Kumpaa ottaisin ekaa kertaa?? Miltä noitten "high" tuntuu?
Ottaisinko?? Panacod tai Diapam?
9
2684
Vastaukset
- qweryubh
Panacodia jos otat, niin muista erotella kodeiini ja parasetamoli toisistaan, koska parasetamoli aiheuttaa aika pahoja maksavaurioita suurina annoksina, kato ohjeet netistä. Kodeiini on euforisoivampaa ja bentsot, eli pamit, xanorit yms on rentouttavampaa ja väsyttävämpää, joten päätä itse millaiset olot haluat. Lähtökohtaisesti kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, että kodeiini on opiaatti ja niiden kanssa saa olla aina varovainen, koska ne on hyvin koukuttavia, mutta niin on tosin pamitkin.
- Anonyymi
Tuo on huumaavaa käyttämistä....mutta lääkkeitten väärin käyttäjiä on..... ja yleensä lyhyt elämä😂😂😂
- saletisti "high"
Otahan burana, suppona.
- setämies07
diapamit pieninä annoksina, sitten 6kk päästä kun olet helvetinmoisessa pamikoukussa niin annokset liikkuu jo heti aamusta siellä 10-40mg. Noitten High tuntuu aivoissa siltä että uppoisit vesisänkyyn ja oot vaa.. (mul on vesisänky enkä käytä lääkkeitä.)oot vässykkä paska ja et tule saamaan mitää aikaseks noilla touhuilla
- Oot kova jätkä
Ota molempia.
- kaikkea kokeillut
mä oon vetänyt kumpaakin yhtä aikaa.oon kova likka......mutta joo panacodia...jos ottaa liian monta alkaa herkästi oksettaa...diapamit nukuttaa....mut rivatril ja panacod yhdistelmä on mahtava :D
- Anonyymi
Panocodin annostus on tärkeää...vain tarvittaessa kovaan kipuun minulle riittää 1-2 tablettia vuorokaudessa selkäkipuun.Juo vaikka kahvia ja suklaa leivos hyvään oloon.... lääkäri määrää 20 tbl pakkauksen kerralla...
- Anonyymi
Jos oksettaa silloin maksa kertoo jotain
- Anonyymi
Kumpikin on aivan paskoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778