Kumpaa ottaisin ekaa kertaa?? Miltä noitten "high" tuntuu?
Ottaisinko?? Panacod tai Diapam?
10
3235
Vastaukset
- qweryubh
Panacodia jos otat, niin muista erotella kodeiini ja parasetamoli toisistaan, koska parasetamoli aiheuttaa aika pahoja maksavaurioita suurina annoksina, kato ohjeet netistä. Kodeiini on euforisoivampaa ja bentsot, eli pamit, xanorit yms on rentouttavampaa ja väsyttävämpää, joten päätä itse millaiset olot haluat. Lähtökohtaisesti kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, että kodeiini on opiaatti ja niiden kanssa saa olla aina varovainen, koska ne on hyvin koukuttavia, mutta niin on tosin pamitkin.
- Anonyymi
Tuo on huumaavaa käyttämistä....mutta lääkkeitten väärin käyttäjiä on..... ja yleensä lyhyt elämä😂😂😂
- saletisti "high"
Otahan burana, suppona.
- setämies07
diapamit pieninä annoksina, sitten 6kk päästä kun olet helvetinmoisessa pamikoukussa niin annokset liikkuu jo heti aamusta siellä 10-40mg. Noitten High tuntuu aivoissa siltä että uppoisit vesisänkyyn ja oot vaa.. (mul on vesisänky enkä käytä lääkkeitä.)oot vässykkä paska ja et tule saamaan mitää aikaseks noilla touhuilla
- Oot kova jätkä
Ota molempia.
- kaikkea kokeillut
mä oon vetänyt kumpaakin yhtä aikaa.oon kova likka......mutta joo panacodia...jos ottaa liian monta alkaa herkästi oksettaa...diapamit nukuttaa....mut rivatril ja panacod yhdistelmä on mahtava :D
- Anonyymi
Panocodin annostus on tärkeää...vain tarvittaessa kovaan kipuun minulle riittää 1-2 tablettia vuorokaudessa selkäkipuun.Juo vaikka kahvia ja suklaa leivos hyvään oloon.... lääkäri määrää 20 tbl pakkauksen kerralla...
- Anonyymi
Jos oksettaa silloin maksa kertoo jotain
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Jos oksettaa silloin maksa kertoo jotain
Ei pidä paikkaansa. Opiaattien yleisin sivuvaikutus varmaan on juuri tuo oksettava olo. En silti suosittele ottamaan montaa panacodia kerralla, sillä parasetamoliyliannostus tapahtuu yllättävän nopeasti. Panacod ei muutenkaan kyllä kauheasti päähän nouse, ihmisestä toki riippuen.
Minulle määrättiin noita leikkauksen jälkeen. Jo yksi kokonainen panacod aiheutti pahoinvointia omalla kohdalla. Piti aloittaa puolikkaalla.
Panacodin paska puoli on se, että se aiheuttaa riippuvuutta hyvinkin nopeasti. Jouduin lääkkeen lopettamaan jo viikon jälkeen vaikka kipuja oli edelleen.
Panaconmdin veroitusoireisiin myös kuuluu pahoinvointia, lisänä vain ripuli ja päänsärky. Tosiaan vain noin viikon käytön jälkeen. Netistä voi lukea kyllä aiheesta lisää.
Diapam on myös nopeasti koukuttava, mutta yhtäkkiä lopetettuna diapamin vieroitusoireet ovat pahimmillaan hengenvaarallisia.
Kummatkin noista toimii vain oikein käytettynä, muuten ne muuttuu aika nopeasti painajaiseksi, josta on parempi päästä eroon mielummin aijemmin kuin myöhemmin.
- Anonyymi
Kumpikin on aivan paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632