Voisko olla haittaa, kun oon pidemmän aikaa juonut kodeiinia sisältäviä yskänlääkkeitä. Tietty niistä tulee sen päivän kestävä ripuli ja ilmavaivat, mutta kyllä se päähänkin tarvittavasti vaikuttaa.
Vastaukset 5
- mustaa magiaa
Katapekt ja Professorin yskänlääke täälläkin tuttu. Miten kummassa saat sen ripulin kestämään koko päivän? Mulla menee aina ilaassa ohi. Ja kyllä paukuttaa makeasti, ilma vaan prupruaa! Mutta joo, ihan kivat fibat kyllä, enkä ole kyllä mitään muita kuin em. oireita saanut, vaikka suht monta putelia olen kipannut.
- Dex Willer
Luulisin, että molemmat olette kuitenkin niin 'kohtuu käyttäjiä', että ruuansulatuksesta riippuen voi sillon tällön piereskellä oikein kunnolla tai istua seuraavan päivän lykkäämässä varpusparvee idoon. Päättelin ton kohtuukäytön ko. tuotteiden onnettomasta kodeiini-pitoisuudesta. Onhan niitä tietysti kaikenlaisia yskänlääkkeitä vapaasti ostettavana.....Hmmm
- dexwiller2
Säkö oot mielummin ressukuoseissa sitten aina?
Huh...
?
*korjaus*
- dexwiller2
Säkö oot mielummin ressukuoseissa sitten aina?
Huh...
? - unikkoa kasvattamaan
http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/data/opa.html
Kannattaa kasvattaa unikkoa, se on helppoa ja maha ei mene kuralle.
Unikkoa tietysti kasvaa myös kaupungin kukkapenkeissä, mm. Finlandia-talon takana ja Suomenlinnassa sitä on näkynyt. Pari kuivattua kotaa kun murskaa ja keittää teetä, se toimii huomattavasti paremmin kuin pullollinen professorin yskänlääkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812576Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422166Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.381059- 33900
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154808Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502