Ketkä ovat tämän palstan typerimmät kreationistit?

Kuka on tyhmin?

Kuka sinusta on tämän palstan täysin ulalla olevat kretut jos yksi pitäisi valita? Mitään top-3han ei voi tehdä kun täällä ehkä sen verran multinikeileviä kretuliinejä.

Minä valitsisin tämän bibliofiilin..

43

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aki V = JA

Tyhmin Krevoluutionisti:
      1. No mää varaan eka sijan, olenhan Allah Akbar, Aki, ja olen TTYYSSÄ, viime vuonna vielä ollut (Tampereen Teknillin Yliopisto)-ja melkoisen tyhmä AÖ tuli tässä testissä, tosin eka kerralla jo: 116, kuten Suomen sija väkilukuvertailussa ja Tapparan pisteet runkosarjassa tällä kaudella:

http://www.ao-testi.eu
      http://www.liiga.fi/tilastot/sarjataulukko.html
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_väkiluvun_mukaan

Tuo nipin napin riittäisi kandipareihin, jos ÄO:n maksimi on 200 ja Insinöörit tavallisesti saavat ttyyllä 270 op ja (mulla nyt 142)
      Mun tulevat opintopisteeni = 116/200 * 273 = 158,35
      Loputkin pitäisi saada kosk 180 pitäisi kandissa olla pisteitä, mutta sen saan kyllä päättötyönä..
      Mutta matikan numeroni on parempi kuin tuo 116 ÄOtani vastaava 7½. Yleensä mulla matikka sili päälle 8½, se ei ole ttyllä siitä laskenut vaan nelosia ja kolmosi /5 tavallisesti....
      Kehu tai hauku sääkin ihteesi, jos saat jonkun tuloksen, mutta joudut kovaan sakkiin, jos uskallat ostaa tuon määrityksen, 5 euroo maksaa...
      Tuo testi sopii silti tavallisille "maalaisjunteille"; ei tarvi laskea mitään, sen kun valkkaa jonkun kuvion vastukseksi, mikäli saat saman testin kuin minä.
      Toka testiin saa sillä samalla viidellä eurolla ilmaisen pääsyn, varmaan tällä viikolla sen teen... Ihan hyvä liike-idea, eittämättä, jos lähes 800 000 on maksanut 5 egee, niin sehän on jo neljä miljoonaa euroa, tuolle puljulle!

• Aki V.

Eli toi 142 oparia per 273(jääkiekon SUomen mitalitilanne:-)
        tarkoittaisi ÄO:ta 104,029304 eli siksi tulen saamaan vielä muutaman kurssin suoritettua, tuolla AÖ:lla 116....
        .Tai voi olla, että ne max. määrät tai vaaditut oli jotain muuta, mutta en nyt tänä vuonna vielä aio ottaa sitä pulttia...

• Jyrtsi-bibliofiili on oikein hyvä ehdokas, kuten ovat myös mm. Jaakob, miikanaahum, kalamos ja toni t.

Itse soisin kunnian tällä kertaa anarkistifundis Perähikiälle, jonka tuhannet nimimerkit ovat aina samaa vähä-älyistä mölähtelyä ja joka eilen taas palasi keskuuteemme.

"MOT?"

• Aki V.

JC* sen sijaan vaikutti melko älykkäältä, eikö totta?
      Suorastaan "järkevältä", siinä mulla taas ongelmia, ilman Jeesusta, joka järjestelee satunnaisuudesta nämäkin sanat.....
      Sepä on se "järkevä" käytännössä ihan viereisessä huoneessa, se JESSE; Janne, Joni eijatai Jarkko....
      Minä Aki, olisin kaaos, jos en osaisi mitään pistää kategoriohin....

• Laki, aki....

Älkää vielä kesällä etsikö tyhmintä, vaan rohkeinta. Syksyllä saavat useimmat suomalaiset, lapset ja nuoriso, ja toisinaan vanhemmatkin, niin paljon kuin sielu sietää....

Rohkeata on syödä ja juoda.

• *PM

"JC* sen sijaan vaikutti melko älykkäältä, eikö totta?"

Hih hih. Kreationistien joukossa ehkä. Esimerkiksi kyllä multinikki-JC on Torpan tolloa ja Miihkalia älykkäämpi.

Mutta jos verrataan multitollo-JCn älykkyyttä palstan evojen älykkyyteen niin multiketku-JC on yksinkertasesti tollo.

• Aukino.
        Laki, aki.... kirjoitti:

Älkää vielä kesällä etsikö tyhmintä, vaan rohkeinta. Syksyllä saavat useimmat suomalaiset, lapset ja nuoriso, ja toisinaan vanhemmatkin, niin paljon kuin sielu sietää....

Rohkeata on syödä ja juoda.

http://www.ao-testi.eu/fi-fi/tilastot

ÖÖ, olikohan tossa maksimi sitten jotain muuta kuin 200? Tuskin silti, mutta ei pariin päivään ole paras ollut kuin 166 AÖ, varmaan joku "Hong-Kongilainen"

Eli keskiarvo olikin maailmanvaltioilla, ilman väkiluvun tai osallitumismäärien painotuskerrointa, jotain (110 60)/2 = 85

No, luulisin maksimin silti olleen tuo 200, mutta siis normaalijakauma silti osunneen 85:en paikkeille....
        Eli kai se sitten hiukan parempi olikin, kuin "7½"....

• Aukino
        *PM kirjoitti:

Hih hih. Kreationistien joukossa ehkä. Esimerkiksi kyllä multinikki-JC on Torpan tolloa ja Miihkalia älykkäämpi.

Mutta jos verrataan multitollo-JCn älykkyyttä palstan evojen älykkyyteen niin multiketku-JC on yksinkertasesti tollo.

