Voisko olla haittaa, kun oon pidemmän aikaa juonut kodeiinia sisältäviä yskänlääkkeitä. Tietty niistä tulee sen päivän kestävä ripuli ja ilmavaivat, mutta kyllä se päähänkin tarvittavasti vaikuttaa.
Yskänlääke
5
351
Vastaukset
- mustaa magiaa
Katapekt ja Professorin yskänlääke täälläkin tuttu. Miten kummassa saat sen ripulin kestämään koko päivän? Mulla menee aina ilaassa ohi. Ja kyllä paukuttaa makeasti, ilma vaan prupruaa! Mutta joo, ihan kivat fibat kyllä, enkä ole kyllä mitään muita kuin em. oireita saanut, vaikka suht monta putelia olen kipannut.
- Dex Willer
Luulisin, että molemmat olette kuitenkin niin 'kohtuu käyttäjiä', että ruuansulatuksesta riippuen voi sillon tällön piereskellä oikein kunnolla tai istua seuraavan päivän lykkäämässä varpusparvee idoon. Päättelin ton kohtuukäytön ko. tuotteiden onnettomasta kodeiini-pitoisuudesta. Onhan niitä tietysti kaikenlaisia yskänlääkkeitä vapaasti ostettavana.....Hmmm
- dexwiller2
Säkö oot mielummin ressukuoseissa sitten aina?
Huh...
?
*korjaus*
- dexwiller2
Säkö oot mielummin ressukuoseissa sitten aina?
Huh...
? - unikkoa kasvattamaan
http://www.lycaeum.org/languages/finnish/acid/data/opa.html
Kannattaa kasvattaa unikkoa, se on helppoa ja maha ei mene kuralle.
Unikkoa tietysti kasvaa myös kaupungin kukkapenkeissä, mm. Finlandia-talon takana ja Suomenlinnassa sitä on näkynyt. Pari kuivattua kotaa kun murskaa ja keittää teetä, se toimii huomattavasti paremmin kuin pullollinen professorin yskänlääkettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086