Olen Sebastian ja asun Lahdessa. Olen 25-vuotta. Asun kolmestaan mutsin ja faijan kanssa. Olen aika yksinäinen. Minulla ei ole kavereita, enkä ole ollut tekemisissä muiden kanssa. Antakaa vinkkejä elämäni auttamiseen ja kyselkää elämästäni. Vastaan kuitenkin silloin kun ehdin.
Yksinäinen
3
149
Vastaukset
- Milla M
Miksi et ole tekemisissä muiden kanssa?? Miten ajauduit nykyiseen tilanteeseen?? Onko sinulla ennen ollut kavereita tai tyttöystävää??
Oletko ujo, arka?? - Beasthh
Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä, olen syrjäytynyt naikkonen, mutta asiat on alkanut nyt onneksi vähän muuttumaan, kun olen vain alkanut elämään vähän enemmän. Jos sitä noin voi edes sanoa.
Ala suoraan vaan harrastamaan jotakin, mihin liittyy toiset ihmiset. Netistä ei kannata yrittää etsiä kavereita jos onkin sitten niin ujo, ettei uskallakkaan tavata heitä. Ainakin sen minä jouduin toteamaan. Sitten tietty opiskelun ja työn kautta voi saada paremmin uusia ihmisiä elämään. On kyllä aika lottovoitto jos löytää oikeita kavereita pian, mutta elämä alkaa näyttämään paljon valoisammalta kun vaan alkaa yrittämään enemmän erilaisia asioita, eikä jää murehtimaan kaikkea turhaa. - muuta pois
ihan ekaks mun elämä ainaki parantu sillä jo kun muutin poies kotoota. vaikka kotona oli turvallista ja kaikki tuli nenän eteen aika helpolla niin silti en kadu päätöstäni lähteä pois. en ikinä uskonu et osaisin asuu yksin. mut sit mietin vaan mun enoa joka asuu vieläkin jo omien vanhempiensa kuoltua samassa talossa missä ne asu kolmestaan. kannattaa ottaa se riski ja kokeilla siipiään. et sä kuitenkaan oo yksin. muakin autto eri tahot esim etsivänuorisotyö ja sossu ja kela ja omat vanhemmat alkuun. voit koittaa hankkia töitä jos sulla ei oo. kimppakämpätki on kivoja, niissä ei tarttee olla niin yksin ja voit tutustua uusiin ihmisiin paremmin kun sinulla on se oma ''vapaus'' ja itsenäisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717173Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17012209Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El456007Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644872MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144805Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2601452- 851031