Linnanmäki,Kingi

huvipuistolainen

onko Linnanmäen uutuuslaitteeseen Kingiin kamalat jonot? Kun olen menossa Linnanmäelle ja haluaisin käydä Kingissä. Niin kauan suunnilleen kestää jonotus Kingiin? Onko miten suosittu laite?? Ja onko kellään kokemuksia laitteesta minkälainen se on??

3

2539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testaamaan vaan

Paha sanoo, kun en oo somali tappelun jälkeen viittinyt mennä litsille. Kingi ei kiinnosta, enkä viitti jonotella muutenkaan kalliisiin laitteisiin. Vuoristorata on ainoa laite koko mäellä, johon vois mennä. Talvella, kun puisto on kiinni se merimaila on toki oma juttunsa.

Jonottaa joutuu, jos porukkaa on. Hyvä ilma lisää jonojen pituutta. Niin tekee tuhannet ja tuhannet. Toiset käy tyyppää ja menee takas jonoon. Hauskaa on varmaan.

Huvipuisto voisi olla paremmin jonopuisto :)

• huvipuistolainen

nii ja onhan kingi uutuuslaite niin saattaa olla jonoa siihen.. toivottavasti ei ole kamalasti ihmisii ku mennää sinne.

• Huvipuistolaisempi

Kuulkaas kaikki! Jos suinkin mahdollista, menkää Linnanmäelle jonain arkipäivänä mahdollisimman aikaisin. Itse tein näin pari viikkoa sitten, ja ensimmäisten tuntien aikana pääsin kaikkiin laitteisiin lainkaan jonottomatta. Illallakin ruuhka oli todella vähäistä verrattuna viikonloppuihin. Tämän kokemuksen jälkeen en suostu menemään huvipuistoon enää ikinä lauantaina tai sunnuntaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3744
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe