Onko kukaan ollut vanhainkodissa sivarissa? Itsellä todennäköisesti se edessä syksyllä, paikkaa ei ole muualta löytynyt.. Työtehtäviin tulee kuuluumaan mm. ulkoiluttamista ja viriketoimintaa. Ei itselle sopivalta paikalta tunnu, mutta otan sen silti, en muualta löydä paikkaa joka olisi noin lähellä kotiani.
Sivari vanhainkodissa
2
291
Vastaukset
Tavallaan on kokemusta. Ei suoranainen vanhainkoti se, jossa olen ollut, mutta hyvin lähellä.
Ei kannata jännittää yhtään. Mulla - nuori poika kun olin - meni siten, että ne vanhukset kehotti mua ottamaan vähän iisimmin, kun jännitin sen verran paljon. 'Ulkoiluttaminen' mitä ilmeisemmin tarkottaa sitä, että viet pyörätuolipotilaita vähän ulos ja juttelet niille mukavia. 'Viriketoiminta' saattaa olla ihan pelkästään sitä, että juttelet niitten kanssa. Rennosti siis vaan. Mitä ylivoimasta ei tule vastaan. Ja sut perehdytetään siihen hommaan kyllä. Ne on ihmisiä, joille pitää olla ihminen takaisin.Itse olin vanhainkodissa ja talonmiehenä eräässä vanhainkodissa ja silloin arvosteltiin suuresti, että kaikkien vanhuus on hyväksyttävintä mikäli on vain sotaveteraani ja jollei ole sotinut niin vanhuutta tai vanhenemista ei voida hyväksyä. Jos oltais jätetty aikoinaan muutamat rintamaveteraanitalot rakentamati niin ehkäpänyt ois varaa niiden vanhuuden ylläpitoon valtiollakin, jotka sotien aikana syntyneitä niin hoidettaisi nykyistä paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992