija
Mä oksensin käsilaukkuuni kun mun tyttökaverin vanhemmat tuli hakeen meijät baarista kun päihdyttiin liikaa,juotiin baariin lähtiessä konjakkipullo puoliksi.Hitto kun hävettää vieläkin...
- tenu100
alasti baariin kylillä alasti ja vaikka mitä muutaki kyllä hävetti kauan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942021Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.141774Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341752- 1791537
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2141199- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331145