vauveli edelleen lyö toista siellä hiekkalootalla lapiolla päähän?
Eikö se vapautunutkaan ...keleen vallasta, miten on?
Miksi se vauvakastettu
44
<50
Vastaukset
No koska vauvelilla on perisynti, eli hän on syntinen. Uskovainen tekee syntiä sanoin, ajatuksin teoin. Kaste antaa kyllä synnit anteeksi ja uskon kautta haluaa elää hyvää elämää, mutta synnittömäksi hän ei tule.
apt.22:16 "Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'- sdfgfghfdh
"Kaste antaa kyllä synnit anteeksi ja uskon kautta haluaa elää hyvää elämää, mutta synnittömäksi hän ei tule."
No miksi sitten sillä kasteelle menolla on niin hirveä kiire? Jos ei synnittömäksi kuitenkaan tule... niin so what the fuck is the point??? - adgdsfgdsfgdsfg
Lapsikasteuskovat ovat tolloja, tuossa Raamatun kohdassa tarkoitetaan tekosyntejä, ei mitään käsitteellistä perisyntiä...
Kasteessa saadaan siis anteeksi kaikki synnit jotka ollaan TEHTY, ihmiseksi syntyminen ei ole sellainen synti.
Pelastusta ei saa aikaan vesi, vaan Jumalan sana, joka on vedessä ja veden kanssa. Veden määrä on sivuasia.
- märkä sana?
Miksihän luterilaisilla Sana on vedessä? Heitetäänkö se Sana viemäriin kastetilaisuuden jä'lkeen
Raamatussa Sana on uskovan sydämessä:
Room 10:
8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. - gwrgwg
märkä sana? kirjoitti:
Miksihän luterilaisilla Sana on vedessä? Heitetäänkö se Sana viemäriin kastetilaisuuden jä'lkeen
Raamatussa Sana on uskovan sydämessä:
Room 10:
8. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.NOUU!!!!!! Nimimerkki "märkä sana?" on sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramatussa!!! Hän on taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen palannut tänne eksyttämään ja herjaamaan. Tämä sairas pelle ei jätä tätä palstaa rauhaan.
Luterilaisilla ja kaikille kristityillä Sana on vedessä kasteessa: "hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta," (Ef. 5:26) - hgpwehgf
gwrgwg kirjoitti:
NOUU!!!!!! Nimimerkki "märkä sana?" on sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramatussa!!! Hän on taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen palannut tänne eksyttämään ja herjaamaan. Tämä sairas pelle ei jätä tätä palstaa rauhaan.
Luterilaisilla ja kaikille kristityillä Sana on vedessä kasteessa: "hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta," (Ef. 5:26)Totta, gwrgwg! Sama sairas Marian palvoja on täällä taas. Hänen argumenttinsa on täysin onnettomia. "Raamatussa Sana on uskovan sydämessä" Tarkoittaako se sitä ettei se voi olla vedessä? Tarkoittaako se ettei Sana voisi olla synninpäästössä tai konkreettitsesti Pyhässä Raamatussa? Eikä Sana ole missään muualla kun ihmisen sydämessä? Missäs se Sana oli ennen kun tuli ihmisen sydämeen? Entä ennen kuin ihmisiä oli olemassakaan?
Tämäkin on hänen kulunut mantransa: "Heitetäänkö se Sana viemäriin kastetilaisuuden jä'lkeen" Eihän Sana ole vedessä silloin kun kyse ei ole enää kasteesta. Kastevesi on tavallista vettä kasteen jälkeen.
Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa yrittää taas eksyttää. Pitäkää kaikki varanne! Hän on hyvin katkera ja sairas! - korjataampa
gwrgwg kirjoitti:
NOUU!!!!!! Nimimerkki "märkä sana?" on sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramatussa!!! Hän on taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen palannut tänne eksyttämään ja herjaamaan. Tämä sairas pelle ei jätä tätä palstaa rauhaan.
Luterilaisilla ja kaikille kristityillä Sana on vedessä kasteessa: "hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta," (Ef. 5:26)Tuossa Ef 5:26:ssa puhutaan siitä, että Jumala PYHITTÄÄ SEURAKUNTAANSA SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!
Ef 5:
24. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
25. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
26. että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
27. saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan,
Tuskin missään kastetaan seurakuntaa uudelleen ja uudelleen! - gwrgwg
korjataampa kirjoitti:
Tuossa Ef 5:26:ssa puhutaan siitä, että Jumala PYHITTÄÄ SEURAKUNTAANSA SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!
