Olen niin kyllästynyt heihin heidän käytöksen takia mua kohtaan. He tekivät minulle pahimman asian mitä tehdä voi eli yrittivät riistää puolisoni ja lemmikkini hengen minun silmien edes muka vahingossa. onneksi ei käynyt niin vaan saimme väistettyä vielä tämän kerran. Vihaan narsisti isääni ja häen käytöstään. Olen kai ainut selväjärkinjen jota hän ei pysty ohjaamaan enää kun asun muualla. Yritti kai teollaan saada mut asumaan siihen lähelle että saa minut hulluuden partaalle kuten muun perheen. Oli pakko tehdä rankka ratkaisu eli unohtaa heidät.
. En jaksa enää sitä riitaa syyttelyä ja sitä että olisi ihan sama vaikka olisin kuollut heille. En jaksa elää pelossa enää. Se on minun ratkaisuni täsä vaiheessa. Kun joku ei edes tiedä tyehnensä väärin niin siinä ei puheet enää auta. Tuskin menen edes hautajaisiin.
Vihaan sukuani
en kaipaa..
1
251
Vastaukset
- Fall
Menetkö perunkirjoituksiin? Luovutko mahdollisesta perinnöstä? Vai onko pesä ylivelkaantunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681