Olen ottanut puolison itselleni olematta itse esikoislestadiolainen. Olen saannut vuosia kokea hirvittävää halveksuntaa mieheni suvulta. Mieheni on hyvä sydänminen ja kovasti minua rakastava ihminen mutta hänen sukunsa on joukko aivan hirveitä hirviöitä. Kauniimmin en voi heitä kuvailla. Jumalan nimissä "muka oikeat uskovaiset" voivat olla ilkeitä. Antaako Jumala muka anteeksi jos seuroissa istutaan kaikki saarnat ja omassa elämässä ollaan pahaa puhuvia ilkeyksiä? Esikoislestadiolaisten puolisot tuntuvat olevan toistensa pikkuserkkuja ja se hyväksytään! Minä kun en ole en suvusta enkä esikoislestadiolaisista olen hirveätä myrkkyä suvulle ja se satuttaa.
Pahoja ja ilkeitä
Puolison ajatuksia
3
177
Vastaukset
- idamida
Eipä kuvaamasi käytös ole uskovaisen oikeaa käytöstä. Synti pahanpuhuminen ja ilkeät takapuheet ovat. Toki ne Jumala anteeksi antaa---jos ihminen katuu syntiänsä,pyytää anteeksi ja parantaa tapansa
- höpö höpö
Trollia taas,,,
- Kaikella viisaudella
Olisipa hyvä, jos voisi saarnaajaa pyytää puhumaan tästäkin aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102