Olen paykologiaa viimeistä vuotta opiskeleva mielestäni yksi älykkäimmistä tuntemistani yksilöistä, joten olen sovelias arvioimaan tätä kyseistä aihetta.
Olen katsonut "pottukoiran" videot lävitse ja tehnyt analyysiä muistiinpanojen pohjalta.
Loppupäätelmänäni on, että hänen ÄO on ainakin 140-150, ellei jopa enemmän, tähän kuitenkin tarvittaisiin tarkempia tutkimuksia.
Pottukoira niminerkkisen henkilön älykkyysosamäärä.
32
1260
Vastaukset
- Potun Itu
Paykologia lienee omien korviesi välissä.
Olet aivan selvästi katsonut aivan liikaa Pottu-videoita ja aivosi ovat yhtä pehmeät kuin Potun.
Kovin kummoista analyysiä noista ei pääse syntymään ja hypoteesiin pääsee ilman muistiinpanojakin.
ÄO sama kuin etanalla!- Päiväni murmelina
Potaatin videot toistavat samaa kaavaa:
Luistimilla nylkyttämistä, tarrojen jakamista jonneille, rappusilla istuskelua körssi huulessa ja pillujuttujen huastelua joka väliin.
En yhtään ihmettele, että videoiden ilmestymistahti on harventunut, jos ei mitään uutta keksi.
- nimimerkki34
pottu on nisti
- Erkki Merkki
Eikä ole vaikka muuten hiukan erikoinen.
- nimimerkki34
kyllä minä iisalmelaisena paremmni tiedän ku sinä.
- pottuonkusessa
niitä harvoja kerttoja ku potut uskaltautuu menenmään kauppaan niin luikkii jossai perimmissä hyllyjen välissä ja höpöttää jotain piripään juttuja . Ei vellhousu uskalla koskaa ihmisten ilmoilla kaupassa kuvata eism kassajonossa. Huomaa kuinka nösös jätkä on. Esittää jotain kovaa jätkää kun kuvaa jossai peränuskassa ja kiroaa jotain tuotteita. Mee sinne missä on asikkaat kiroamaan ja huutamaan?
- Jumppalulla
Hyvä Pottu, nyt on mies sen näköinen kun pitää!
Näkee, että kaveri tosissaan kuntoa kohottaa ja treenaa.
Hyvä Pottu, jatka samaa rataa. Esimerkkiä nuorille, liikunnan iloa. - 16+13
hyvä että pottukin käy ite kirjottelemassa tänne:D. elkää nuoriso ottako mallia potusta jollette halua mustia keuhkoja ja pirin syövyttämiä aivoja.
- Potulle sakot
Miksi poliisi ei sakota pottua jalkakäytävällä pyöräilystä? Samat säännöt pitäisi kaikille olla ja rikkeestä on uusimmassa videossa ihan itse kuvatut todisteetkin olemassa.
Riistakadulla on kevyen liikenteen väylä ainoastaan idänpuoleisessa reunassa.- Lepra
Vedä iso korva suuhusi.
Pottu on KINGI!
- basketpal
homopottua ois mukava kiskasta pesismailalla piähän.
- Anonyymi
Elä tie tuota virhettä, pesäpallomaelalla jos kummautat niin pottu potkasoo sinnuu kurkipotkulla piähä.
- ssssssssssssssssss
taitaa enemmänki olla se 40 älykkyys täl pottukoiralla mitä sitä tiedän,
- hottentotti29
pottu ei osaa pitää koiraansa. koira joutuu hengittää tupakasnsavua. ihan liian laiha, pitää nälissään koiraa. pitäis tehdä ilmotus.
- minnaOnhenki
pottu on oikeesti fiksu, eikös se oo maisteri joltain alalta?
ette vaan kestä kun on fiksu, komea ja menestyny ja kaiken lisäksi suosittu!- Anonyymi
"Fiksu, komea, menestynyt"...salli mun nauraa.
- peukuttaja31
hieno että pottukin seuraa tätä ja käy ite kirjottelemassa:D. Fiksuus on kaukana potusta puhumattakaan komeaudesta:D. Yhtäkään päivää ennoo nähny ettei pottu ois krapulassa.
- MolliOllinhenki
Tuo on kyllä höpöä!
Eihän pottu käytä edes alkkoholia. Kuulema käyttää aikansa säveltämiseen ja onhan hän aika kovassa kunnossa kun urheilee niin kovasti?
Minusta pottu on kuuluisampi kuin esim ridge forrester, potusta on enemmän videoitakin.
- pottuvetääpiriä
syrjäytynyt pummi jolla ei ole kavereitakaan yhtään muutakuin 15v faninsa:D. Tulevaisuus näyttää yhtä mustalta kuin keuhkonsakkin. Vai mitä pottu.?
- jovaaan
Kuulemma olvii ja nuuskaa välittää alaikäisille jonneille piriäkin kuulemma löytyy
- Anonyymi
jovaaan kirjoitti:
Kuulemma olvii ja nuuskaa välittää alaikäisille jonneille piriäkin kuulemma löytyy
Nuuskat ja alkoholit on kielletty alaikäisiltä
- Anonyymi
Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin.
- Anonyymi
Ei sitä saa kertoa vaikka tietäisitkin
- Anonyymi
Jospa joku ampuisi jyrkin pois
- Anonyymi
Nyt kyllä puhut rumasti toisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä puhut rumasti toisesta.
Ei vaan armollisesti.
- Anonyymi
Sanaa mieltä, korkea äly liian itsekkäällä luonteella.
- Anonyymi
Elekee, elekee, elekee ennää ja aatteleppa ihan ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elekee, elekee, elekee ennää ja aatteleppa ihan ite.
Jep. Sua parempi yrittäjä
- Anonyymi
Et sinä saa levitellä toisen ihmisen henkilökohtaiseen elämään liittyviä asioita somessa (esim älykkyysosamäärä).
- Anonyymi
Tämä ei ole sosiaalista mediaa!
- Anonyymi
Illalla koskenkorva tyrmäsi minut teknisesti 6-0.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165