Uskallatko kokeilla tota testiä? Vaikka olinkin MAAILMAN PARHAAN älykön, Hong Kongin keskiarvo talaajaa parempi, kuusi pistettä, niin voi, se oli vain keskiarvoa hiukan parempi....
        5 euroa ei ole paha.... Jotenkin tiedän tehneeni silti vain max 5 virhettä tossa testissä, ja loput pistemenetykset saattoi tulla hiukan hitaanlaisesta ajasta ehkä?
        Enkä itte laskenut pistikö ne mulle ne 30 kysymystä tai muuta, ehkä minut oli predestinoitu osumaan 116 pisteeseen, sen Tapparan runkosarjapisteiden ja Suomen sijaluvun väkilistalla takia... Tuskin, anteeksi....Todellisuudessa tuossa voi olla ryhmätyönä tehtyjä juttujakin, eli siksipä en suuresti jaksa hävetä: Ilves siis sai 84 pistettä tällä kaudella ja 85 lienee ollut keskiarvo ÄO:ssa, niin ihmekös tuo, kun Ilves ensimmäisen putosi?

116/170*6 4 = 8 8/85 = 8,094117647 eli melko tarkkaan KASI. Mutta minä olen ollut joskus vain ahkera matematiikassa, siksi olen saanut matikassa usein päälle ysiä, ja sain Laudaturinkn siitä.
        Mutta mitä siitä, en usko, että oot niin köyhä, ettet pysty vastaamaan tuohon, mutta en muista, kumman testin tein:-) Kokeile, lupaan, tuo tulokseni ei ole liian vaikea, se todella on vain 116 pistettä max 8, vanhoilla kouluarvosanoilla (jos kymppi on paras)

• Pakstori1
        Aukino kirjoitti:

Uskallatko kokeilla tota testiä? Vaikka olinkin MAAILMAN PARHAAN älykön, Hong Kongin keskiarvo talaajaa parempi, kuusi pistettä, niin voi, se oli vain keskiarvoa hiukan parempi....
        5 euroa ei ole paha.... Jotenkin tiedän tehneeni silti vain max 5 virhettä tossa testissä, ja loput pistemenetykset saattoi tulla hiukan hitaanlaisesta ajasta ehkä?
        Enkä itte laskenut pistikö ne mulle ne 30 kysymystä tai muuta, ehkä minut oli predestinoitu osumaan 116 pisteeseen, sen Tapparan runkosarjapisteiden ja Suomen sijaluvun väkilistalla takia... Tuskin, anteeksi....Todellisuudessa tuossa voi olla ryhmätyönä tehtyjä juttujakin, eli siksipä en suuresti jaksa hävetä: Ilves siis sai 84 pistettä tällä kaudella ja 85 lienee ollut keskiarvo ÄO:ssa, niin ihmekös tuo, kun Ilves ensimmäisen putosi?

116/170*6 4 = 8 8/85 = 8,094117647 eli melko tarkkaan KASI. Mutta minä olen ollut joskus vain ahkera matematiikassa, siksi olen saanut matikassa usein päälle ysiä, ja sain Laudaturinkn siitä.
        Mutta mitä siitä, en usko, että oot niin köyhä, ettet pysty vastaamaan tuohon, mutta en muista, kumman testin tein:-) Kokeile, lupaan, tuo tulokseni ei ole liian vaikea, se todella on vain 116 pistettä max 8, vanhoilla kouluarvosanoilla (jos kymppi on paras)

Typerin asia oli koulussa se, että luuli saavansa tyydyttävää paremman, vaikkei ollut edes luokan keskimääräistä lukemismäärää parempi.... Ei ihmisten ÄO tai muutkaan mitattavat kyvyt, ole välttämättä pohjimmiltaan eri, kaikilla on suurinpiirtein sama "hardware", sama ohjelma lihassaan syntyessään terveinä, mutta se millaiset opettajat sinulla oli, millaisen softan heiltä sait, ja ketä lähdit seuraamaan... Itte luulen, että se oli 10000 asukkaan pikkukylälläni taannoin matematiikassa eräs Juntunen tai naiopettaja Valtanen, ainakin lukiossa, mutta tietysti aiempiakin opeja oli... Isoveljeäni paljon matkin. Aki on usein hieman liian "maki". Kaikki väitetty huonolahjaisuus voidaan korjata sillä, että tekee ahkerasti töitä saavuuttaakseen jonkun tason, ja rukoilee Jumalalta, sen kuuluisan POJAN kautta lahjaksi "sielukumppania"; ajatustensuuntaajaa, ja Pyhää Henkeä, veljeä tai sisarta, joka tiedostamattasikin voi auttaa sinua... Joka yksin jää, tai haluaa jäädä, hänelle ei jää kai mitään....Mutta jottei hukkuisi yksikään, kauheisiin kuoleman odotuksiin, niin jokaista täytyy käydä auttamassa. Jos hän ei ota mitään apua vastaan, hän kää mykkyyteen, häneltä loppuu ajatukset. Se joka luulee itse kaiken ansainneensa on sama virhe, siihen vihastutaan, ja siksi alhaalla sidotaan suurta perustaa, oli se kuinka typerää tahansa....

