Arvatkaa mitä? Lukekaa , tää on asiaa!!!

biisi tyttö

Moi... Postars on hyvä ohjelma! Mutta siinä yritetään väsätä bändii :(... Jos kunnon bändi on niin ei sitä tekemällä tehdä!! Jessica oli paras se tippu:( No Jos mä haluisin bändin niin en haluaisi että sitä tekemällä väsätään!! Ottakaa kantaa , Popstars2 tulee sunnuntaina klo:20.05-21.00 (popstars2 exstra subtv sunnuntaina klo 21.00-21.30!!! No ei tässä muuta Terkkuja!! Ps.. Mun lemppari oli/on Jessica entä sun?? :)

4

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini

no tässä keskustelussa varmaan jo kaikki tietää koska se tulee tv:stä...

Jessica oli kamala eikä osannut edes laulaa paitsi nuotin vierestä.

Lisäksi tämä on viihdeohjelma, jonka tarkoituksena on saada aikaiseksi bändi joka myis paljon levyjä. Sellaista ne markkinat on. Ihan samahan se on, miten se bändi niitä levyjä myy. Tuskin on olemassa virallista kaavoitusta, mikä on oikea tapa koota bändi.

kuinka vanha olet?

• Butterfly

Musta olet aivan väärässä!!Mutta kaikillahan on omat mielipiteet asiasta..:)

• Butterfly

Mun mielestä popstaars on tosi hyvä ohjelma!!Katson sen aina,kun kerkeen/muistan..Ja oon ihan samaa mieltä niistä bändeistä!..En tiedä kuka mun "idoli" siinä on..

• ade

mulla jamun muulla parilla kamulla on pändi nimeltä lakat se on nyt kyl pienellä preikillä kun ei ole aikaa... mulla ei oikeastaan ole lempparia mut kieltämättä jessika oli ihan hyvä oli myös se olikosse jokin saksofonia jakcon saksofonia.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe