Jo riittää. Rajansa kaikella.

bibliofiilis

Mikä ihme siinä on, että Jumalan rakkauden nimeen vannovien uskovaisten täytyy tuomita meidät homoseksuaalit? Olen itse homoseksuaali, mieheni kanssa parisuhteessa elävä uskovainen. En näe mitään ristiriitaa homouden ja Raamatun sanan välillä.

7

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bibliofiilis

ihi

• Ei oikea kristitty ole homoa tuomitsemassa itseään, mutta on tuomitsemassa homoseksuaalin elämäntavan ja homoseksuaalisuuden harjoittamisen.

Jeesus itse rakastaa homoseksuaaleja ja odottaa, että he ottavat hänet vastaan omana Vapahtajana ja hylkäävät homoseksuaalisen elämäntavan ja lähtevät häntä seuraamaan aivan kuin muidenkin on hylättävä pahat teot ja lähdettävä Jeesusta elämässään seuraamaan, sillä mitään muuta järjellistä tapaa jatkaa elämään ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan.

Raamattu sanoo selkeästi 1. kirje korinttolaisille 6. luku ja 9. Jakeessa sanotaan seuraavaa: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa ja sitten mainitaan: eikä miehimykset. Ja tuo miehimys tarkoittaa raamatun kielen käytössä homoseksuaaleja. Ja Vanha Testamenttikin sanoo, että joka makaa
      miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen.

Eli sellainen, joka harjoittaa homoseksuaalin elämäntapaa ei ole Jumalan valtakunnan jäsen, ja on ulkona Jumalan valtakunnan.

Jumala kyllä ymmärtää, jos on homoseksuaalisuuteen kiusauksia, mutta noita
      kiusauksia ei saa elää todeksi, sillä tekee kauhistuksen Jumalan silmissä.
      Homoseksuaaleista kiusauksista on saatava voitto siinä mistä muistakin kiusauksista, jotka pahaan yllyttävät.

• JumaIa

Kuulehan miika-bebis, olet vain vajavainen ja epätäydellinen ihminen etkä siksi voi koskaan olla täysin varma siitä, kuka on niin sanotusti oikea kristitty. Jos yrität löytää perusteita Raamatusta, on todennäköistä ettet vajavaisena ja epätäydellisenä ihmisenä pysty tulkitsemaan sitä oikein, ja lisäksi on suuri vaara siihen mistä olen sinua ja veljeäsi Jaakobia jo monasti muistuttanut, eli siihen että teet omasta raamatuntulkinnastasi itsellesi epäjumalan. Tarkkaa siis tekojasi ja sanojasi, jottet joutuisi sille tielle joka johtaa sinut kadotukseen ja iankaikkiseen tuliheIvettiin.

• "Ja Vanha Testamenttikin sanoo, että joka makaa
        miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen."

Ahaa, onneksi olen mies ja makaan kuin MIEHEN kanssa maataan...

Noudatatko itse noita pölyttyneitä VT:n säädöksiä? Pukeudutko vaatteeseen jossa on käytetty kahta eri materiaalia? Menetkö pas'kalle leirin ulkopuolelle ottaen lapion mukaasi? Kun olet ejakuloinut unissasi, menetkö leirin ulkopuolelle ja olet siellä iltaan asti?

• Taidako miikanaahum sanoa miten oikeastaan maataan miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan? Entä taidatko määritellä mitä kauhistus tässä yhteydessä oikeastaan tarkoittaa - kirvoittaako se Emma-tädin huudahtamaan "voi hyvät hyssykät" vai onko sillä jotakin yhteiskunnallista ulottuvuutta?

• adf

Totuus on että todelliset uskikset ei sinua koskaan hyväksy sellaisena kuin olet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60