Moi... Postars on hyvä ohjelma! Mutta siinä yritetään väsätä bändii :(... Jos kunnon bändi on niin ei sitä tekemällä tehdä!! Jessica oli paras se tippu:( No Jos mä haluisin bändin niin en haluaisi että sitä tekemällä väsätään!! Ottakaa kantaa , Popstars2 tulee sunnuntaina klo:20.05-21.00 (popstars2 exstra subtv sunnuntaina klo 21.00-21.30!!! No ei tässä muuta Terkkuja!! Ps.. Mun lemppari oli/on Jessica entä sun?? :)
Arvatkaa mitä? Lukekaa , tää on asiaa!!!
4
1156
Vastaukset
- sini
no tässä keskustelussa varmaan jo kaikki tietää koska se tulee tv:stä...
Jessica oli kamala eikä osannut edes laulaa paitsi nuotin vierestä.
Lisäksi tämä on viihdeohjelma, jonka tarkoituksena on saada aikaiseksi bändi joka myis paljon levyjä. Sellaista ne markkinat on. Ihan samahan se on, miten se bändi niitä levyjä myy. Tuskin on olemassa virallista kaavoitusta, mikä on oikea tapa koota bändi.
kuinka vanha olet?- Butterfly
Musta olet aivan väärässä!!Mutta kaikillahan on omat mielipiteet asiasta..:)
- Butterfly
Mun mielestä popstaars on tosi hyvä ohjelma!!Katson sen aina,kun kerkeen/muistan..Ja oon ihan samaa mieltä niistä bändeistä!..En tiedä kuka mun "idoli" siinä on..
- ade
mulla jamun muulla parilla kamulla on pändi nimeltä lakat se on nyt kyl pienellä preikillä kun ei ole aikaa... mulla ei oikeastaan ole lempparia mut kieltämättä jessika oli ihan hyvä oli myös se olikosse jokin saksofonia jakcon saksofonia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976