Ef 5:
24. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.
25. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä,
26. että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta,
27. saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan,
Tuskin missään kastetaan seurakuntaa uudelleen ja uudelleen!Nimimerkki "korjataampa" on taas sairas kristittyjä vihaava trolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa! Hän pyrkii nimimerkkiä vaihtamalla eksyttämään muita.
Jumala pyhitää seurakuntansa VEDELLÄ PESTEN SANAN KAUTTA. Juuri kastesta tässä puhutaan. Jumala veden kautta antaa meille Pyhän Hengen ja synnit anteeksi. Tästä koko Raamattu todistaa.
"Tuskin missään kastetaan seurakuntaa uudelleen ja uudelleen!"
Eivätkös sinun edustamasi lahkon jäsenet, uudestikastajat, sitä juuri tee! Oikeaoppisesti seurakuntalainen kastetaan kerran ja se riittää. - hetheht
gwrgwg kirjoitti:
Nimimerkki "korjataampa" on taas sairas kristittyjä vihaava trolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa! Hän pyrkii nimimerkkiä vaihtamalla eksyttämään muita.
Jumala pyhitää seurakuntansa VEDELLÄ PESTEN SANAN KAUTTA. Juuri kastesta tässä puhutaan. Jumala veden kautta antaa meille Pyhän Hengen ja synnit anteeksi. Tästä koko Raamattu todistaa.
Eivätkös sinun edustamasi lahkon jäsenet, uudestikastajat, sitä juuri tee! Oikeaoppisesti seurakuntalainen kastetaan kerran ja se riittää.Nyt tämä uudestikastajapelle kirjoittaa "SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!" Ei Sana ole sama kuin vesi. Vesi viittaa tässä selvästi kasteeseen. Ei kukaan täysipäinen kirjoita "Sanlla pesten Sanan kautta"
Mutta hantunnosto trollin mielikuvitukselle! - kjhgtfdre
hetheht kirjoitti:
Nyt tämä uudestikastajapelle kirjoittaa "SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!" Ei Sana ole sama kuin vesi. Vesi viittaa tässä selvästi kasteeseen. Ei kukaan täysipäinen kirjoita "Sanlla pesten Sanan kautta"
Mutta hantunnosto trollin mielikuvitukselle!SELVÄSTI VESI MERKITSEE PESEYTYMISESSÄ KÄYTETTYVÄÄ H2O NESTEMÄISTÄ AINETTA.
Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa:
Johanneksen evankeliumi:
13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
"Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."
Jeesuksen teot osoittavat raamatun ja sen tulkitsimiset eksytyksiksi:
Mar 10:16
Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä. gwrgwg kirjoitti:
Nimimerkki "korjataampa" on taas sairas kristittyjä vihaava trolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa! Hän pyrkii nimimerkkiä vaihtamalla eksyttämään muita.
Eivätkös sinun edustamasi lahkon jäsenet, uudestikastajat, sitä juuri tee! Oikeaoppisesti seurakuntalainen kastetaan kerran ja se riittää.Juuri näin mm. eräät perinteiset pabtistit maassamme kastaa helluntailaisetkin uudesti, koska heidän mukaan, eivät ole tulleet kunnolla uskoon. Tiedän, että Tähän kasteelle on mennyt myös helluntailaisia ja vapaakirkolaisia.
- Joo joo
Se joka siellä hiekkalootalla saa lapiosta päähänsä on varmaan joku uudestikastaja, joka ei usko, että Jumalan Sana voi olla jossain vesitilkassa. Se eka vauva yrittää takoa tätä asiaa toisen päähän.
- iuyt5re4
Niin ja sen vauvan rikollisesti pakko kastaja varmaan ei usko Jumalaan ja Jeesukseen!
Mar 10
10:13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
10:15 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
10:16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikolliSjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!
weha: "Halveksit Jumalan sanaa ja asetusta, eli kastetta. Onko vettä kourallinen tai järvi, sillä ei ole merkitystä. Se kasteen asetus pysyy Jumalan puolelta aina voimassa, vaikka kaikki ihmiset olisivat valheellisia. Kaste on näet Raamatun mukaan vain yhden kerran toimitettava ja se on myös Jumalan tekemä liitto ihmisen kanssa. Eriasia on, jääkö se ihmisen sydämeen tai suuhun, sillä se jää sinne uskon kautta. Usko ei luo kastetta, vaan sen tekee Jumalan sana ja asetus.Tuossa Ef 5:26:ssa puhutaan siitä, että Jumala PYHITTÄÄ SEURAKUNTAANSA SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!
weha: Missä lukee ELI? Raamatussa lukee vedellä pesten, sanan kautta. Kummallista lukemista.
Saulille sanottiin näin:
"16 Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
weha: Ei tullut viivytellä, ettei jäänyt ilman kastetta.- elävä Sana
Weha halveksuu Jumalan Sanaa eikä usko Sanan uuttaluovaan voimaan, vaan kuvittelee, että Jumala tarvitsee vettä, jotta Hänen Sanansa olisi elävää.
Jumalan Sana EI tarvitse vettä eikä mitään muutakaan materiaa, voidakseen toimia.
Materialistit ja epäuskoiset tarvitsevat näkyvää ainetta ennenkuin uskovat.
Siksi Jumala on kieltänyt epäjumalien (kuten vesi), palvomisen.
"Autuaita ovat ne, jotka uskovat vaikka eivät näe"!
Oikeaa, uskovalle suoritettua kastetta ei tarvitse uusia, mutta lapsikaste, joka on vaan
kirkkoon liittämisen riitti, ei ole raamatullinen kaste. Siksi näitä riittejä joudutaan uusimaan aina kun vaihdetaan kirkkokuntaa. - elävä Sana
weha kirjoitti:
Tuossa Ef 5:26:ssa puhutaan siitä, että Jumala PYHITTÄÄ SEURAKUNTAANSA SANALLA eli ELÄVÄLLÄ VEDELLÄ!
weha: Missä lukee ELI? Raamatussa lukee vedellä pesten, sanan kautta. Kummallista lukemista.
Saulille sanottiin näin:
"16 Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'
weha: Ei tullut viivytellä, ettei jäänyt ilman kastetta.Wehalla on taas "kastelasit" silmillään.
Jumalan Sana on sitä elävää vettä, jota Jeeus tarjosi naiselle Syykarin kaivolla.
Tuskin Jeesus kehoitti siinä juomaan kastevettä!
Jeesus on ELÄVÄN VEDEN LÄHDE
Joh. 4:14
mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Joh. 7:38
Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
Kuvitteleeko Weha, että kastevesi menee ihmisen sisään? - gwrgwg
elävä Sana kirjoitti:
Weha halveksuu Jumalan Sanaa eikä usko Sanan uuttaluovaan voimaan, vaan kuvittelee, että Jumala tarvitsee vettä, jotta Hänen Sanansa olisi elävää.
Jumalan Sana EI tarvitse vettä eikä mitään muutakaan materiaa, voidakseen toimia.
Materialistit ja epäuskoiset tarvitsevat näkyvää ainetta ennenkuin uskovat.
Siksi Jumala on kieltänyt epäjumalien (kuten vesi), palvomisen.
"Autuaita ovat ne, jotka uskovat vaikka eivät näe"!
Oikeaa, uskovalle suoritettua kastetta ei tarvitse uusia, mutta lapsikaste, joka on vaan
kirkkoon liittämisen riitti, ei ole raamatullinen kaste. Siksi näitä riittejä joudutaan uusimaan aina kun vaihdetaan kirkkokuntaa.Varokaa tätä sairasta eksyttäjää! Kyseessä on kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestkastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa!!! Hän vaihtaa nimimerkkiä voidakseen eksyttää ja herjata muita. Erityisesti Weha on tämän sairaan Marian palvojan tulilinjalla. Nimimerkkit "elävä Sana", "merkkejä" ja "voi pimeyttä" ovat saman trollin!
Jumalan lupaus on että kasteessa on Hänen Sanansa, se on Jumalan säätämä toimitus, mutta tämä sairas pelle viain haukkuu sitä. Eli hän haukkuu itse Herraa.
VAROKAA HÄNTÄ!!!!!! - okiuhygt
weha kirjoitti:
Saulille sanottiin näin:
weha: Ei tullut viivytellä, ettei jäänyt ilman kastetta.wehalle:
"Ef 5:26" on rikollisen kristinuskon saatanallisuuden sopaskaa!
ÄLÄ SOTKE SIIHEN JUMALAA kun kyseessä on saatanaa palvelevien herra jumala!
Markuksen evankeliumi:
16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
-Matteuksen evankeliumista
-Markuksen evankeliumista
-Luukkaan evankeliumista
-Johanneksen evankeliumista
palvelkaa herraanne ja herra jumalianne heidän omissa nimissä!!!
vai häpeättekö niitä????
Kyllä uudesti kastajat vaativat jo oppinsa mukaan merkkejä, kielilläpuhumista ihmeitä ja uskovat siten näkemiseen, pyh.
Kasteessa ei ole kuin "halpa" vesi, johon yhdistyy voimallinen Jumalan sana. Näin se Raamatussa vain lukee ja sitä Raamattu suorastaan viljelee. Kaste Kristukseen (Gal.3:27), liittää siis myös näkymättömään kirkkoon, eikä sitä saa uusia. Kaste on näet Raamatun mukaan yksi, ja liittona Jumalan puolelta aina voimassa, joka uskon kautta omistetaan omalle kohdalle. Sitä ei koskaan tarvitse uusia, vaikka vaihtaisi kirkkokuntaakin.- elävä Sana
Miksi Weha taas valehtelet?
Kukaan ei vaadi merkkejä vaan nuo merkit SEURAAVAT niitä, jotka uskovat:
"Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat..."
Mark 16:17
Ilman mitääm merkkiäkin voi ihminen pelastua, kun vain uskoo Herraan Jeesukseen!
Vaatiiko pakollisen lapsikasteen puolustaminen valehtelemista? elävä Sana kirjoitti:
Miksi Weha taas valehtelet?
Kukaan ei vaadi merkkejä vaan nuo merkit SEURAAVAT niitä, jotka uskovat:
"Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat..."
Mark 16:17
Ilman mitääm merkkiäkin voi ihminen pelastua, kun vain uskoo Herraan Jeesukseen!
Vaatiiko pakollisen lapsikasteen puolustaminen valehtelemista?Uudesti kastajat yrittävät tehdä merkkejä, jolla voivat todistaa väärän oppinsa oikeaksi.
Matt.24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]
25 Tämän minä olen teille nyt ennalta ilmoittanut.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Matt.7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Joh.7:24) "Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."- voi pimeyttä
weha kirjoitti:
Uudesti kastajat yrittävät tehdä merkkejä, jolla voivat todistaa väärän oppinsa oikeaksi.
Matt.24:24 Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]
25 Tämän minä olen teille nyt ennalta ilmoittanut.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Matt.7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Joh.7:24) "Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."Weha on ilmeisesti saanut valehtelemisen hengen tuossa pakollisessa lapsikasteessaan!
Vaatiiko pakollisen lapsikasteen puolustaminen valehtelua?
Lapsikasteen hedelmät näkyvät, kun viitsii lukea kirkkohistoriaa; murhia, valta-
taisteluita ja pedofiliaa, juutalaisvihaa... - gwrgwg
voi pimeyttä kirjoitti:
Weha on ilmeisesti saanut valehtelemisen hengen tuossa pakollisessa lapsikasteessaan!
Vaatiiko pakollisen lapsikasteen puolustaminen valehtelua?
Lapsikasteen hedelmät näkyvät, kun viitsii lukea kirkkohistoriaa; murhia, valta-
taisteluita ja pedofiliaa, juutalaisvihaa...Tämä nimimerkki "voi pimeyttä" on sairas kristittyjä vihavaava miekkaläehtystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa! Varokaa häntä. Hän on saanut herjaamisen, valehtelemisen ja eksytyksen hengen tässä uudestikasteesaaan!!
Hän puhuu pedofiliasta vaikka itse harjoittaa sitä Marian palvontarituaaleissaan
SAIRASTA!!!!!!!!!! - voi pimeyttä
gwrgwg kirjoitti:
Tämä nimimerkki "voi pimeyttä" on sairas kristittyjä vihavaava miekkaläehtystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa! Varokaa häntä. Hän on saanut herjaamisen, valehtelemisen ja eksytyksen hengen tässä uudestikasteesaaan!!
Hän puhuu pedofiliasta vaikka itse harjoittaa sitä Marian palvontarituaaleissaan
SAIRASTA!!!!!!!!!!Ompa täällä näköjään toinenkin valehtelija!
Se johtuu ilmeisesti siitä "vedestä saadusta hengestä"!, joka on valheen henki. - earherh
voi pimeyttä kirjoitti:
Ompa täällä näköjään toinenkin valehtelija!
Se johtuu ilmeisesti siitä "vedestä saadusta hengestä"!, joka on valheen henki.Pysy nyt poissa täältä sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa!!! Mene palvomaan sitä Mariaasi ja harjoittamaan niitä irstauksiasi ja jätä tämä palsta rauhaan. Uudestikasteesi ilmeisesti antoi sinulle tämän hangen.
