Olen Sebastian ja asun Lahdessa. Olen 25-vuotta. Asun kolmestaan mutsin ja faijan kanssa. Olen aika yksinäinen. Minulla ei ole kavereita, enkä ole ollut tekemisissä muiden kanssa. Antakaa vinkkejä elämäni auttamiseen ja kyselkää elämästäni. Vastaan kuitenkin silloin kun ehdin.
Yksinäinen
3
112
Vastaukset
- Milla M
Miksi et ole tekemisissä muiden kanssa?? Miten ajauduit nykyiseen tilanteeseen?? Onko sinulla ennen ollut kavereita tai tyttöystävää??
Oletko ujo, arka?? - Beasthh
Olen ihan samassa tilanteessa kuin sinä, olen syrjäytynyt naikkonen, mutta asiat on alkanut nyt onneksi vähän muuttumaan, kun olen vain alkanut elämään vähän enemmän. Jos sitä noin voi edes sanoa.
Ala suoraan vaan harrastamaan jotakin, mihin liittyy toiset ihmiset. Netistä ei kannata yrittää etsiä kavereita jos onkin sitten niin ujo, ettei uskallakkaan tavata heitä. Ainakin sen minä jouduin toteamaan. Sitten tietty opiskelun ja työn kautta voi saada paremmin uusia ihmisiä elämään. On kyllä aika lottovoitto jos löytää oikeita kavereita pian, mutta elämä alkaa näyttämään paljon valoisammalta kun vaan alkaa yrittämään enemmän erilaisia asioita, eikä jää murehtimaan kaikkea turhaa. - muuta pois
ihan ekaks mun elämä ainaki parantu sillä jo kun muutin poies kotoota. vaikka kotona oli turvallista ja kaikki tuli nenän eteen aika helpolla niin silti en kadu päätöstäni lähteä pois. en ikinä uskonu et osaisin asuu yksin. mut sit mietin vaan mun enoa joka asuu vieläkin jo omien vanhempiensa kuoltua samassa talossa missä ne asu kolmestaan. kannattaa ottaa se riski ja kokeilla siipiään. et sä kuitenkaan oo yksin. muakin autto eri tahot esim etsivänuorisotyö ja sossu ja kela ja omat vanhemmat alkuun. voit koittaa hankkia töitä jos sulla ei oo. kimppakämpätki on kivoja, niissä ei tarttee olla niin yksin ja voit tutustua uusiin ihmisiin paremmin kun sinulla on se oma ''vapaus'' ja itsenäisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029