voimistelija

Kiitosavustaihanat

Moikka ! Oon -97 syntynyt voimistelija helsingistä ja harrastan siis 4-5 x viikossa n 3 1/2 h kerrallaan . Olen aika laiha ja sillee (46/165) ja mun peruskulutus on jotain 1200 hiukan päälle. Mua pelottaa et jos alan syömään yhtää mitään herkkuja tai mitään enemmän alan lihota... Mutta ku saisin saada kyl vähä niinku rasvaa just rintoihin ja silleen ja menkatkaa ei oo alkanu :/ mutku en haluu lihota ni siks lasken kaloreita ja muuta, saisinko syödä joku 1700 päivässä lihomatta jos on treenit ?:/

6

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+13

Saisit syödä 1900-2000 kcal koska treenit.

• oikeestijoo

Saisit syödä 2300-2500 kcal koska treenit ja ikä.

• Kiitosjostotta

Oikeesti saisin syödä siis ainakin 1800 lihomatta ??? Jos tämä on totta niin wau ! Koska olen mielestäni juuri sopiva nyt ja ihmiset on huomautellu vähän kun laihduin muutaman kilon niin ei sais laihtua lisääkään, mutta tässä painossa pakko pysyä:)

• ptjaoc
        Kiitosjostotta kirjoitti:

Oikeesti saisin syödä siis ainakin 1800 lihomatta ??? Jos tämä on totta niin wau ! Koska olen mielestäni juuri sopiva nyt ja ihmiset on huomautellu vähän kun laihduin muutaman kilon niin ei sais laihtua lisääkään, mutta tässä painossa pakko pysyä:)

Oikeasti saisit syödä sen yli 2000 kaloria lihomatta. 1800 kaloria on jo liian vähän

• helppii
        ptjaoc kirjoitti:

Oikeasti saisit syödä sen yli 2000 kaloria lihomatta. 1800 kaloria on jo liian vähän

Joo. Laskin sun treenipäivän keskikulutuksen, ja se on niinä päivinä yli 2500!!
        Nyt ruokaa masuun, että jaksat treenata kunnolla ja keskittyä harrastukseesi! Ja elämääsi muutenkin.. ;)

• Anonyymi

Olen 50kg/164 eli paljon minulla kaloreiden kulutus olisi ruokaan sopivaa. Treenit n. 2.5h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe