Gepardi ja rhodesiankoira

Emonsa hylkäämäksi joutunut gepardinpentu varttuu rhodesiankoiran kaverina:

http://yle.fi/uutiset/pikkugepardi_kasvaa_koiranpennun_kanssa_san_diegon_elaintarhassa_-_video/7318156

Tätä kannattaa pitää silmällä esimerkiksi nähdäkseen kasvaako gepardi gepardiksi vai oppiiko se koiran tapoja, havaitakseen käytännössä että gepardi kesyyntyy villieläimeksi hyvinkin helposti ja muistaakseen mitä aikuinen gepardi syö. (Vastaus tuonnempana.)

Ihmettelen gepardin olemusta Hiskin kanssa kerran toisensa jälkeen - miten niin epäsuhtaisista osista koostuva eläin voi olla niin ihmeellisen kaunis?

https://www.youtube.com/watch?v=CQxWUJn8mWA

12

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentävä lehmä

Olikos niin että gepardi syö pikaruokaa? :-)

• tieteenharrastaja

Yksi asia lienee silti ihan varma:

"Tätä kannattaa pitää silmällä esimerkiksi nähdäkseen kasvaako gepardi gepardiksi vai oppiiko se koiran tapoja,.."

Luonnossa omin päin selviytyvää gepardia ei tästä pennusta tule.

• Kreationisti 8v.

Nyt näemme onko evoluutio totta!Jos kymmenessä vuodessa tuosta gepardista ei ole tullut koiraa, on evoluutio kumottu!!

• Koira näkyy olevan narttupuolinen. Jos gepardi on uros (videosta sen sukupuolta ei erota), on odotettava että otukset risteytyvät ja koira synnyttää vähintään saukon. Se kelpaisi varmaan Jaakobillekin. :-)

• gepoira1
        poikjuhg kirjoitti:

Koira näkyy olevan narttupuolinen. Jos gepardi on uros (videosta sen sukupuolta ei erota), on odotettava että otukset risteytyvät ja koira synnyttää vähintään saukon. Se kelpaisi varmaan Jaakobillekin. :-)

Eipäs! Siitä syntyy gepoira!

• jagluiperd
        poikjuhg kirjoitti:

Koira näkyy olevan narttupuolinen. Jos gepardi on uros (videosta sen sukupuolta ei erota), on odotettava että otukset risteytyvät ja koira synnyttää vähintään saukon. Se kelpaisi varmaan Jaakobillekin. :-)

Ellei gepardi halua astua itse, voidaan käyttää korvaavaa menetelmää. :-)

https://makloox.zoohaven.com/other/images/cheetaheej.jpg

• Kreatisti8v.

Siitä pitää tulla apinja!!Turvat tukkoon!

• örts.

Jos ihminen eläisi ikänsä sian kanssa niin hänelle kehittyisi sikamaiset tavat, elikkä kun kreatodistit elävät ihmisten kanssa heistä kehittyy ensin apina hyöhemmin ihmistä muistuttava olio hyypiö

• tieteenharrastaja

Onnnekseen syntyivät tarhassa. Luonnossa tuskin puoletkaan jäisi henkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe