Homous on OK!

jоrtsi44

23

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrtseliini

      No minä kyllä arvasin, että jortsikin on alan mies ja uskovainen ruskean reiän ritari. Minä tykkään :)

      Hyvää jussia, muistakaa nussia. Ja erityisesti Jussia.

      He he.

      • Fiksu kreationisti

        Minä rakastan sinua jyrtsi. Olen kamppaillut näitä tunteitani vastaan, mutta minun täytyy olla 100% rehellinen. Myönnän siis olevani homo.


      • Jyrin ää
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

        Minä rakastan sinua jyrtsi. Olen kamppaillut näitä tunteitani vastaan, mutta minun täytyy olla 100% rehellinen. Myönnän siis olevani homo.

        Mainiota.
        Muu ei selitä maniaasi trollata palstalla.
        Nyt kun löysit itsesi,toivottavasti palstakaverisi tulevat mukaasi.


      • jortsi44

        Sinulla täytyy olla rupinen moraali, koska hyväksyt nimimerkin kaappauksen. Pitännee tutkia miten laillista yleensä kaappaukset ovat.


      • jоrtsi44
        jortsi44 kirjoitti:

        Sinulla täytyy olla rupinen moraali, koska hyväksyt nimimerkin kaappauksen. Pitännee tutkia miten laillista yleensä kaappaukset ovat.

        Minulla on itselläni ny rupinen kun juhlin Juhannussimaa nauttien kirkonveljien kanssa juhannussimaa yötä

        toivoen @jortsi44


      • jortsi44 kirjoitti:

        Sinulla täytyy olla rupinen moraali, koska hyväksyt nimimerkin kaappauksen. Pitännee tutkia miten laillista yleensä kaappaukset ovat.

        Oletko värisokea? Erotan helposti sinisen jortsin ja mustan jortsin.

        Vai tarkoitatko että se sininen on kaapattu?


      • Apo-Carutto
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Oletko värisokea? Erotan helposti sinisen jortsin ja mustan jortsin.

        Vai tarkoitatko että se sininen on kaapattu?

        Onko maan lakien rikkominen syntiä?


    • ........

      Kaksi rumaa Teroa.

    • ei voi olla totta

      Aika käsittämätöntä uskovien käsitys että kun Jumala ensin antaa sukupuolisen suuntauksen niin sitten sen perusteella rankasee oikein viimesen päälle.

      • bibliofiilis

        Eivät kaikki uskovaiset noin ajattele. Minulla esimerkiksi ei ole mitään ongelmaa hyväksyä omaa ja muiden homoseksuaalisuutta.


      • Ensiksikin Jumala ei ole koskaan tehnyt, ei tee, eikä tule tekemään kenestäkään
        homoseksuaalia. Homous johtuu muista syistä kuin Jumalasta, kuten nyt, jos pojalla on huono suhde isäänsä, niin se kääntyy niin, että poika tavallaan tavoittelee isän rakkautta harjoittamalla homoseksuaalisuutta. Ja sitten liian läheinen äiti-suhde pojalla aiheuttaa sekin homoseksuaalisuutta.

        Sehän olisi Jumalan luonnon vastaista, jos hän joitakuita tekisi homo- tai lesboseksuaaleiksi.

        Ja se ei vielä ole paha, jos ihmisellä on homoseksuaaleja kiusauksia, mutta jos laittaa nuo kiusaukset toimimaan, eli homo- tai lesboseksiä harrastaa, niin on Jumalan silmissä ansainnut tulihelvetin tuomion.

        Jumala itse haluaa auttaa ihmisiä taistelussa homoutta ja lesboutta vastaan, mutta hän edellyttää, että hänen tykönsä tullaan vilpittömästi ja mielin, että halutaan hylätä se mikä on paha ja pahaa hänen silmissään.


      • BlackNemo
        miikanaahum kirjoitti:

        Ensiksikin Jumala ei ole koskaan tehnyt, ei tee, eikä tule tekemään kenestäkään
        homoseksuaalia. Homous johtuu muista syistä kuin Jumalasta, kuten nyt, jos pojalla on huono suhde isäänsä, niin se kääntyy niin, että poika tavallaan tavoittelee isän rakkautta harjoittamalla homoseksuaalisuutta. Ja sitten liian läheinen äiti-suhde pojalla aiheuttaa sekin homoseksuaalisuutta.

        Sehän olisi Jumalan luonnon vastaista, jos hän joitakuita tekisi homo- tai lesboseksuaaleiksi.

        Ja se ei vielä ole paha, jos ihmisellä on homoseksuaaleja kiusauksia, mutta jos laittaa nuo kiusaukset toimimaan, eli homo- tai lesboseksiä harrastaa, niin on Jumalan silmissä ansainnut tulihelvetin tuomion.

        Jumala itse haluaa auttaa ihmisiä taistelussa homoutta ja lesboutta vastaan, mutta hän edellyttää, että hänen tykönsä tullaan vilpittömästi ja mielin, että halutaan hylätä se mikä on paha ja pahaa hänen silmissään.

        Kirkonpenkki zykologi vetelee pitkin puskia, niin että kovapäisimpiäkin nauruttaa.


    • et silleen

      Kun äskettäin juteltiin ystävien kanssa aborteista, niin mikäli homogeeni löydettäisiin, se olisi yksi abortiin kannustava tekijä monien muiden syiden joukossa.

      • Puolimutkateisti

        "Kun äskettäin juteltiin ystävien kanssa aborteista, niin mikäli homogeeni löydettäisiin, se olisi yksi abortiin kannustava tekijä monien muiden syiden joukossa."

        Alotatko sitten itsestäsi sen homogeenin poistamisen geenipoolistamme? Samalla häipyisi joukko typeryyttä aiheuttavia geenejä.


    • miikanaahum

      Te raukat olette eksytetyt ja ette ymmärrä, että raamattu on tosi, ja on Jumalan sanaa meille ihmisille lukuunottamatta vähäisiä kieli ja käännösvirheitä.

      Ja raamattu ei hyvää kuvaa homoseksistä anna, sanoo Vanhassa Testamentissa, että joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen Jumalan silmissä. Aivan samoin Uudessa testamentissa sanotaan, että homot eivät pääse Jumalan valtakuntaan.

      Ja te kaikki tästä ketjusta menette tulihelvettiin, mikäli ette ajoissa käänny ja ota Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksenne, ja ette häntä seuraamaan lähde.

      Sen mukaan teidät sitten ajallaan tuomitaan, että oletteko olleet jumalisia ja Jumalan tahtoa täyttäneet, vai oletteko olleet niskoittelijoita ja katsoneet Jumalan
      hyvää tarkoittavat käskyt ylen.

      • Puolimutkateisti

        "Te raukat olette eksytetyt ja ette ymmärrä, että raamattu on tosi, ja on Jumalan sanaa meille ihmisille lukuunottamatta vähäisiä kieli ja käännösvirheitä."

        Kertoisitko meille hörhö missä kohdassa Raamatussa on ne kieli- ja käännösvirheet?

        "Ja raamattu ei hyvää kuvaa homoseksistä anna, sanoo Vanhassa Testamentissa, että joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen Jumalan silmissä. Aivan samoin Uudessa testamentissa sanotaan, että homot eivät pääse Jumalan valtakuntaan."

        Ajatko sinä partasi (olettaen, että sulla ees parta kasvaa) ja hiuksesi vastoin Raamatun määräyksiä? Jos niin teet niin et pääse Jeesuksen syliin hänen ihania silmiään tuijottamaan vaan päädyt tulihelvettiin.

        "Sen mukaan teidät sitten ajallaan tuomitaan, että oletteko olleet jumalisia ja Jumalan tahtoa täyttäneet, vai oletteko olleet niskoittelijoita ja katsoneet Jumalan
        hyvää tarkoittavat käskyt ylen."

        No niin Miihkali, jos haluut totella Jumalan tahtoo niin alappa huolehtimaan, että hoidat partaasi ja hiuksias Raamatun määräysten mukasesti. Muista myös ne ohjeet, jotka Raamatusta löytyy pukeutumisen suhteen. Mitäs lihaa syöt? Et kai vaan Miihkali syö verilättyjä?

        Tiedätkös mitä Miihkali? Jo taivaaseen pääsevät ainoostaan sun kaltaset itserakkaat ja tekopyhät toisten tuomitsijat niin mielelläni vietän jätän tarjouksesi väliin. Menen mieluummin toisiaan rakastavien homojen kanssa helvettiin kuin vietän ikuisuuden sun kaltaisten itserakkaiden itsensä ylentäjien kanssa.

        Et kai sinä onneton oikeesti usko tohon tulihelvettiin, joka on vaan kristinuskon markkinoimiseksi keksitty?

        Kerrotko minulle Miihkali viimein mikä oli se rangaistus, jonka Jeesus muka kärsi puolestamme?


      • miikаnaahum

        Te hetero-raukat olette eksytetyt ja ette ymmärrä, että raamattu on tosi homoa, ja on Jumalan sanaa meille ihmisille lukuunottamatta: vain kieli ja käännösvirheitä.

        Ja raamattu ei kieltävää kuvaa homoseksistä anna; Jumala sallii homouden nyt., sanoo Vanhassa Testamentissa, että joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee gayhistuksen myös sitten taivaassa, Jumalan Perä-silmissä.

        Aivan samoin Uudessa testamentissa sanotaan, että homot eivät pääse Jumalan valtakuntaan hereroina pappeina.

        Ja te kaikki tästä ketjusta menette tulihelvettiin, mikäli ette ajoissa väänny ja ota Jeesusta vastaan peräsuolleenne omaksi homo-Vapahtajaksenne, ja ette häntä seuraamaan lähde gay-baariin

        Sen mukaan teidät sitten ajallaan tuomitaan, että oletteko olleet jumalisia ja Jumalan tahtoa täyttäneet, vai oletteko olleet niskoittelijoita ja katsoneet Jumalan
        hyvää tarkoittavat käskyt ylen.


      • Puolimutkateisti kirjoitti:

        "Te raukat olette eksytetyt ja ette ymmärrä, että raamattu on tosi, ja on Jumalan sanaa meille ihmisille lukuunottamatta vähäisiä kieli ja käännösvirheitä."

        Kertoisitko meille hörhö missä kohdassa Raamatussa on ne kieli- ja käännösvirheet?

        "Ja raamattu ei hyvää kuvaa homoseksistä anna, sanoo Vanhassa Testamentissa, että joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen Jumalan silmissä. Aivan samoin Uudessa testamentissa sanotaan, että homot eivät pääse Jumalan valtakuntaan."

        Ajatko sinä partasi (olettaen, että sulla ees parta kasvaa) ja hiuksesi vastoin Raamatun määräyksiä? Jos niin teet niin et pääse Jeesuksen syliin hänen ihania silmiään tuijottamaan vaan päädyt tulihelvettiin.

        "Sen mukaan teidät sitten ajallaan tuomitaan, että oletteko olleet jumalisia ja Jumalan tahtoa täyttäneet, vai oletteko olleet niskoittelijoita ja katsoneet Jumalan
        hyvää tarkoittavat käskyt ylen."

        No niin Miihkali, jos haluut totella Jumalan tahtoo niin alappa huolehtimaan, että hoidat partaasi ja hiuksias Raamatun määräysten mukasesti. Muista myös ne ohjeet, jotka Raamatusta löytyy pukeutumisen suhteen. Mitäs lihaa syöt? Et kai vaan Miihkali syö verilättyjä?

        Tiedätkös mitä Miihkali? Jo taivaaseen pääsevät ainoostaan sun kaltaset itserakkaat ja tekopyhät toisten tuomitsijat niin mielelläni vietän jätän tarjouksesi väliin. Menen mieluummin toisiaan rakastavien homojen kanssa helvettiin kuin vietän ikuisuuden sun kaltaisten itserakkaiden itsensä ylentäjien kanssa.

        Et kai sinä onneton oikeesti usko tohon tulihelvettiin, joka on vaan kristinuskon markkinoimiseksi keksitty?

        Kerrotko minulle Miihkali viimein mikä oli se rangaistus, jonka Jeesus muka kärsi puolestamme?

        En minä mikään täydellinen ole, kaukana siitä, mutta kuitenkin olen riittävän täydellinen, että olen taivaaseen menossa, sekä, että minä teille jokusen tekstin laitan.

        Jeesus kärsi ihmisten puolesta rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille ihmisille, jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet. Ja tuo Jeesuksen ristin kärsimys tulee kaikkien niiden hyväksi, jotka uskovat tuohon Jeesukseen, ja hylkäävät pahan tekemisen elämässään.