• Aukino
        *PM kirjoitti:

Lainaa: *PM

Tiesittekö muuten, että ei ole älykästä pitää ketään tyhmänä tai typeryksenä, jos sanoi sen pilkkaavassa merkityksessä, eikä siinä että on hyvä olemaan "tyttöjen perään", ja tietoaan ylentää....Jos pilkkaa jotakuta, niin viisautta heillä ole, älykkyyteen se ei sinänsä vaikuta.
        Jos joku pilkkaa sinua typerykseksi, kysypä tarkemmin, mitä hän sillä tarkoitti.
        Minä olen typerys, enempi seksuaalisesti "tyttöjen perään", ja se on typerää, koska se on siinä asiassa silti "lavea tie", koska enemmistön tilanne varmasti silti se....Matematiikassa naisista on kuitenkin paljonkin apua, esim. oma äitini, esti mua saamassa ala-asteella murtolukutestistä huonoa, kun näytti, miten se "supistus" tapahtuu. Ja Henna, 24 v. älykäs typyliini tuon testi minulle näytti, vaikkei itte uskaltanut vielä ottaa määriitystä, ennenkuin on harjoitellut... Mää olin typerys, kun menin harjoittelemaatta tohon testiin...
        Älkää pelätkö sitä, että Suomen keskiarvo laskisi paljon, jos käy itte alle satasen pongaamassa, vaikka tuossa pistemäärässä ei taida olla mitään prosentuaalista painokertoina sille, kuinka suuri prosentti kansasta on tota koettanut, en usko, että Sakastakaan kovin moni. Todellisuudessa se olisi parempi tieto, kuinka moni oli uskaltanut kansastaan kokeilla tuota testiä, se olisi ROHKEYS ÄO, ja se tuplavoimaa, pelottavaan ÄO:hon verrattuna, että uskaltaa tehdä sellaista, missä olisi jopa huono....

• Maukino.
        Aukino kirjoitti:

Lainaa: *PM

Tiesittekö muuten, että ei ole älykästä pitää ketään tyhmänä tai typeryksenä, jos sanoi sen pilkkaavassa merkityksessä, eikä siinä että on hyvä olemaan "tyttöjen perään", ja tietoaan ylentää....Jos pilkkaa jotakuta, niin viisautta heillä ole, älykkyyteen se ei sinänsä vaikuta.
        Jos joku pilkkaa sinua typerykseksi, kysypä tarkemmin, mitä hän sillä tarkoitti.
        Minä olen typerys, enempi seksuaalisesti "tyttöjen perään", ja se on typerää, koska se on siinä asiassa silti "lavea tie", koska enemmistön tilanne varmasti silti se....Matematiikassa naisista on kuitenkin paljonkin apua, esim. oma äitini, esti mua saamassa ala-asteella murtolukutestistä huonoa, kun näytti, miten se "supistus" tapahtuu. Ja Henna, 24 v. älykäs typyliini tuon testi minulle näytti, vaikkei itte uskaltanut vielä ottaa määriitystä, ennenkuin on harjoitellut... Mää olin typerys, kun menin harjoittelemaatta tohon testiin...
        Älkää pelätkö sitä, että Suomen keskiarvo laskisi paljon, jos käy itte alle satasen pongaamassa, vaikka tuossa pistemäärässä ei taida olla mitään prosentuaalista painokertoina sille, kuinka suuri prosentti kansasta on tota koettanut, en usko, että Sakastakaan kovin moni. Todellisuudessa se olisi parempi tieto, kuinka moni oli uskaltanut kansastaan kokeilla tuota testiä, se olisi ROHKEYS ÄO, ja se tuplavoimaa, pelottavaan ÄO:hon verrattuna, että uskaltaa tehdä sellaista, missä olisi jopa huono....

Semmoinen opiskelija, joka lähtee joka aineesta alaluokilla ittelleen vaatimaan kymppiä, on jäänyt saattanan ansaan, ja se paljastuu hänelle aikuisiässä, jos luuli olenvasa joka aineessa kymppi tai muita muita parempi.... Jos ei ole suulla hyväkään AÖ, en epäile, että olisit fyysisiltä voimiltasi, tai taiteeessa silti minua parempi.... En minä esim. urheilussa koskaan ollut luokan paras, paitsi ehkä luokilla yksi ja kasi, koska silloin Kimmon voitin, myöhemmin Kimmo urheilussa mua parempi, urheiluni silti silloin vain 8 tai 9, mutta silloin en matikassa ollut vasta kuin kasi, valitsin pudottaa myöhemmin urheilunumeroani hiukan, että saisin matikassa paremman...Ei aika voi riittää kenellekään olla kaikiessa paras. Mutta kyllä mää urheilussa ikäluokassani ehkä 7 vielä olisin, vaikka tupakkia on niin paljon tullut poltettua, että joku luulisi sen olevan jopa 6... Mutta taitolajeissa, joissa minun pitää joku voittaa tai tarkkuuskisoissa, en silti ole aina edes keskinkertainen, koska minua on vaikea voittaa, koska teen yllättäviä virheitä... Armeijassa taisin tsoin olla oman yksikköni huonoin, ammunnassa, en olllut aiemmin pitänyt käsissäni oikeaa asetta, enkä osannut puristaa asetta laukaisuhetkeä ennen tarpeeksi, sen sain tietää syyksi. Ja koska isäni ei ollut metsästäjä koskaan, paitsi marjastuspuuhissa. Kuitenkin urheilussa tulin juoksukisassa yksikköni kolmanneksi.... Noin 3000 juoksin sieelä Cuupperissakin. muutama naputti lähes 4000... Onko se mm. kuupperissa silti jotain 5000?

http://fi.wikipedia.org/wiki/5_000_metrin_juoksu

13 minuuttiin jo saa 5000, se on 3000:nnalla
        X/(13*60s) = 3000/5000
        T = 13*60s*3/5 = 468 s = 7 minuttia ja 48 sekuntia, ja Cuupperin ne juoksisi
        (Said Auoita)
        Ja Cuppperin ne juoksisi:

S = 13/12 = 5000/S
        S = 12/13*5000 =4615 5/13 metriä(=4614,384615)

• Pakstori.
        Maukino. kirjoitti:

