Luovuttakaa nimmarini.

summer day

Miten pääsen nimmaristani eroon? Kaikki sitä lainaavat, omilla mielipiteillään. Miksi nimmarini tuli yleiseen käyttöön. Kaikki kommenttini menevät sekaisin, kun nimmariani käytetään. Ottakaa itsellenne oma nimmari, omissa kommenteissa.

31

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer day

      Taas joku trollaa mun nimmarilla. Eikö tämä painajainen lopu koskaan....

      • summer day

        Voi ei! Pitikö sun lainata mun nimmariani. Oot sika! Eikö oppi mennyt perille. Lue avaukseni! Mutta nyt nukun, olen väsynyt. Minä nukun, nukun.......


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Voi ei! Pitikö sun lainata mun nimmariani. Oot sika! Eikö oppi mennyt perille. Lue avaukseni! Mutta nyt nukun, olen väsynyt. Minä nukun, nukun.......

        Stop! Nimmarrini on salainen.


    • summer day

      Anteeksi häiriö mutta koska lähtee bussi tampereelle?

      • jo lähti

        Lähti jo.


      • summer day
        jo lähti kirjoitti:

        Lähti jo.

        Saako olla sinappia?


      • yad remmus
        summer day kirjoitti:

        Saako olla sinappia?

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.

        Nyt ollaan kyllä jännän äärellä.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Nyt ollaan kyllä jännän äärellä.

        Juu eväät esiin. Kohta poksahtaa...


      • summer day
        yad remmus kirjoitti:

        Ei saa olla sinappia. En tarvitse, Juhannusmakkarat on jo syöty. Syö itse sinappis. Äläkä lainaa nimmariani, Keksi siihen joku liite, kuten muutkin, niin esiinnyt omana itsenäsi, omassa persoonassasi.

        Entäpä ketsuppia???


      • Summer day
        summer day kirjoitti:

        Entäpä ketsuppia???

        Ei ketsuppiakaan mutta löytyiskö makkaraa? Emmä mikään pummi ole mutta juhannusmakkarat meni ja jääkaapissa ei ole enää kuin valo. Ja nälkäkin ois.

        Mutta jos saa pyytää niin voisitko käyttää omaa nimmaria? Kaikki yrittää lainata mun omaa.


      • summer day
        Summer day kirjoitti:

        Ei ketsuppiakaan mutta löytyiskö makkaraa? Emmä mikään pummi ole mutta juhannusmakkarat meni ja jääkaapissa ei ole enää kuin valo. Ja nälkäkin ois.

        Mutta jos saa pyytää niin voisitko käyttää omaa nimmaria? Kaikki yrittää lainata mun omaa.

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?


      • Summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?

        Emmää mikään pummi siis ole mutta tulta pitäisi olla kans.


      • yad remmus
        yad remmus kirjoitti:

        Juu eväät esiin. Kohta poksahtaa...

        Paskahuussi räjähtää!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä tupakkaa löytyisi?

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä kepsuttia löytyisi?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Niin emmää mikään pummi ole mutta ei vielä kepsuttia löytyisi?

        Emmääkään missään nimessä mikään pummi ole mutta ei ranskalaisia löytyisi? Hiukan ohkaista syötävää tuo kepsutti paljaaltaan....


    • summer day

      Pummeja ootte, ette mitään tarvitse. Yritätte vain mennä siitä, mistä rima on matalin. Siis loiseläimiä, sanoisinko matoja, termiittejä, jotka pummaamisella ja toisen nimimerkin käyttämisellä yrittävät pysyä hengissä. Toivottavasti paska hyyssi räjähtää, kuten räjähtääkin ja sonnat lentävät kasvoillenne. Sitä saa mitä tilaa. Sonta lentää sinne mistä se on lähtöisin. Siinäpä haisette ja piehtaroitte lantakasassa. Ei ole epäilystäkään, kuka tämän mielipiteen kirjoitti. Se näkyy nimimerkistäni, joka otti sen ensimmäisenä käyttöön.

    • siis loppu

      Pummeja ootte, ja sanattomaksi menitte kommentistani, ja se olikin tarkoitus ja toiveideni täyttymys, että tähän tulisi loppu.

      • summer day

        Nyt olemme taas jännän äärellä. Tänään on loppuelämän ensimmäinen päivä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Nyt olemme taas jännän äärellä. Tänään on loppuelämän ensimmäinen päivä.

        Saisiko olla olutta?


      • summer day(the great)
        summer day kirjoitti:

        Saisiko olla olutta?

        No ilman muuta kyllä kiitos... Emmää mikäkään pummi ole mutta ei kai sitä olutta vaan kuiviltaan tarvi litkiä? Eli ei mitään makkaraa ois. Mulla saattaisi olla sinappia...


      • summer day
        summer day(the great) kirjoitti:

        No ilman muuta kyllä kiitos... Emmää mikäkään pummi ole mutta ei kai sitä olutta vaan kuiviltaan tarvi litkiä? Eli ei mitään makkaraa ois. Mulla saattaisi olla sinappia...

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.

        Te puhua hoono soomi. Ollakko te pooliksi ulkomalaanen, vai onko teille jymähtänynnä aivonyrjähdys?


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Taalla olla tarjota kaikki kyrsä. Olla juustokyrsä, valkosipulikyrsä. sina olla valita oma kyrsä.

        Mine tahto juustokyrsa. Enta saako pjotr tuota kaveri muka? Heimoveli dimitri olla eritin sisasiiti. Ei kusek marjapuska eika kaki emanna kukkapensas.
        Dimitri taita hieno tempput. Silmä kiini ja hokspoks nii on vaimo koru kadonnu ja auto matkal viro tallinn...


      • heheh,
        summer day kirjoitti:

        Saisiko olla olutta?

        juu juokaa kurapaska-olutta persureppanat


      • Olut tyyppi!
        heheh, kirjoitti:

        juu juokaa kurapaska-olutta persureppanat

        Kaljaa ja muuta kuraa saa kaupasta ja liidelistä. Olutta saa mm. alkosta ja olutravintoloista.


    • summer day

      Olut on kermaperseilevänimitys kaljalle. Suokaa anteeksi nyt menen harrastamaan emmänän ja naapurin jarmon kanssa kimppakivaa. Ja tämä palsta on ihan idiootti ja sen käyttäjät ovat homoja. Nussikaa äitiäänne paskiaiset setä menee nytten kuselle ja sitten pirtulle. Minulle aina opetettu et emsin kusastaan ja sitten vasta nusastaan. Koska muuten husastaan ja kohta pikkulasta pusastaan.

      • kysyjä.

        ootko aito summer day?


      • summer day(original)
        kysyjä. kirjoitti:

        ootko aito summer day?

        Kyllä, hän vaikuttaa aidolta hermoromahdustapaukselta


      • summer day
        kysyjä. kirjoitti:

        ootko aito summer day?

        Olen aito ja alkuperäinen "summer day" Mutta tuo kimppakiva ei ollut minun kommenttini. Hyi että, mitä kirjoittelua. Ja nimittelyä. Tommosta tekstiä en kirjoittelisi. Joku sen teki nimimerkilläni. Oon aito "summer day"


      • summer day
        summer day(original) kirjoitti:

        Kyllä, hän vaikuttaa aidolta hermoromahdustapaukselta

        En ole hermoromahdustapaus. Käytit nimmariani. Missä oma nimmarisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe