Luovuttakaa nimmarini.

summer day

Miten pääsen nimmaristani eroon? Kaikki sitä lainaavat, omilla mielipiteillään. Miksi nimmarini tuli yleiseen käyttöön. Kaikki kommenttini menevät sekaisin, kun nimmariani käytetään. Ottakaa itsellenne oma nimmari, omissa kommenteissa.

31

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day

      Taas joku trollaa mun nimmarilla. Eikö tämä painajainen lopu koskaan....

      • summer day

        Voi ei! Pitikö sun lainata mun nimmariani. Oot sika! Eikö oppi mennyt perille. Lue avaukseni! Mutta nyt nukun, olen väsynyt. Minä nukun, nukun.......


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Voi ei! Pitikö sun lainata mun nimmariani. Oot sika! Eikö oppi mennyt perille. Lue avaukseni! Mutta nyt nukun, olen väsynyt. Minä nukun, nukun.......

        Stop! Nimmarrini on salainen.


    • summer day

      Anteeksi häiriö mutta koska lähtee bussi tampereelle?

      • jo lähti

        Lähti jo.


      • summer day
        jo lähti kirjoitti:

        Lähti jo.

        Saako olla sinappia?


      • yad remmus
        summer day kirjoitti:

        Saako olla sinappia?

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.

        Nyt ollaan kyllä jännän äärellä.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Nyt ollaan kyllä jännän äärellä.

        Juu eväät esiin. Kohta poksahtaa...


      • summer day
        yad remmus kirjoitti:

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.

        Entäpä ketsuppia???


      • Summer day
        summer day kirjoitti:

        Entäpä ketsuppia???

        Ei ketsuppiakaan mutta löytyiskö makkaraa? Emmä mikään pummi ole mutta juhannusmakkarat meni ja jääkaapissa ei ole enää kuin valo. Ja nälkäkin ois.

        Mutta jos saa pyytää niin voisitko käyttää omaa nimmaria? Kaikki yrittää lainata mun omaa.


      • summer day
        Summer day kirjoitti:

        Ei ketsuppiakaan mutta löytyiskö makkaraa? Emmä mikään pummi ole mutta juhannusmakkarat meni ja jääkaapissa ei ole enää kuin valo. Ja nälkäkin ois.

        Mutta jos saa pyytää niin voisitko käyttää omaa nimmaria? Kaikki yrittää lainata mun omaa.

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?


      • Summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?

        Emmää mikään pummi siis ole mutta tulta pitäisi olla kans.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Juu eväät esiin. Kohta poksahtaa...

        Paskahuussi räjähtää!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä kepsuttia löytyisi?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä kepsuttia löytyisi?

        Emmääkään missään nimessä mikään pummi ole mutta ei ranskalaisia löytyisi? Hiukan ohkaista syötävää tuo kepsutti paljaaltaan....


    • summer day

      Pummeja ootte, ette mitään tarvitse. Yritätte vain mennä siitä, mistä rima on matalin. Siis loiseläimiä, sanoisinko matoja, termiittejä, jotka pummaamisella ja toisen nimimerkin käyttämisellä yrittävät pysyä hengissä. Toivottavasti paska hyyssi räjähtää, kuten räjähtääkin ja sonnat lentävät kasvoillenne. Sitä saa mitä tilaa. Sonta lentää sinne mistä se on lähtöisin. Siinäpä haisette ja piehtaroitte lantakasassa. Ei ole epäilystäkään, kuka tämän mielipiteen kirjoitti. Se näkyy nimimerkistäni, joka otti sen ensimmäisenä käyttöön.

    • siis loppu

      Pummeja ootte, ja sanattomaksi menitte kommentistani, ja se olikin tarkoitus ja toiveideni täyttymys, että tähän tulisi loppu.

      • summer day

        Nyt olemme taas jännän äärellä. Tänään on loppuelämän ensimmäinen päivä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Nyt olemme taas jännän äärellä. Tänään on loppuelämän ensimmäinen päivä.

        Saisiko olla olutta?


      • summer day(the great)
        summer day kirjoitti:

        Saisiko olla olutta?

        No ilman muuta kyllä kiitos... Emmää mikäkään pummi ole mutta ei kai sitä olutta vaan kuiviltaan tarvi litkiä? Eli ei mitään makkaraa ois. Mulla saattaisi olla sinappia...


      • summer day
        summer day(the great) kirjoitti:

        No ilman muuta kyllä kiitos... Emmää mikäkään pummi ole mutta ei kai sitä olutta vaan kuiviltaan tarvi litkiä? Eli ei mitään makkaraa ois. Mulla saattaisi olla sinappia...

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.

        Te puhua hoono soomi. Ollakko te pooliksi ulkomalaanen, vai onko teille jymähtänynnä aivonyrjähdys?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.

        Mine tahto juustokyrsa. Enta saako pjotr tuota kaveri muka? Heimoveli dimitri olla eritin sisasiiti. Ei kusek marjapuska eika kaki emanna kukkapensas.
        Dimitri taita hieno tempput. Silmä kiini ja hokspoks nii on vaimo koru kadonnu ja auto matkal viro tallinn...


      • heheh,
        summer day kirjoitti:

        Saisiko olla olutta?

        juu juokaa kurapaska-olutta persureppanat


      • Olut tyyppi!
        heheh, kirjoitti:

        juu juokaa kurapaska-olutta persureppanat

        Kaljaa ja muuta kuraa saa kaupasta ja liidelistä. Olutta saa mm. alkosta ja olutravintoloista.


    • summer day

      Olut on kermaperseilevänimitys kaljalle. Suokaa anteeksi nyt menen harrastamaan emmänän ja naapurin jarmon kanssa kimppakivaa. Ja tämä palsta on ihan idiootti ja sen käyttäjät ovat homoja. Nussikaa äitiäänne paskiaiset setä menee nytten kuselle ja sitten pirtulle. Minulle aina opetettu et emsin kusastaan ja sitten vasta nusastaan. Koska muuten husastaan ja kohta pikkulasta pusastaan.

      • kysyjä.

        ootko aito summer day?


      • summer day(original)
        kysyjä. kirjoitti:

        ootko aito summer day?

        Kyllä, hän vaikuttaa aidolta hermoromahdustapaukselta


      • summer day
        kysyjä. kirjoitti:

        ootko aito summer day?

        Olen aito ja alkuperäinen "summer day" Mutta tuo kimppakiva ei ollut minun kommenttini. Hyi että, mitä kirjoittelua. Ja nimittelyä. Tommosta tekstiä en kirjoittelisi. Joku sen teki nimimerkilläni. Oon aito "summer day"


      • summer day
        summer day(original) kirjoitti:

        Kyllä, hän vaikuttaa aidolta hermoromahdustapaukselta

        En ole hermoromahdustapaus. Käytit nimmariani. Missä oma nimmarisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe