Moi,
Kävin hiv testissä hus-laboratoriossa espoossa edellisviikon perjantaina. Nyt olen koittanut eilen ja tänään soittaa lähetteen tehneeseen terveysasemaan mutta ruuhkan takia en ole saanut yhteyttä.
Kysynkin tietäviltä joko hiv-testini tulos on tiedossa ja jos se olisi ollut positiivinen olisinko saanut ilmoituksen siitä ensitilassa soitolla/kirjeellä?
Tosi raskasta kun koittaa soittaa eikä saa ketään langanpäähän ja soittoaika terveyskeskukseen on vielä semmoinen ettei mulla ole aikaa sitä koko 3 tuntia päivällä koittaa josko joku pystyisi vastaamaan...
HUS hiv-testin tuloksen saaminen?
pelokas22
3
689
Vastaukset
- Malttia vaaditaan
Positiivisista testeistä ilmotetaan aina, negatiivisistakin sitten joskus. Mitä ootte sopineet? Testituloksen saamiseen voi mennä jopa useampi viikko...!
- m,hvb,vbh
Mä kävin Mehiläisessä HIV-testissä kuukausia sitten, eivät oo kertoneet vastausta
- Kas näin se menee
Soita ja kysy, tai mene käymään paikan päällä. Nähtävästi ei ole ainakaan positiivinen, kun eivät ole mitään ilmottaneet... positiivisen tuloksen saaneet saa aina kutsun uusintatestiin ja jos sekin on positiivinen, niin sitten lekuriin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211801Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531661- 301413
- 691083
- 50992
- 53870
- 23840
- 49831
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?172824Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173702