Asento karvojen ajeluun

Nainen3456

Hei. Missä asennossa on helpoin ajalla karvat. Missä asennossa miehen olisi helpoin ajalla pimppi karvat.

10

1399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvattomat

      Helpoiten onnistuu, kun nainen on esim. penkillä selällään, on helpoin sheivata tarkasti. :)

    • wax off

      Muistaakseni noin, Väksäsin muijafrendin tolleen. Vai tarkoititko miehen asentoa? Sitä en ikävä kyllä muista.

    • Karvat pois pois

      Itse pyysin miestä nyppimään pinseteillä sieltä, minne en itse yllä ja näe. Selälleen ja polvet sivulle kylkiä vasten. Aika suojaton ja nolokin asento, etenkin kun kyse ei ole seksistä, ja toinen kaivaa silmälasit esiin, mitä ei yleensä tee. Kliinistä. Itseltäni ajelen istuen matalalla jakkaralla tai lattialla. Huonoja asentoja selälle molemmat.

    • Todella vaikeaa hommaa....Mutta miksi ???? Itsestä tuntuu naisellisemmalta vai siksi että joku niin haluaa....Jos haluaa "siistin" niin hoitakoon homman niin saa mitä haluaa ja sellaisen kuin haluaa ...Nähkööt vaivaa haluamansa eteen ....siinäkin ......

    • karttu

      ei sillä oo väliä kannattaa käyttää jotain vaahtoa.kyrpä seisoo kun ajattelen

    • karvaton 2

      ruokapöydällä on ehdottomasti paras ajaa pimpinkarvat. Ennen ajoa vain tarkistaa ettei kukkamaljakkoa ole pöydällä,voi muuten tulla kukkavedet niskaan. Kokemusta on!

    • voi vee tätä tasoa

      1. Laita naaraan toinen jalka kiinni olohuoneen verhotankoon ja toinen keittiön verhotankoon.

      2. Käy ostamassa rautakaupasta siimaleikkuri

      3. Ajele karvat nopeasti ja näppärästi siimaleikkurilla

      4. Juokse ovesta ulos, ennekuin naaraasi pääsee irti verhotangoista

      5. Palaa kotiin puolen vuoden kuluttua, kun naaraasi paikkojebn kirvely on hellittänyt

    • posliiniksi

      Vaimoni on selällään, jalat mahdollisimman erillään ja koukussa, kun poistan häneltä vittukarvat. Hän saa terästä tulehtumia, mutta käytämmekin Veet-voidetta. Tulos on hieno, aivan pehmeä posliini.

      • siistiksi

        Voiko Veetillä poistaa helposti peppukarvat? Siis nainen olen eikä mulla ole apuria.


    • jane 73

      Eikö naiset itse osaa ajella pillukarvoja!!

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe