.
"Eivät soittaneet Elviksen levyjä jatsi-janatuiset radiossa eikä televisiossa" TROLLI
.
jatsi-janatuiset
5
173
Vastaukset
- summer day
Ei mua haittaa vaikka eivät soittaneetkaan. Ei taida elvis olla suosiossa, kun muutakin hyvää musiikkia on tarjolla. Ei pidä jämähtyä Elviksen aikakauteen. Nyt kuunellaan heviä.
- Mielenkiintoista:.
.
Mielenkiintoista oli vain tuo ylhäältä katsova asenne että jos en tykkää jostakin musasta ei sitä muutkaan saa kuunnella eikä varsinkaan kuulla
. - Rikkoivat levyj¨
.
"Ajan jazzdiggareiden tapaan Jahnukainen ei kuitenkaan itse ollut kovin avarakatseinen, ainakaan mitä rockmusiikkiin tuli. Hän rikkoi Levyraadissa inhoamansa The Cougarsin ja The Soundsin rautalankalevyt ja haukkui kirjoituksissaan muun muassa Beatlesia: "Uskon, että tuollainen kastraattiujellus ottaa aivoon jokaista tervettä miestä." (Iskelmä 1/65)"
http://www.kaleva.fi/peto/kaikkien-levyraatien-aiti/288585/
. - summer day
Rikkoivat levyj¨ kirjoitti:
.
"Ajan jazzdiggareiden tapaan Jahnukainen ei kuitenkaan itse ollut kovin avarakatseinen, ainakaan mitä rockmusiikkiin tuli. Hän rikkoi Levyraadissa inhoamansa The Cougarsin ja The Soundsin rautalankalevyt ja haukkui kirjoituksissaan muun muassa Beatlesia: "Uskon, että tuollainen kastraattiujellus ottaa aivoon jokaista tervettä miestä." (Iskelmä 1/65)"
http://www.kaleva.fi/peto/kaikkien-levyraatien-aiti/288585/
.jazz-musiikki ei ollut levyraadin aikoihin mitenkään yleisesti suosittua kansan keskuudessa. Mielestäni levyraadissa ei olisi pitänyt soittaa jazzia tai elvistä. Kansa halusi aivan muuta musiikkia rokkia ja iskelmää. Jazzin ja elviksen aikakausi oli tuolloin jo ohi.
Itse en tykkää jazzista tai elvismusiikista, tai sitten en ymmärrä sitä musiikkia. Se kun ei ole kuulunut minun aikakauteeni. Anteeksi vaan, mutta tämä oli minun mielipiteeni. - Ou JEA:.!1#%?+
summer day kirjoitti:
jazz-musiikki ei ollut levyraadin aikoihin mitenkään yleisesti suosittua kansan keskuudessa. Mielestäni levyraadissa ei olisi pitänyt soittaa jazzia tai elvistä. Kansa halusi aivan muuta musiikkia rokkia ja iskelmää. Jazzin ja elviksen aikakausi oli tuolloin jo ohi.
Itse en tykkää jazzista tai elvismusiikista, tai sitten en ymmärrä sitä musiikkia. Se kun ei ole kuulunut minun aikakauteeni. Anteeksi vaan, mutta tämä oli minun mielipiteeni..
Mut se on juuri näiden jatsijanatuisten syy että Suomessa meni se oikea rock -kausi täysin huti kun kansaa pidettiin pimennossa parhaiden kekkoslovakia perinteiden mukaisesti
Ainoastaan rannikolla oli tervettä elvis meininkiä ja twistiä
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511292Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710381- 278063
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1986621Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555808- 935315
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698