Semmoinen opiskelija, joka lähtee joka aineesta alaluokilla ittelleen vaatimaan kymppiä, on jäänyt saattanan ansaan, ja se paljastuu hänelle aikuisiässä, jos luuli olenvasa joka aineessa kymppi tai muita muita parempi.... Jos ei ole suulla hyväkään AÖ, en epäile, että olisit fyysisiltä voimiltasi, tai taiteeessa silti minua parempi.... En minä esim. urheilussa koskaan ollut luokan paras, paitsi ehkä luokilla yksi ja kasi, koska silloin Kimmon voitin, myöhemmin Kimmo urheilussa mua parempi, urheiluni silti silloin vain 8 tai 9, mutta silloin en matikassa ollut vasta kuin kasi, valitsin pudottaa myöhemmin urheilunumeroani hiukan, että saisin matikassa paremman...Ei aika voi riittää kenellekään olla kaikiessa paras. Mutta kyllä mää urheilussa ikäluokassani ehkä 7 vielä olisin, vaikka tupakkia on niin paljon tullut poltettua, että joku luulisi sen olevan jopa 6... Mutta taitolajeissa, joissa minun pitää joku voittaa tai tarkkuuskisoissa, en silti ole aina edes keskinkertainen, koska minua on vaikea voittaa, koska teen yllättäviä virheitä... Armeijassa taisin tsoin olla oman yksikköni huonoin, ammunnassa, en olllut aiemmin pitänyt käsissäni oikeaa asetta, enkä osannut puristaa asetta laukaisuhetkeä ennen tarpeeksi, sen sain tietää syyksi. Ja koska isäni ei ollut metsästäjä koskaan, paitsi marjastuspuuhissa. Kuitenkin urheilussa tulin juoksukisassa yksikköni kolmanneksi.... Noin 3000 juoksin sieelä Cuupperissakin. muutama naputti lähes 4000... Onko se mm. kuupperissa silti jotain 5000?

http://fi.wikipedia.org/wiki/5_000_metrin_juoksu

13 minuuttiin jo saa 5000, se on 3000:nnalla
        X/(13*60s) = 3000/5000
        T = 13*60s*3/5 = 468 s = 7 minuttia ja 48 sekuntia, ja Cuupperin ne juoksisi
        (Said Auoita)
        Ja Cuppperin ne juoksisi:

S = 13/12 = 5000/S
        S = 12/13*5000 =4615 5/13 metriä(=4614,384615)

ÖÖ, kuulemma silti 4700:aan kuuperin maailmanmestari, koska se on silti lyhempi matka...Jeremia 47 myöhkää Filistean tuhoa, ja kyllä minä ainakin olen niin hölmö Raamatun lukija, että luulen yhtenään nykyajan "Filestean" olevan Finlandia....
        Mutta onko se totta, on toinen asia....
        Silloin Kanukit ja Tsekitkin saisivat 4700... Luultavasti joku Kenialainen on kuupperin jo juossut 4700:aan, tai Etiopilainen, vaikka AOnsa taisi olla alle maailman keskitason....

• Möttösän klaani ja miikanaahum.

• bibliofiilis

Ah kiitos kunniasta puuceen takaa huutelija.
      Mukava että olen onnistunut jättämään aivokuoreesi noin hyvän jäljen. Kun nuo jäljet kasautuvat makroevoluution lailla niin huomaat pian vaihtavasi lajia evokista kreationistksi, hehe.

• puolimutkateisti

"Ah kiitos kunniasta puuceen takaa huutelija.
        Mukava että olen onnistunut jättämään aivokuoreesi noin hyvän jäljen. Kun nuo jäljet kasautuvat makroevoluution lailla niin huomaat pian vaihtavasi lajia evokista kreationistksi, hehe."

Melkeen hellyyttävää se kun jyrtsi yritää olla kaikesta yksinkertasuudestaan ja vajakkiuudestas huolimatta nokkela. Siinä toki säälittävästi ja väistämättä epäonnistuen. Tsemppiä jyrtsi. Ehkä se joku päivä onnistuu sultakin sen ekan melkein nokkeluuden kirjottaminen.

• bibliofiilis
        puolimutkateisti kirjoitti:

"Ah kiitos kunniasta puuceen takaa huutelija.
        Mukava että olen onnistunut jättämään aivokuoreesi noin hyvän jäljen. Kun nuo jäljet kasautuvat makroevoluution lailla niin huomaat pian vaihtavasi lajia evokista kreationistksi, hehe."

Melkeen hellyyttävää se kun jyrtsi yritää olla kaikesta yksinkertasuudestaan ja vajakkiuudestas huolimatta nokkela. Siinä toki säälittävästi ja väistämättä epäonnistuen. Tsemppiä jyrtsi. Ehkä se joku päivä onnistuu sultakin sen ekan melkein nokkeluuden kirjottaminen.

Hei puolimutkateisti, ei tuo ollut pila vaan fakta.

Mitä enemmän biologitutkijat yms.saavat haalituksi elämänsä aikana todellista monipuolista tietoa niin sitä todennäköisemmin he hylkäävät evoluutioteorian.

Älykkyyden aste näkyy siinä että mitä nuorempana evoluutiouskomuksen kykenee hylkäämään niin sitä älykkäämpi heppu on.

Mutta pankaapa kuitenkin merkille se että hyvin usein jopa hyvin korkeasti arvostetut evolutionistitutktkijat ovat lopulta kääntyneet vähintäänkin teisiksi hylättyään evoluutioteorian mahdottomuutena. Tämä ilmiö on hyvin todellinen ja se on sikäli hämmästyttävää että asian luulisi olevan juuri päinvastoin. Mutta näin se vain on.
        On mielenkiintoista seurata että kukahan kääntyy seuraavaksi.

