Liityin Kokoomukseen, muutta olen alkanut harkita eroa. Kokoomuksen käyntäntö Helsingissä ei vastaa omia arvojani. Mielestäni kunnan ei pidä satsata kuntalaisten varoja yritystoimintaan kuten esimerkiksi Helsingin Veden pullovesifirmaan tai nyt viimeksi Transmationiin (kuljetusliike).
Helsingin Vesi kerää maksuja monopolina ilman kilpailua, tilittää koko vesimaksun tuoton kunnalle voittona ja satsaa kansainväliseen pullovesimarkkinointiin, jossa se kilpailee Coca Colan ja Pepsi Colan kanssa. Teknisen lautakunnan puheenjohtaja (kokoomus) sanoi, että kaupunki saa harjoittaa yritystoimintaa. Minusta ei saa. Helsingin Veden toiminnan tulisi palvella kuntalaisia, eikä saudiarabeja.
Pitäisi päättää erotako kokoomuksesta ja ketä äänestää kunnallisvaaleissa.
Kokoomusarvot ja käytäntö
Matias
1
81
Vastaukset
- Mita
Teet viisaasti, kun kuuntelet molempia järjen ja sydämen ääntä.
Eli teet siten, miten sinusta parhaammalta tuntuu.
Joskus tieto tuo tuskaa, helpompi kulkea massan mukana, luottaa ja uskoa muiden mielipiteisiin ja uskomuksiin kuin itse ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944