Uhkasi nimittäin seksuaalissävytteisillä väkivallalla alaistaan.
"Tekisi mieleni vedellä sinua, mutta en ilkeä"
Suurinpiirtein noin hän sanoi sotamies Riitaojalle. joka oli niin rasittunut korpitaipaleella, että kaatui maahan eikä meinannut jaksaa nousta ylös.
Oliko Tuntemattoman Sotilaan alikersantti Lehto homo?
6
1274
Vastaukset 6
- Puute on kova?
Homo-tarkkispoika purkaa turhautumiaan?
Sukupuolinen suuntautuminen on alikersantti Lehdon pienimpiä ongelmia. Hänen suurin ongelmansa on sama kuin Teräsmiehellä: häntä ei ole olemassa.
- Koskela oli
Kolmikymppinen neitsytpoika joka viihtyi kovin hyvin miesten keskuudessa. Rokka oli toinen, Äänislinnassa halusi niin kovin Tassun petikaveriksi että otti mieluummin rangaistuksen kuin vietti yöt erossa "kaveristaan".
- Bror-Erik
Niin,alik Rokka tunnusti kuuluvasti rivin edessä haluavansa stm Suen kanssa
petikaveriksi,vaikka aliupseertuppaan! Homo oli Rokka joka sormuksii viilail
poikakavereilleen khihhihhihhi,Rokka on Homo khihhihhii! - KannikkaRokka
Bror-Erik kirjoitti:
Niin,alik Rokka tunnusti kuuluvasti rivin edessä haluavansa stm Suen kanssa
petikaveriksi,vaikka aliupseertuppaan! Homo oli Rokka joka sormuksii viilail
poikakavereilleen khihhihhihhi,Rokka on Homo khihhihhii!Mahtoi viilailla myös penisrenkaita, vaikka 50-luvun ahtaassa ilmapiirissä sellaisesta ei voinutkaan kirjoittaa kuin kierrellen.
- Bror-Erik
KannikkaRokka kirjoitti:
Mahtoi viilailla myös penisrenkaita, vaikka 50-luvun ahtaassa ilmapiirissä sellaisesta ei voinutkaan kirjoittaa kuin kierrellen.
Khihhih,penisrenkaita,saattoi tulla tiukat paikat välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 77622
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36474
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398