• bibliofiilis kirjoitti:

Mitä enemmän biologitutkijat yms.saavat haalituksi elämänsä aikana todellista monipuolista tietoa niin sitä todennäköisemmin he hylkäävät evoluutioteorian.

Älykkyyden aste näkyy siinä että mitä nuorempana evoluutiouskomuksen kykenee hylkäämään niin sitä älykkäämpi heppu on.

Mutta pankaapa kuitenkin merkille se että hyvin usein jopa hyvin korkeasti arvostetut evolutionistitutktkijat ovat lopulta kääntyneet vähintäänkin teisiksi hylättyään evoluutioteorian mahdottomuutena. Tämä ilmiö on hyvin todellinen ja se on sikäli hämmästyttävää että asian luulisi olevan juuri päinvastoin. Mutta näin se vain on.

>On mielenkiintoista seurata että kukahan kääntyy seuraavaksi.

Niin on! Ketkäs kääntyivätkään viimeksi?

Tuskin malttanet odottaa sitä kohinaa joka tiedeyhteisössä syntyy, kun paljastat nuo evoluutioteorian äskettäin hylänneet lukuisat biologit. Tiedeyhteisö itsehän ei heitä oikein tunne, vaikka varmasti epäilyksiä on...

• bibliofiilis kirjoitti:

Se että jokin näyttää mahdottomalta, ei tarkoita, että se olisi mahdotonta.

• Enclave kirjoitti:

Paitsi jyrtsin pamahtaminen järkiinsä. Ei noin syvältä enää nousta.

• Pakstori1
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>On mielenkiintoista seurata että kukahan kääntyy seuraavaksi.

Niin on! Ketkäs kääntyivätkään viimeksi?

Tuskin malttanet odottaa sitä kohinaa joka tiedeyhteisössä syntyy, kun paljastat nuo evoluutioteorian äskettäin hylänneet lukuisat biologit. Tiedeyhteisö itsehän ei heitä oikein tunne, vaikka varmasti epäilyksiä on...

Ei Perustan missään asiassa tarvitse osua kuin ääripäihin.
        Jos evoluutio on ateistisempi teoria, kuin kreationismissa, niin nehän olivat vain vasen ja oikea kulmakivi sille rakennukselle
        Ne kaksi muuta, kulmakiveä, on matematiikka ja biologia, jotka tuota rakennusta pitää pystyssä, ja Raamattu on kreationismin perusta, Salomo aikoinaan, ja Eenok vielä aiemmin perusti Evoluution... Jos Eenok maintsi HÄRÄSTÄ muuttuneista eliöistä, joita taivaasta elämän tuohon asteroidi maahan aiheutti, se "tähden jämä", oli elävä persoona, Lucifer..... Jeesuksesta tehtiin lamppu tuohon taloon....

Matemattiikka on perustana lähes kaikissa nykyajan teorioissa, se ei ole väärin.

• Aukino.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Paitsi jyrtsin pamahtaminen järkiinsä. Ei noin syvältä enää nousta.

No tietysti voi, mutta ei omin voimin, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

• Pakstori....
        Enclave kirjoitti:

Jep, tuollainen tulos, mikä tuli että 116 tuli kolmesta, teoriassa lähes satunnaisesta tuloksesta samana, on jotain 1/(180*170*239)^3 = 1/7313400
        Sunkosarjan maksimi 180. Ao-testin luonnollisen jakauman maksimi 170 ja maailman valtioiden määrä 239 kpl.
        Luultavasti maksimi Äo:ssa ei silti olet tuo 170, mutta alle sen kyllä on jo neljän päivän ajan kaikki oikein tuloksella vissiin jääty?
        Einstein ÄO:n olen kuullut olleen jopa 190? Pitääpä pyttä Aria vielä testiin osallistumaan, minut kyllä voittanee, mutta ei tietysti Einsteiniä kuitenkaan....

Tietenkään Einstein ei tuohon samaan testiin osallistunut, että olisiko silti saanut sen määrän 166 vain....

• Aukino.
        Pakstori.... kirjoitti:

Jep, tuollainen tulos, mikä tuli että 116 tuli kolmesta, teoriassa lähes satunnaisesta tuloksesta samana, on jotain 1/(180*170*239)^3 = 1/7313400
        Sunkosarjan maksimi 180. Ao-testin luonnollisen jakauman maksimi 170 ja maailman valtioiden määrä 239 kpl.
        Luultavasti maksimi Äo:ssa ei silti olet tuo 170, mutta alle sen kyllä on jo neljän päivän ajan kaikki oikein tuloksella vissiin jääty?
        Einstein ÄO:n olen kuullut olleen jopa 190? Pitääpä pyttä Aria vielä testiin osallistumaan, minut kyllä voittanee, mutta ei tietysti Einsteiniä kuitenkaan....

Tietenkään Einstein ei tuohon samaan testiin osallistunut, että olisiko silti saanut sen määrän 166 vain....

Tai Einsteinillä kuoli koko aivot kokonaan, Einsteinin aivothan tutkittiin kuolemansa jälkeen. Ne joutui lopulta viemäriin tai yliopiston kukkapurkkiin, meidän aivomme ei ehkä heti katoa, jos madot sitä joskus hitaasti kauaa? Mutta en mää ole enää silloin sillä.....190 Äoohon pitää siis kuolla. Mutta myös yli 90:n Äohin pitää kuolla.
        Et sinäkään helposti Usaa älykkäpi olisi, USKOP POIS tai KIINNI.

• Maukkino
        Aukino. kirjoitti:

Tai Einsteinillä kuoli koko aivot kokonaan, Einsteinin aivothan tutkittiin kuolemansa jälkeen. Ne joutui lopulta viemäriin tai yliopiston kukkapurkkiin, meidän aivomme ei ehkä heti katoa, jos madot sitä joskus hitaasti kauaa? Mutta en mää ole enää silloin sillä.....190 Äoohon pitää siis kuolla. Mutta myös yli 90:n Äohin pitää kuolla.
        Et sinäkään helposti Usaa älykkäpi olisi, USKOP POIS tai KIINNI.

Ahdistava testi vielä edessä, pitäisi saada numeerisesta testistä parempi ÄO kuin 116? Tietenkään se aina ole matematiikkaakaan, kyllä älykästä on ajatella tietyissä tilanteissa myös taiteellisesti ja symmetrisesti....

Jos sekvenssi alkasi:
        1,2,2,?

Niin kyllä minä saattaisin siihen ykkösen pistää, ja onhan eka ero 1 toka ero 0, ja kolmas siis -1?

• Puolimutkano
        Maukkino kirjoitti:

Ahdistava testi vielä edessä, pitäisi saada numeerisesta testistä parempi ÄO kuin 116? Tietenkään se aina ole matematiikkaakaan, kyllä älykästä on ajatella tietyissä tilanteissa myös taiteellisesti ja symmetrisesti....

Jos sekvenssi alkasi:
        1,2,2,?

Niin kyllä minä saattaisin siihen ykkösen pistää, ja onhan eka ero 1 toka ero 0, ja kolmas siis -1?

"Jos sekvenssi alkasi:
        1,2,2,?

Niin kyllä minä saattaisin siihen ykkösen pistää, ja onhan eka ero 1 toka ero 0, ja kolmas siis -1?"

Miten olis 4? Sarja vois olla 1, 2, 2, 4, 8, 32, 256, ...

Ainaki vanhan kotimikroilijan ja assembler-kodarin 8-bittistä mieltä miellyttää tollanen sarjakehitelmä.

• Aukino....
        Puolimutkano kirjoitti:

"Jos sekvenssi alkasi:
        1,2,2,?

Niin kyllä minä saattaisin siihen ykkösen pistää, ja onhan eka ero 1 toka ero 0, ja kolmas siis -1?"

Ainaki vanhan kotimikroilijan ja assembler-kodarin 8-bittistä mieltä miellyttää tollanen sarjakehitelmä.

Joo mutta mix tossa, sarjassa olisi kax kakkosta?

• taaaaaaa
        Aukino.... kirjoitti:

Joo mutta mix tossa, sarjassa olisi kax kakkosta?

1 kertaa kaksi on kaksi, kaksi kertaa kaksi on neljä, kaksi kertaa neljä on kahdeksan...

• Maukino1
        taaaaaaa kirjoitti:

1 kertaa kaksi on kaksi, kaksi kertaa kaksi on neljä, kaksi kertaa neljä on kahdeksan...

Joo, toi voisi olla oikea vastaus, mutta pitäisimpä ehkä silti ykkösen, jos kasia ei olisi monivalinnassa, jos molemmat, niin onko noista kasvava sarja aina oikea ratkaisu? Kolmella numerolla seuraavan arvaaminen on usein vaikeaa, ensisijaisesti miinuksella js plussalla, sitten kerrolla ja jaoilla, nuo sarjat, mutta minkä perusteella tämä pitäisi päätellä, jos vaihtoehtoina olisi molemmat, -1 ja 8?
        Enpä taida vielä mennä möhlimään itteäni sinne numerosarjaharkkojen puolelle, ennekuin olen vanhoista tieteenkuvalehdistä ratkaissut muutaman vastaavan....
        Tietenkään aina ei monivalinnoissa ole vain yhtä ratkaisua josta saa pisteen, jostakin vastauksesta voi tulla suorastaan tuplat, ainakin itte tekisin sellaisiakin ÄOita.

• Maukkino1
        Maukino1 kirjoitti:

Joo, toi voisi olla oikea vastaus, mutta pitäisimpä ehkä silti ykkösen, jos kasia ei olisi monivalinnassa, jos molemmat, niin onko noista kasvava sarja aina oikea ratkaisu? Kolmella numerolla seuraavan arvaaminen on usein vaikeaa, ensisijaisesti miinuksella js plussalla, sitten kerrolla ja jaoilla, nuo sarjat, mutta minkä perusteella tämä pitäisi päätellä, jos vaihtoehtoina olisi molemmat, -1 ja 8?
        Enpä taida vielä mennä möhlimään itteäni sinne numerosarjaharkkojen puolelle, ennekuin olen vanhoista tieteenkuvalehdistä ratkaissut muutaman vastaavan....
        Tietenkään aina ei monivalinnoissa ole vain yhtä ratkaisua josta saa pisteen, jostakin vastauksesta voi tulla suorastaan tuplat, ainakin itte tekisin sellaisiakin ÄOita.

Ja todellakin, nöyryytys on melkoinen, jos tekee noissa testeissä yhdenkin todellisen virheen, koska ei noiden pitäisi silti vaikeita olla. Teoriassa tuollaiset testi vielä aivan ala-asteen tasoa....
        Milloinkahan ne pistää numeerisiin testeihin enempi normaaleja päässälaskuja, ongelma on, että ne vain ratkaistaisiin helposti laskimella, eli kai siksi pitäydytään tollasissa ällyytykisssä.....

• TÖÖT!
        Puolimutkano kirjoitti:

"Jos sekvenssi alkasi:
        1,2,2,?

Miten tossa voi tietää sen, että montako aiempaa lukua pitää ottaa kertoimeksi?
        Luultavasti pitäisi ottaa enemmin kaikki tuohon viidenteen asti, kuin että vain kaksi edellistä?

• Typerä kretu olet

Biblio on niin tyhmä että ei tajua että mitä enemmän tutkitaan sitä enemmän evoluutio varmistuu. Ei tosin ihme koska biblio o huomattavan tyhmä yksilö ellei jopa henkisesti jälkeenjäänyt...

• bib

Aiemmin ajateltiin että Roska-Dna:n toimimattomuus varmistaa evoluution.

Nyt kun Roska-Dna:lle onkin havaittu lukuisia toimintoja havaitaan yhä lisää päiviyyäin, niin miten se nyt taas muka varmistaa evoluution?

Vastaahan tähän "Typerä kretu kun olet"

• Pakstori.

Tuon tiesi jo Eenok, maailman pilkkaavien räkänokkien mielipiteen olleen PYHISTÄ. Enpä viitsi pistää linkkiä tähän, Googlea vain Tuomas Levänen, finnish apocryphics ja lue jompikumpi Eenokin kirjoista....

No, jos on itte typerä, toivoo muidenkin olevan, siksi armahtanemme sinua, emmekä kutsu "suurta neuvostoa", vielä tässä tapauksessa paikalle, kuten Jeesus sanoi sinun lopulta käyvän.....

• Merkkii
        Pakstori. kirjoitti:

Tuon tiesi jo Eenok, maailman pilkkaavien räkänokkien mielipiteen olleen PYHISTÄ. Enpä viitsi pistää linkkiä tähän, Googlea vain Tuomas Levänen, finnish apocryphics ja lue jompikumpi Eenokin kirjoista....

No, jos on itte typerä, toivoo muidenkin olevan, siksi armahtanemme sinua, emmekä kutsu "suurta neuvostoa", vielä tässä tapauksessa paikalle, kuten Jeesus sanoi sinun lopulta käyvän.....

"Älkää kaikkia voittojanne tuhotko turvaan, tai ette ole voittajia, seuraavassa elämässänne enää" - Jeesus.

Niminerkillä:"Merkityksen ymmärtänyt".

• söin hänet

Miikanaahumiin verrattuna JC on nero ja Möttöskäkin suurperheineen sentään nokkela.

• Jyri/jyr apunickeineen on minusta tyhmyyskisan voittaja-ainesta. Täysin luokatonta aivopierentää kuukaudesta toiseen.

• Puolimutkateisti

"Jyri/jyr apunickeineen on minusta tyhmyyskisan voittaja-ainesta. Täysin luokatonta aivopierentää kuukaudesta toiseen."

Mielestäni typeryys ja tyhmyys ovat hiukka eri asioita. Vaikkakin molemmat ilmenevät kategorisesti jokaisessa kreationistissa. Tyhmyyden ja typeryyden suhteelliset osuudet vaan vaihtelevat kretusta toiseen. Ja kolmas elimillinen piirre kretuissa on epärehellisyys.

• Minulle kävi itseasiassa jonkin sortin sanasokeus tms. Luin nimittäin ketjun otsikon olevan "tyhmimmät kreationistit" ja vasta jälkeenpäin näin, että siinä kysyttiinkin typerintä kreationistia,

No, ehdotukseni typerimmäksi kreationistiksi olisi silti sama.

• Aukino

Jos ette VIELÄ halua typerehtää, vaan rohkeasti omituisien kavereitteni kimppuun, niin tsekatkaapa minun ja muutaman muun facebook
      https://www.facebook.com/aki.karppinen2
      Se miksi ei älykästä olla käyttämättä omaa nimeä on tietysti se, että ei tuo AÖ-kone nuorten aikuisten tapauksessa edes löydä merkintää sinusta, jos sinulla ei ole edes facebookia, vain nimimerkkejä, joista se ei voi extrapointeseja pistää...
      Vihje tietysti että ei tietysti Sambialainen itte ÄOOhin vaikka olikin muka alinna, välttämättä tehnyt yhtään isoa virhettä, ne vaan ei elä vielä ehkä kovin suurta "nettielämää", ja siksi sen tekoäly on ohjelmoitu vihaamaan noin 100 pistettä niiltä pois.... Kuuluisa, edes pikkuisen, saa helposti päälle 90 ÄOksi, vaikka ei siinäkään itte testiin saa tulla virhettä, niin Herrani henki tästä testistä kertoo.

• Pakstori1

Jos väitätte, että tuo oli vain ala-asteen helppo palikkatesti, niin valehdelkaa toki ikänne noin alle 12 vuotiaksi, mutta eihän silloin kyllä kannata oikeaa nimeensä pistää:-) Koska ne voi soittaa tarkistussoiton, ja silloin kannattaisi olla korkea ääni pojallakin ja silloin jo Hellvetti kutsuu:-). Öö, ei, en itte kokeillut tolleen, älä sinäkään, vaan pistin ikäni haarukkaan(39 vuotta) ihan oikein.

http://www.ao-testi.eu/

• Shakstori.
        Pakstori1 kirjoitti:

Jos väitätte, että tuo oli vain ala-asteen helppo palikkatesti, niin valehdelkaa toki ikänne noin alle 12 vuotiaksi, mutta eihän silloin kyllä kannata oikeaa nimeensä pistää:-) Koska ne voi soittaa tarkistussoiton, ja silloin kannattaisi olla korkea ääni pojallakin ja silloin jo Hellvetti kutsuu:-). Öö, ei, en itte kokeillut tolleen, älä sinäkään, vaan pistin ikäni haarukkaan(39 vuotta) ihan oikein.

http://www.ao-testi.eu/

Mutta kuka on typerin ewokki:" Silmä silmästä, hammas hampaasta". Ei varmasti silti Moloch_Horridus, pelasi shakkia ihan kohtuullisesti, vaikka mun Seloni Tampereen shakkikerhossa muutaman piksahakki roundin jälkeen on vasta 1130.(Se on alhaisempi kuin ÄÖni taso vielä 116 vastaisi jotain 1450 seloa) Shakki vaikka onkin älypeli, tietysti vaatii paljon harjoittelua, ja sitä ei minulla ole kuin muutaman sadan pelin verran. Mutta Illmunatuksen eräs VÄITE oli taannoin typerämpi kuin Molochkin kun väitti, että mikä tahansa sotilas daami daami loppupeli muka päättyy tasapeliin....Ei pääty, mutta hän vaikutti siltä että hän halusi ruveta melkein ikuisesti pelleilemään varmoilla tasapelivaatimuksillaan, mutta peli on minulla tallessa, ja helposti sen d5 sotilaan saamalla askeleen eteenpäin, jos daamini oli aiemmin f5:ssa, voitti, ja vähän aiemminkin, mitä Illuminatus väitti....(mustan Kh8, mustan daami voi olla melekein missä tahansa, sillä ei ole tuossa asemassa enää väliä) Oma kuninkaani vaikkapa h5:ssa sinne se kyllä pääsi.... Mutta tuo peli oli silti Molochia vastaan tasapeli, koska yritin pikapelissä Molochin voittaa, siinä en ole häntä parempi. Ellei ole edes tunnin matsi, en mää Molochia TammerShakissakaan ehkä voittaisi(tämän vuoden SUomen Mestari)....Siellä silti pelataan vasta niitä kirottuja pikapelejä, vääräillä aikasäännöillä, joissa mistä tahansa asemasta, muka voisi ajalla vain voittaa.... (Vaikka olisi vastustaja menettänyt materiaakin yli 5 sotilasta, ja ilman välitöntä mattiuhkaa minulle, sitä typerää sääntöä ne siellä vielä pelaa, mutta tietysti johtuu siitä, että todella nuoria, käytännössä lapsi- pelaajia on siellä paljon mukana, enkä mää niitäkään kovin usein voita)
        Täällä nämä toisten typeröittäjät, eivät varmasti itsekään ole jääneet siitä ominaisuudesta paitsi, en mää keidenkään nimeä teistä tiedä, ja ymmärän hyvin miksi. Minulla ei ole superaistit, kuten normaalilla Luterilaisella vaikuttaa koko ajan olevan, ja kuolleella äidilläni, joka juttellee "rajan takaa"...."Elävät sanovat kuolleille, olkaa kanssamme tässä levossa, odottamassa inkarnoitumistanne!"(Jeesus apokryfissä)

• Shakstori
        Shakstori. kirjoitti:

Mutta kuka on typerin ewokki:" Silmä silmästä, hammas hampaasta". Ei varmasti silti Moloch_Horridus, pelasi shakkia ihan kohtuullisesti, vaikka mun Seloni Tampereen shakkikerhossa muutaman piksahakki roundin jälkeen on vasta 1130.(Se on alhaisempi kuin ÄÖni taso vielä 116 vastaisi jotain 1450 seloa) Shakki vaikka onkin älypeli, tietysti vaatii paljon harjoittelua, ja sitä ei minulla ole kuin muutaman sadan pelin verran. Mutta Illmunatuksen eräs VÄITE oli taannoin typerämpi kuin Molochkin kun väitti, että mikä tahansa sotilas daami daami loppupeli muka päättyy tasapeliin....Ei pääty, mutta hän vaikutti siltä että hän halusi ruveta melkein ikuisesti pelleilemään varmoilla tasapelivaatimuksillaan, mutta peli on minulla tallessa, ja helposti sen d5 sotilaan saamalla askeleen eteenpäin, jos daamini oli aiemmin f5:ssa, voitti, ja vähän aiemminkin, mitä Illuminatus väitti....(mustan Kh8, mustan daami voi olla melekein missä tahansa, sillä ei ole tuossa asemassa enää väliä) Oma kuninkaani vaikkapa h5:ssa sinne se kyllä pääsi.... Mutta tuo peli oli silti Molochia vastaan tasapeli, koska yritin pikapelissä Molochin voittaa, siinä en ole häntä parempi. Ellei ole edes tunnin matsi, en mää Molochia TammerShakissakaan ehkä voittaisi(tämän vuoden SUomen Mestari)....Siellä silti pelataan vasta niitä kirottuja pikapelejä, vääräillä aikasäännöillä, joissa mistä tahansa asemasta, muka voisi ajalla vain voittaa.... (Vaikka olisi vastustaja menettänyt materiaakin yli 5 sotilasta, ja ilman välitöntä mattiuhkaa minulle, sitä typerää sääntöä ne siellä vielä pelaa, mutta tietysti johtuu siitä, että todella nuoria, käytännössä lapsi- pelaajia on siellä paljon mukana, enkä mää niitäkään kovin usein voita)
        Täällä nämä toisten typeröittäjät, eivät varmasti itsekään ole jääneet siitä ominaisuudesta paitsi, en mää keidenkään nimeä teistä tiedä, ja ymmärän hyvin miksi. Minulla ei ole superaistit, kuten normaalilla Luterilaisella vaikuttaa koko ajan olevan, ja kuolleella äidilläni, joka juttellee "rajan takaa"...."Elävät sanovat kuolleille, olkaa kanssamme tässä levossa, odottamassa inkarnoitumistanne!"(Jeesus apokryfissä)

ÖÖ, sori laskin hatusta väärin:
        116/170*2700 = 1842 6/17. Tokihan mää Mefistoni yhtenään voitan, vanhan 1980--luvun shakkitietokoneen, sen SELO 1800, ja kävin alakerrassa näkemässä uudenkin Mefiston, mutta omakin shakkiteokoäly on tietysti kehitteillä.

• spällymälöö

Miikanaahumin viimeaikaiset purskeet ovat olleet jo sitä luokkaa, että annan ääneni hänelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      6030
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2120
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1952
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1123
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      66
      1114
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      997
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      987
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      902
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      897
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      765
    Aihe