Olen Sebastian ja asun Lahdessa. Olen 25-vuotta. Asun kolmestaan mutsin ja faijan kanssa. Olen aika yksinäinen. Minulla ei ole kavereita, enkä ole ollut tekemisissä muiden kanssa. Antakaa vinkkejä elämäni auttamiseen ja kyselkää elämästäni. Vastaan kuitenkin silloin kun ehdin.
Yksinäinen
3
178
Vastaukset
- Milla M
Miksi et ole tekemisissä muiden kanssa?? Miten ajauduit nykyiseen tilanteeseen?? Onko sinulla ennen ollut kavereita tai tyttöystävää??
Oletko ujo, arka?? - Beasthh
Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä, olen syrjäytynyt naikkonen, mutta asiat on alkanut nyt onneksi vähän muuttumaan, kun olen vain alkanut elämään vähän enemmän. Jos sitä noin voi edes sanoa.
Ala suoraan vaan harrastamaan jotakin, mihin liittyy toiset ihmiset. Netistä ei kannata yrittää etsiä kavereita jos onkin sitten niin ujo, ettei uskallakkaan tavata heitä. Ainakin sen minä jouduin toteamaan. Sitten tietty opiskelun ja työn kautta voi saada paremmin uusia ihmisiä elämään. On kyllä aika lottovoitto jos löytää oikeita kavereita pian, mutta elämä alkaa näyttämään paljon valoisammalta kun vaan alkaa yrittämään enemmän erilaisia asioita, eikä jää murehtimaan kaikkea turhaa. - muuta pois
ihan ekaks mun elämä ainaki parantu sillä jo kun muutin poies kotoota. vaikka kotona oli turvallista ja kaikki tuli nenän eteen aika helpolla niin silti en kadu päätöstäni lähteä pois. en ikinä uskonu et osaisin asuu yksin. mut sit mietin vaan mun enoa joka asuu vieläkin jo omien vanhempiensa kuoltua samassa talossa missä ne asu kolmestaan. kannattaa ottaa se riski ja kokeilla siipiään. et sä kuitenkaan oo yksin. muakin autto eri tahot esim etsivänuorisotyö ja sossu ja kela ja omat vanhemmat alkuun. voit koittaa hankkia töitä jos sulla ei oo. kimppakämpätki on kivoja, niissä ei tarttee olla niin yksin ja voit tutustua uusiin ihmisiin paremmin kun sinulla on se oma ''vapaus'' ja itsenäisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435