Valtakunnansalin viereisessä Pub99:ssä konventin jälkeen kaljalla olleet gudut pistivät tosi rähinäksi, että kuusi poliisiautoa tarvittiin paikalle.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288705605587.html
Silminnäkijät Helsingin joukkotappelusta: ”Kaveria vedettiin oikein kunnolla turpaan” - katso kuvat rytäkän tuhoista baarissa
Gudut riehuivat
5
<50
Vastaukset
- Tottis asialla
Kyl se oli Tottis itte,
sehän lupas vetää
*luu vitosella hampaat kurkkuun todistajilta*
Tottis on ihan raivopää ,yksinään-kin,
se viuhtoo isoilla*luu vitosillaan' kuin tuulimylly kun se jahtaa todistajia.
Kyl niin hullu taltuttamiseen tarvitaankin kuusi autollista poliiseja :DJaa oliko todistaja gudut sitten siellä kaljalla. Ei minulle yksi poliisi riitäkään jos minua tullaan hakemaan
- Tottis stinks
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Jaa oliko todistaja gudut sitten siellä kaljalla. Ei minulle yksi poliisi riitäkään jos minua tullaan hakemaan
totuusvoittaaaina24.6.2014 15:05
Jaa oliko todistaja gudut sitten siellä kaljalla. Ei minulle yksi poliisi riitäkään jos minua tullaan hakemaan--------------
Tottiksen olutmaha paljastaa hänen hobbynsa.
kantapaikan kertonut netissä.
liekö olleet asialla herneen nenuun vetäneet
*huorahaloskan* kannattajat,
kun Tottis naispressaa netissä huoritteli?
aattelivat antaa Tottikselle aihetta ontumiseen
kun sen jututkin ontuu niin pahasti,
olis sitten mies uttujensa näkönen :D
- rekkari muistissa
Ihan sairasmielisiksi muuttuneet tuon
totuusvoittaaaina -nikin jutut.
Huorittelee kaikki Suomen naiset ja nyt väittää
et jotkut USKIKSET olis riehuneet kapakassa,
vaix ne oli jalkapallohulluja...
jalkapallohullu on myöskin ap,
sen auto nähtiin poistuvan renkaat kirskuen pois paikalta,
ois ollu puhalluttamisen paikka.
Toi Pub99 on sen kantakapakka ,itte on niin netis kertonut...- tee ilmo,Tottis
poliisille ilmoitus sun epäilystä.heti.
pääseekin Tottis esiintymään Hesan poliiseille.
vaihtelua kun se aina vaan Porvoon poliisin riesana on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005