Ei se ole sairaus vaan pelkkää luonteen heikkoutta ja laiskuutta. Saamattomat luuserit vaan käyttää tekosyynä masennusta, kun eivät elämässä saa mitään aikaseks. Tunnen itse monta "masentunutta" ja ovat oikeasti vain laiskoja mitkä ei jaksa töitä tehdä. Masentuneet menkää töihin ja lopettakaa ruikuttaminen netissä. Minua ei huvita elättää masentuneita luusereita, jotka ei jaksa töitä tehdä.
Masennus on luonteen heikkoutta
16
345
Vastaukset
- menkäätöihin
Ennen vanhaa ei ollu kuultukkaa mistää masennuksesta ja töihin piti mennä vaikka kuinka vitutti.
Ja näiden ihmisten jälkeläisistä kehittyikin sitten oikein tasapainoisia ja rehtejä aikuisia? Juoppoja, narsisteja tai perverssejä. Ketju vaan jatkuu jollei sitä katkaista. Tätä kirousta on ollut ainakin kahdesta suunnasta meikäläisenkin suvussa ja mä aion sen katkaista. Olen saanut paljon apua ja tukea, vaikken olekaan masentunut vaan ahdistunut ja pakko-oireinen. Masennusta en itsekään osaa kuvitella, mutta voin ajatella, että se on varmasti piinaava kokemus, jota ei voi ymmärtää muu kuin vastaavaa kokenut.
Miettikää oikeasti vähän ennen kuin puhutte!
- LhLh2
Nauroin, kun luin juuri puoli tuntia sitten tänne ilmestyneen ketjun: "Nettitrollaus" :DD
- 3rwefdv f
Ymmärtämättömyys ja empatia kyvyttömyys ovat huomattavasti vaikeampia ongelmia. Kasva aikuiseksi äläkä ruikuta kun et mistään mitään ymmärrä.
- asdgasg
1000e/kk en mene töihin sori
- nyk. sos.turva
Kaiken lisäksi osallistava sosiaaliturva on nolla euroa kuukaudessa uusimman esityksen mukaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12265761
Alkuperäisessä versiossa puhuttiin vielä yhdeksän euron päiväpalkasta, mutta ei nykyisessä.
- 2+145
Samalla tavalla kuin serotoniinin kemiallinen epätasapaino, laiskuus tai luonteen heikkous on yhtä älytön selitys elämästä johtuvalle pahalle mielelle eli masennukselle.
- hyvä on vahvuutta
Ihminen ei ole ongelmansa uhri.
On ymmärrettävää, että erilaiset asiat ja tapahtumat aiheuttavat masennusta ihmiselle, siitä ei tule tuomita ketään. Ihmisellä on kuitenkin sisäistä rikkautta, esim. harkintakykyä, arviointikykyä, luovuutta ja optimistisuutta, jotka tulee tulee ottaa käyttöön. Hyvä toiminta tuottaa hyvää.
- Mä joka päivä..
Mitäs me ollaan jotka ollaan sekä vakavasti masentuneita että töissä, jakomielitautisiako? Yleislääkärin ehdottamista saikuista olen aina kieltäytynyt, avohoidon psykiatri ehdotti mulle päiväsairaalaa mutta kieltäydyin siitäkin kun on "pakko" mennä töihin joka arki-päivä..
- tutkija urojärveltä
kuka käskee mennä pakkotöihin?
vaimoko?
- 1mies
En ole töissä mutta en nosta tukiakaan että et sinä minua elätä. Mitä teen kun rahat loppuu jos ei ole uutta työtä löytynyt, en tiedä, kuolen kai. Noh ei sota yhtä miestä kaipaa.
- paskka spämmäri
" On ymmärrettävää, että erilaiset asiat ja tapahtumat aiheuttavat masennusta ihmiselle, siitä ei tule tuomita ketään. Ihmisellä on kuitenkin sisäistä rikkautta, esim. harkintakykyä, arviointikykyä, luovuutta ja optimistisuutta, jotka tulee tulee ottaa käyttöön. Hyvä toiminta tuottaa hyvää. "
Nykyisessä nettipaskkasittiäis maailmassa suurin osa vanhoista opeista
ja käytännöistä ei toimi enää. Kun sää esmes ostat nettilaitteen, sitä luulis että
se laite on maksettuasi ostoksen sun oma.
Virhe tulkinta, ei se sun oo, se on nettipaskka sittisontiaisten.
Keitä nämä nettipaskkasittisontiaiset sit on? Tuon pohtimisessa pitää mennä
hieman pidemmälle, jäljittää niitä jälkiä ja syntyjä syviä ihan sylttytehtaalle
asti.
Se alkuperäinen jälki johtaa rapakon taakse, se pohjautuu kaikki sieltä.
Sitä sitten hännystelee monissa maissa vaihtelevan suuruinen joukko, sekä
lisäksi sen opin ympärille on muodostunut oma kriminaali ryhmittymänsä.
Eli NSA urkinnan ja kyttäämisen mahdollistamiseksi kaikki sieltä pohjautuva
teknologia on tätä, tavallinen kaduntallaaja on sen uhri.
Tämän organisaatiourkinnan ympärille on muodostunut lisäksi oma
kriminaali verkostonsa, jotka käyttää samoja sisäänrakennettuja aukkoja,
tahallisia virheitä mitkä mahdollistavat tämän urkinnan ja kyttäyksen.
Ja sen tavallisen kaduntallaajan näkökulmasta, nämä kummatkin pystyvät
tunkeutumaan sen laitteelle, omimaan sen omakseen ja käyttämään sitä
omiin tarkoitusperiinsä, siitä sen kummemmin mitään tilintekoa tekemättä
tälle kaduntallaajalle. Ja sen kannalta tämä on aivan paskka mätö maailma,
täynnä netti sittiäis sontiaisia, tekemässä omaa paskhaansa sille
kaduntallaajalle.
Käytännössä näitä kumpiakaan ei rangaista millään tavalla tästä paskha
toiminnasta sitä kadun tallaajaa kohtaan, ei näitä organisaatio urkinnan
piiriin värvättyjä "viranomais" kriminaaleja kuin näitä muitakaan niiden
ulkopuolella operoivia kriminaaleja.
Eli netti on rikollisten hallussa.
Siinä kriminaalien maailmassa tuollaiset 'hyvä tuottaa hyvää' höpinät ovat
lähinnä naurettavia. Molemmat tahot tekevät, niin kuin rikolliset yleensäkin,
tuota urkintaansa taloudellinen hyötyminen mielessänsä.
Eikä niillä paskha sittiäis sontiaisilla ole mitään normaalien ihmisten
toimintamalleja ja luonnetta, niihin sekä värvätään että omia aikojaan
pesiytyy kaikki maailman psykopaatti aines.
Mä nauran syvän halveksivan naurun sun löpinöilles ihmisen hyvyydestä,
tämä nettisittisontiais maailma ei ole sellainen. - täbyt vöi äyttää
Kyll mäsennys vöi läiskistää jä läiskyyys vöi mäsentää.
- LALALA! OOH
- ttterr99
Onko typeryys ja suvaitsemattomuus sitten hienoja ominaisuuksia joita sinä näytät kommenteistasi päätellen omaavan?
- holtitonkulli
Kyllä taas ahdistaa ketjun aloittajaa:) Mitenköhän reppana on tällaiselle palstalle eksynyt? Luulisi noin reippaalla lapasella ja töissäkin käyvällä olevan muutakin tekemistä. Samaa vikinää sniifsniifsniif, menkää töihin sniif. Pää kiinni, eikä mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872