Sairasta - gpkjpåaf
voi pimeyttä kirjoitti:
Ompa täällä näköjään toinenkin valehtelija!
Se johtuu ilmeisesti siitä "vedestä saadusta hengestä"!, joka on valheen henki.Joo samaa mieltä, mene sinä "voi pimeyttä" harrastamaan sitä pimeyttäsi muualle. Kesksuetlla et osaa.
Häivy! - voi pimeyttä
gpkjpåaf kirjoitti:
Joo samaa mieltä, mene sinä "voi pimeyttä" harrastamaan sitä pimeyttäsi muualle. Kesksuetlla et osaa.
Häivy!Voisitte jo vaihtaa tuota haukkumalitaniaa!
Tuollaistako on teidän keskustelunne?
Mitähän yritit sanoa:
" Kesksuetlla et osaa."
"antoi sinulle tämän hangen."
Onko teilläpäin jo lunta?
Ei pakollinen vauvakaste ilmesty Raamattuun haukkumalla, mutta jois se hel-
pottaa pahaa oloanne, niin antaa tulla vain! - njethjesj
voi pimeyttä kirjoitti:
Voisitte jo vaihtaa tuota haukkumalitaniaa!
Tuollaistako on teidän keskustelunne?
Mitähän yritit sanoa:
" Kesksuetlla et osaa."
"antoi sinulle tämän hangen."
Onko teilläpäin jo lunta?
Ei pakollinen vauvakaste ilmesty Raamattuun haukkumalla, mutta jois se hel-
pottaa pahaa oloanne, niin antaa tulla vain!No niin, sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli, otetaan ihan rauhassa sen hakkumisen ja eksyttämisen kanssa! En voi katkeruudellesi ja sairaudellesi mitään. Pahaa oloasi purat Kristusken ja Hänen omiensa haukkumiseen
Sairasta!
Kehoitan menemään ammattiauttajalle ja jättämään tämän palstan kristityille! - doordoor
njethjesj kirjoitti:
No niin, sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli, otetaan ihan rauhassa sen hakkumisen ja eksyttämisen kanssa! En voi katkeruudellesi ja sairaudellesi mitään. Pahaa oloasi purat Kristusken ja Hänen omiensa haukkumiseen
Sairasta!
Kehoitan menemään ammattiauttajalle ja jättämään tämän palstan kristityille!Rukoillaan hänen puolestaan kaikki kristityt! Ylimenevät viestit kannattaa poistaa.
- voi pimeyttä
doordoor kirjoitti:
Rukoillaan hänen puolestaan kaikki kristityt! Ylimenevät viestit kannattaa poistaa.
Kauanko aiotte vielä rukoilla vesijumalaanne?
Eikö Mariakaan ole vielä auttanut? - whwrhw
voi pimeyttä kirjoitti:
Eikö Mariakaan ole vielä auttanut?Nyt tämä sairas Marian palvoja puhuu jo vesijumalastakin. Ilmeisesti neitsyt Maria on hänelle tämän vesijumalan ilmoittanut. Raamatun Jumalaa tämä sarias trolli ei tunne
Sairas ja katkera on hän. - jgpqegnp
voi pimeyttä kirjoitti:
Eikö Mariakaan ole vielä auttanut?Kuulkaa kaikki tätä!!!
Sairas krietittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa väitti Lutherin keksineen lapsikasteen. Sen jälkeen hän sanoi sen alkaneen 300-luvulla. Eli siis hänen mukaansa Luther eli 300-luvulla
Kysynkin, onko tämä uudestikastajien virallista historian näkemystä ja onko kentien palvomasi neitsyt Maria sinulle tämän ilmoituksen antanut??
Vastaa tähän tai pysy poissa tältä palstalta!!!! - voi pimeyttä
jgpqegnp kirjoitti:
Kuulkaa kaikki tätä!!!
Sairas krietittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa väitti Lutherin keksineen lapsikasteen. Sen jälkeen hän sanoi sen alkaneen 300-luvulla. Eli siis hänen mukaansa Luther eli 300-luvulla
Kysynkin, onko tämä uudestikastajien virallista historian näkemystä ja onko kentien palvomasi neitsyt Maria sinulle tämän ilmoituksen antanut??
Vastaa tähän tai pysy poissa tältä palstalta!!!!Kovimpa aikaisin tämä trollikuoro on liikkeellä tänään.
Mutta tuo kirjoitustaito ei ole vieläkään parantunut:
"Sairas krietittyjä vihaava.."
Onko tuo "krietitty" kenties jokin ruokalaji? - iuytre
njethjesj kirjoitti:
No niin, sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli, otetaan ihan rauhassa sen hakkumisen ja eksyttämisen kanssa! En voi katkeruudellesi ja sairaudellesi mitään. Pahaa oloasi purat Kristusken ja Hänen omiensa haukkumiseen
Sairasta!
Kehoitan menemään ammattiauttajalle ja jättämään tämän palstan kristityille!jos tämä palsta on "kristityille"
NIIN
MIKSI ESIINNYTTE JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ?
Teillä ei ole kristillisten Jeesuksen perustamia seurakuntia, ei Jeesuksen opetuslapsia jne joten sivisty!!!
Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
jne - wgrw
voi pimeyttä kirjoitti:
Kovimpa aikaisin tämä trollikuoro on liikkeellä tänään.
Mutta tuo kirjoitustaito ei ole vieläkään parantunut:
"Sairas krietittyjä vihaava.."
Onko tuo "krietitty" kenties jokin ruokalaji?Ei ollut sairaalla miekkaläetustrollilla pokkaa vatata kysymykseen! On niin Marian palvonnan lumoissa. Sitten täytyy vain valittaa kirjoitusvirehistä kun ei ole muuta sanottavaa.
Sairasta!!! - iuytr65
doordoor kirjoitti:
Rukoillaan hänen puolestaan kaikki kristityt! Ylimenevät viestit kannattaa poistaa.
Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.
Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia herra jumalineen
Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien seurakuntalaisia opetusslapsineen
Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia
toisiinsa osoittakaa edes sen verran kunnioitusta Jumalaan ja Jeesukseen vaikka HEIDÄN ja Pyhän Hengen Nimeen rikoksia tekeviä ja teettäviä herra jumalianne palvelette!
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
Uudelleen kastajien hedelmät näkyvät väärissä Raamatun opeissa ja hengellisessä ylimielisyydessä, omavanhurskaudessa ja hurmahengessä. Tämän tiedän oikeaksi Raamatun perusteella ja omien kokemusten perusteella uudesti kastajista.
Jos jotkut toimii väärin, se on epäuskon vika, ei koskaan kasteen armon vika.- Hawe.....
Eihän epäuskoisten pitäisi olla kastettuja Jumalan seurakunnan jäseniä. Ei varsinkaan johtajia.
Raamatun mukaan Jumalan seurakunta on pyhien yhteys.
Kyllä epäuskoisia ja kastettuja on aina Jumalan lasten joukossa, sille ei voi mitään, koska ei sydämeen näe. Uskovaisilla ja kastetuilla on vain pyhien yhteys.
"Mooseksen istuimella istuvat kirjanoppineet ja fariseukset".- merkkejä?
Yrittääkö Weha sanoa, että Jumalan työ onkin kovin heikkoa, kun kaikki eivät
saakkaan uskoa lapsikasteen mukana?
Mutta tuo omavanhurskaus tai pikemmin vanhempien oletettu vanhurskaus näkyy
selvästi Wehan kirjoituksessa. Ne ovat varmaan niitä Wehan kaipaamia merkkejä. - Hawe...
Joo, on niitä epäuskoisia varmaan kaikkialla, mutta sellainen rakennettu systeemi, jossa koko ajan liukuhinalta tuodaan lisää epäuskoisia seurakunnan jäsenyyteen, ei ole Jumalasta.
Seurakuntaan liitytään, kun olla uskottu evankeliumi ja otettu kaste. - kjhg3
Hawe... kirjoitti:
Joo, on niitä epäuskoisia varmaan kaikkialla, mutta sellainen rakennettu systeemi, jossa koko ajan liukuhinalta tuodaan lisää epäuskoisia seurakunnan jäsenyyteen, ei ole Jumalasta.
Seurakuntaan liitytään, kun olla uskottu evankeliumi ja otettu kaste.rikollisenen kristinuskon uskovaiset eivät ole Jeesuksen evankeliumien oppineita
VAAN
paavalilais-luterilaisuuden väärennetyn raamatun ja katekismuksen turmelemia uskovaisia joille ei kelpaa Jumalan ja Jeesuksen Laki ja opetukset:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
Tuollaiseksi ei kukaan synny, vaan tuollaiseksi aivopestään...
Näillä kristittyjen saavutuksillako leuhkit????
Lainattua tekstiä:
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235933- 602047
- 271519
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411304- 741155
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691148Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511082
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441077Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle591022