Moikka.
Aina kun oon menny mökille perheeni kanssa ni auto täynnä ja muksut kyyvissä ni ilkee ollu kuljettaa samassa autossa polttoainekannuja veneeseen ny oon lähiaikoina menossa yksinään ni ajattelin viedä 2 kpl muovisen polttoainekannu 20l per kannu mutta jos jätän kannut mökille ja iskee vaikka salama ni on mökki entinen,onko muilla vastaavaisia kokemuksia? onko olemassa jotain metallikaappia esim. mihi bensakannut kannatta laittaa että saa nukkua yöt rauhassa.
Mulla mökiltä lähimpää kauppaa 50 km jos lähikauppa ois likempänä ni vois vaik käydä ostamasssa erikseen just sen verra polttoainetta ku tarviaa mutku veneenki tankki pirun pieni.
Tiedän että saisi säilytää vain 5 l muovikannussa mutta oletan että muillaki samoja ongelmia. miten ootte toimineet?
Polttoainekannujen säilytys mökillä uskaltaako
bensakannu säilytys
1
230
Vastaukset
- palaa jos palaa
Minä säilytän aina n.30-50 litraa 98e5 bensiiniä. Olen ajatellut niin, että jos salama iskee niin kyllä se varmaan palaa ilman bensiiniäkin hyvin. Ja minkä takia minulla on noin bensiiniä? Metsuri. Sahat ja oletiki raivaussahat kuluttaa paljon bensiiniä. Raivuriin menee tankkiin litra ja sillä sahaa n.tunnin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875