Lempäälässä sinkkuja 47-55v?olisi kiva tavata sinkkuja miehiä.Tanssitaitoisia?
sinkkuja lempäälässä?
5
362
Vastaukset
- Onnekasnainen
Kaikki hyvät on varattuja. Tosin parisuhteet on aivan "selänpäästä" ja haluaisivat
olla sinkkuja. Joskus harvoin joku uskaltaa jättää muijansa ja talonsa.
Kamala tilanne useimmilla miehillä, minä jos kuka tiedän tilanteen. Voi taivaan pyssyt mitä on 50-miehen elämä Suomessa ja vielä
pienessä tuppukylässä.- Mies vm. 62
Täsmälleen samaa mieltä. Millä tehdä onnekasnainen?
- wqöåxzd
Olet hieman väärällä sivulla sillä tämä ei ole seuran haku sivusto.
Ne löytyy ihan muualta täältä netistä. - paikallinen
Lempäälä ei ole tuppukylä, ja kyllä hyviä sinkkuja löytyy, eräs paikallinen kapakka on osuva siihen.
- 2+14
Minun mielestä tuppukylä on tuppukylä niin kauan,kuin asukkaiksi syntyneet
risteytyvät keskenään. Tarvitaan siis uutta verta. Tuppukylä on ennenkaikkea
asenne "Emmää sitä tunne,kekä seo".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944