Kenttäkokemuksenne La 09.10.2004?

Corrector

Kertokaapa jt:t kenttäpalveluksestanne tänään Lauantaina 09.10.2004.

Montako tuntia olitte kentällä tänään? Millaisia keskusteluja teillä oli juuri tänäpäivänä? Entä montako tuntia olette käyttäneet kenttäpalvelukseen tässä kuussa ja mikä osuus siitä on ollut keskustelua ja paljonko autolla-ajelua/kadullakävelyä/seisoskelua/passiivista todistelua?

-Corrector-

5

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • judge

lauantai aamuisin saattaa kadulla nähdä jehovantodistaja tyttöpareja jakamassa raamatullista kirjallisuutta sitten viikolla varsinkin aamuisin yli kuudenkymmenen ikävuoden ylittäneitä todistajia kävelemässä vartiotorni/herätkää lehdet kädessä. usein he ovat vain kävelleet lehdet kädessä ohi en ymmärrä miksi he eivät pysäyttele ihmisiä ja jaa niitä ihmisille vaan kävelevät vaan nuo lehdet povessaan vastaan. näitä lehdet kädessä käveleviä vanhuksia näkee paljon, minua aina vain askarruuttaa se että kuka sitten on se onnekas kenelle he tämän esillä olevan lehden päättävät jakaa. ehkä he ovat matkalla jollekin kunnon apajalle missä on enemmän "eksyneitä vuohia"

en yhtään ihmettele jos Jt: lukumäärä laskee vuosi vuodelta kun suurin osa porukasta lintsaa siitä tarkeimmästä velvollisuudestaan eli hyvän uutisen todistamisesta! pelkkään suurien ikäluokkien keskuudesta poistumiseen ei voi vedota tai siihen että suomessa on väkilukuun suhteutettuna paljon todistajia vielä toistaiseksi.

todistaja fger kertoi katsovansa töllöä 20 tuntia viikossa se on 4 tuntiä päivälle. nettiä en laskenut mukaan kun hän todistaa täällä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000004938163

ei muistella pahalla fgeri

terveisin judgesi

• fger

Tarkalleen ottaen se tekee 2,8h /päivä.

No, nytkin on bumtsi bum päällä, mutta tässä näpyttelen, voikohan sitä sitten laskea katsomiseksi. Tuon ohjelman voi sujuvasti kuunnellakin.

• fger

Jotenkin jäi joskus sellainen mielikuva, että heillä on vakio porukka jotka ottavat ohi mennessään ne uusimmat lehdet. Jos pysähdyt ja otat häneltä lehdet, voit olla yksi heistä.

• Sabina

olen nukkunut kello neljään asti, koska viimeyön jouduin valvomaan pahojen rytmihäiriöiden takia. Miksi olet kiinostunut JT kenttätyöstä? Kun olin terve olin kokoaikainen evankelista ja se oli parhaimpia aikoja elämästäni. Nyt kun mieheni kanssa joudumme sairauksien takia olemaan paljon kotona, mahdollisuutemme osallistua srk:n toimintaan on vähäistä, siksi olenkin onnellinen siitä ettei nuoruuden voimat menneet turhassa työssä. (Vähästä kiitollinen).

• joosef

Kiva kun pysyisitte ihan siellä kentällä
      vaikka futis, ettekä tulisi häiritsemään
      ihmisiä niillä harhoillanne.
      nykyään saa ilmeisesti lääkityksen kuntoon melko
      Helpolla. Niin se paratiisi matkailukin
      voi tuntua sen jälkeen pikkusen kivemmalta
      VOI teitä säälittäviä Usa:n hörhöjen sekoittamia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe