Kumpaa ottaisin ekaa kertaa?? Miltä noitten "high" tuntuu?
Ottaisinko?? Panacod tai Diapam?
9
2861
Vastaukset
- qweryubh
Panacodia jos otat, niin muista erotella kodeiini ja parasetamoli toisistaan, koska parasetamoli aiheuttaa aika pahoja maksavaurioita suurina annoksina, kato ohjeet netistä. Kodeiini on euforisoivampaa ja bentsot, eli pamit, xanorit yms on rentouttavampaa ja väsyttävämpää, joten päätä itse millaiset olot haluat. Lähtökohtaisesti kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, että kodeiini on opiaatti ja niiden kanssa saa olla aina varovainen, koska ne on hyvin koukuttavia, mutta niin on tosin pamitkin.
- Anonyymi
Tuo on huumaavaa käyttämistä....mutta lääkkeitten väärin käyttäjiä on..... ja yleensä lyhyt elämä😂😂😂
- saletisti "high"
Otahan burana, suppona.
- setämies07
diapamit pieninä annoksina, sitten 6kk päästä kun olet helvetinmoisessa pamikoukussa niin annokset liikkuu jo heti aamusta siellä 10-40mg. Noitten High tuntuu aivoissa siltä että uppoisit vesisänkyyn ja oot vaa.. (mul on vesisänky enkä käytä lääkkeitä.)oot vässykkä paska ja et tule saamaan mitää aikaseks noilla touhuilla
- Oot kova jätkä
Ota molempia.
- kaikkea kokeillut
mä oon vetänyt kumpaakin yhtä aikaa.oon kova likka......mutta joo panacodia...jos ottaa liian monta alkaa herkästi oksettaa...diapamit nukuttaa....mut rivatril ja panacod yhdistelmä on mahtava :D
- Anonyymi
Panocodin annostus on tärkeää...vain tarvittaessa kovaan kipuun minulle riittää 1-2 tablettia vuorokaudessa selkäkipuun.Juo vaikka kahvia ja suklaa leivos hyvään oloon.... lääkäri määrää 20 tbl pakkauksen kerralla...
- Anonyymi
Jos oksettaa silloin maksa kertoo jotain
- Anonyymi
Kumpikin on aivan paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211