        Raamattu sanoo, että niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • Puolimutkateisti
        miikanaahum kirjoitti:

        En minä mikään täydellinen ole, kaukana siitä, mutta kuitenkin olen riittävän täydellinen, että olen taivaaseen menossa, sekä, että minä teille jokusen tekstin laitan.

        Jeesus kärsi ihmisten puolesta rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille ihmisille, jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet. Ja tuo Jeesuksen ristin kärsimys tulee kaikkien niiden hyväksi, jotka uskovat tuohon Jeesukseen, ja hylkäävät pahan tekemisen elämässään.

        Raamattu sanoo, että niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        "En minä mikään täydellinen ole, kaukana siitä, mutta kuitenkin olen riittävän täydellinen, että olen taivaaseen menossa ..."

        Riittävän täydellinen? No huh huh. Aika narsistista ...

        "Jeesus kärsi ihmisten puolesta rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille ihmisille, jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet."

        Niin mutta mikä se oli se rangaistus? Etkö osaakkaan vastata?


      • Puolimutkateisti kirjoitti:

        "En minä mikään täydellinen ole, kaukana siitä, mutta kuitenkin olen riittävän täydellinen, että olen taivaaseen menossa ..."

        Riittävän täydellinen? No huh huh. Aika narsistista ...

        "Jeesus kärsi ihmisten puolesta rangaistuksen, joka olisi kuulunut meille ihmisille, jotka olemme Jumalan hyvää tarkoittavat käskyt rikkoneet."

        Niin mutta mikä se oli se rangaistus? Etkö osaakkaan vastata?

        Ilman Jeesuksen ristintyötä ja kärsimystä meidän pahain tekojemme vuoksi olisimme
        jokainen kadotettuja, siis niin, että meillä ei olisi mitään asiaa Jumalan yhteyteen.

        Eli ilman Jeesusta meillä ei olisi yhteyttä Jumalaan, vaan hän tuomitsisi meidät jokaisen ihmisen kadotukseen ja samalla tulihelvettiin, pois Jumalan silmistä ja läheltä.


      • ai jaaa
        miikanaahum kirjoitti:

        Ilman Jeesuksen ristintyötä ja kärsimystä meidän pahain tekojemme vuoksi olisimme
        jokainen kadotettuja, siis niin, että meillä ei olisi mitään asiaa Jumalan yhteyteen.

        Eli ilman Jeesusta meillä ei olisi yhteyttä Jumalaan, vaan hän tuomitsisi meidät jokaisen ihmisen kadotukseen ja samalla tulihelvettiin, pois Jumalan silmistä ja läheltä.

        Et vain ole missään esittänyt meille sitä Jumalan Sanaa johon vetoat.
        Joudumme tästä päättelemään ettei sellaista olekaan.

        Ja tälle yhdelle>>>Aika käsittämätöntä uskovien käsitys että kun Jumala ensin antaa sukupuolisen suuntauksen niin sitten sen perusteella rankasee oikein viimesen päälle.


      • Puolimutkateisti
        miikanaahum kirjoitti:

        Ilman Jeesuksen ristintyötä ja kärsimystä meidän pahain tekojemme vuoksi olisimme
        jokainen kadotettuja, siis niin, että meillä ei olisi mitään asiaa Jumalan yhteyteen.

        Eli ilman Jeesusta meillä ei olisi yhteyttä Jumalaan, vaan hän tuomitsisi meidät jokaisen ihmisen kadotukseen ja samalla tulihelvettiin, pois Jumalan silmistä ja läheltä.

        "ilman ..."

        Uskonnollista lässytystä, joka ei vastaa kysymykseeni: Niin mutta mikä se oli se Jeesuksen kärsimä todellinen rangaistus?

        Oliko se kuolema? Mehän kaikki kuolemme joka tapauksessa.


    • nami nami bumtsi bum

      Miika jumala ja jeesus keskenään harrastavat homoseksiä..Jumala nauttii siitä kun vetelee jeesusta peräsuoleen ja lopuksi jumala vetäsee paskanhajuset mällit jeesuksen parralle...Eikös kuulosta kivalta? Liitytkö mukaan huviin enkelinä kun kuolet? Voit mennä heidän kanssaa kolmen kimppaan ja tuntea jumalan armon joka kolossa..

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe