Onko siinä eroa ihmisen pilluun?
Enkelin pillu
13
125
Vastaukset
(Ensimmäinen Mooseksen kirja 18:5 - "He huusivat Lootia ja sanoivat hänelle: 'Missä ovat ne miehet (enkelit), jotka tulivat tänä iltana luoksesi? Tuo heidät tänne, me haluamme maata heidät!'")
(Evankeliumi Markuksen mukaan 3:29 - "Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin.")
(Evankeliumi Luukkaan mukaan 11:29 - "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi.")
Niin se on.- Maria Magdalena
Mutta eihän tuo vastannut kysymykseen. Eihän miehillä ole pillua.
Se vastasi vähintään siihen, että olet yhden noitten hävyttömien kaltainen, joista raamattu antaa aika halveksittavan kuvan. Sinun ei tarvitse muuta tietää. Mieti asioita uudelleen.
- Maria Magdalena
pastorin_poika kirjoitti:
Se vastasi vähintään siihen, että olet yhden noitten hävyttömien kaltainen, joista raamattu antaa aika halveksittavan kuvan. Sinun ei tarvitse muuta tietää. Mieti asioita uudelleen.
Pastorin poika, ime kyrpää vitun taikauskovainen pelle.
Maria Magdalena kirjoitti:
Pastorin poika, ime kyrpää vitun taikauskovainen pelle.
Taikauskovainen? Mutta etkö sinä ollut alunperinkin se joka kysyi että minkälainen on enkelin.. u know. Se tekee sinusta "taikauskovan" ja pelkästään tuo viesti tekee Sinusta pellen. Ei minusta. Onko tässä muka kiistelemisen aihetta?
- Maria Magdalena
Taikauskovainen? Mutta etkö sinä ollut alunperinkin se joka kysyi että minkälainen on enkelin.. u know. Se tekee sinusta "taikauskovan" ja pelkästään tuo viesti tekee Sinusta pellen. Ei minusta. Onko tässä muka kiistelemisen aihetta?
Olet tyypillinen mies. Niin tyhmä, niin tyhmä. Luoja sinua auttakoon.
Olet tyypillinen mies. Niin tyhmä, niin tyhmä. Luoja sinua auttakoon.
Sanoo joku joka kysyy julkisesti, että minkälainen on enkelin vagina? Tarviiko minun todella lisätä tuohon enää mitään?
- Maria Magdalena
Sanoo joku joka kysyy julkisesti, että minkälainen on enkelin vagina? Tarviiko minun todella lisätä tuohon enää mitään?
Kyllä, ellet halua kadotukseen. Siihenhän sinä uskot.
Kyllä, ellet halua kadotukseen. Siihenhän sinä uskot.
Minkä perusteella minä joudun kadotukseen? Koska puolustan hengellisyyteen liittyviä seikkoja?
Sano kuinka paljon sinä olet näitten viestien perusteella osoittanut, että sinä olet matkalla taivaaseen?
Sen verran olet ainakin osoittanut, että puheesi ei ole mistään puhtaimmasta päästä:
"Pastorin poika, ime kyrpää vitun taikauskovainen pelle."
(Evankeliumi Matteuksen mukaan 12:34 - "Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.")- Maria Magdalena
Minkä perusteella minä joudun kadotukseen? Koska puolustan hengellisyyteen liittyviä seikkoja?
Sano kuinka paljon sinä olet näitten viestien perusteella osoittanut, että sinä olet matkalla taivaaseen?
Sen verran olet ainakin osoittanut, että puheesi ei ole mistään puhtaimmasta päästä:
"Pastorin poika, ime kyrpää vitun taikauskovainen pelle."
(Evankeliumi Matteuksen mukaan 12:34 - "Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.")En ole kertaakaan väittänyt olevani "matkalla taivaaseen," naiivi vitun älykääpiö. Sulla on vähän tsempattavaa ton argumentoinnin suhteen, jesse-fani.
En ole kertaakaan väittänyt olevani "matkalla taivaaseen," naiivi vitun älykääpiö. Sulla on vähän tsempattavaa ton argumentoinnin suhteen, jesse-fani.
Mutta silti uskot enkeleihin?
- Maria Magdalena
Mutta silti uskot enkeleihin?
Koska kysyin enkelien pilluista? Ei, se oli teidän kielellänne rienaamista ja jumalanpilkkaa.
Koska kysyin enkelien pilluista? Ei, se oli teidän kielellänne rienaamista ja jumalanpilkkaa.
No, ei se teidänkään "kielellä" ole mitenkään varsinaisen nätisti sanottu. Ja mikäli olet nainen, niin uskoisi sinun tietävän, ettei se ole mitenkään imartelevaa.
Mutta hei :D Ehkä saat joku päivä tietää.. Onnea tutkinnoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896