Kutsu Sovituksen Sillalle. (todistus)

sinettisormus1

Tämä kertoo, kuinka Jeesus johdattaa ihmistä sovituksensillalle ja uskon tielle, joka on hyvin kapea.
Juhannuksena näin unen jossa olin jossakin opiskelija asunnossa, kahden teinitytön kanssa asumassa ja nauroinkin, että tällainen "mummo" nuorten tyttöjen opiskelu kaverina. Mieheni piti tulla hakemaan minua johonkin, ehkä kotiin, ja olimme jo pahasti myöhässä. Yritin etsiä mukaanotettavaa, mutten oikein löytänyt enkä tietänyt mitä olisi pitänyt ottaa mukaan. Tyttärenikin tuli paikalle ja sanoin hänelle että hän voi halutessaan käyttää tietokonettani.
Seuraavassa hetkessä näinkin sillan ja sillalla kulkemassa auton, jonka kattotelineellä oli jonkun pressun alle pakattua tavaraa, niin että se aivan roikkui auton katonreunan yli. En tiennyt mitä siellä oli. Kohta näin itseni tuon auton sisällä ja katselin molemminpuolin ikkunoista, kuinka silta oli vaarallisen kapea. Näin vain vettä molemminpuolin siltaa, niin lähellä kaide oli autoa. Silta oli aivan uusi. En nähnyt auton matkaa sillan alusta, vaan sitä alettiin näyttää yli puolen välin matkaa, lähellä oli toinen puoli ja kulku sinne oli oikealle. Kauhistelin useasti matkan ajan tuota vaarallista ja kapeaa siltaa.
Näin toisella puolella vastaanottamassa 2 -3 miestä ja kun sitten saavuin perille, nousin autosta ja kauhistelin miehillekkin sillan kapeutta ja vaarallisuutta. Miehet vain katsoivat minua hiljaa, eivätkä vastanneet mitään. Sitten uni loppui.
Aamulla näin vielä herättyäni näyn, jossa oli kaksi suruvaippa perhosta. Perhonen edustaa muutosta... toukasta perhoseksi, näin käy myös ihmisen kuoleman portilla...
Mietin pari päivää, tarkoittiko uni mitään ja sitten 22.6. sunnuntai iltana kun olin jo ollut rukoukseesa Herran kanssa, nukkumaan käydessäni, uni alkoi mielessäni avautua ja itkin ja kiitin Herraa ilosta. Ymmärsin, että tuo silta oli tietenkin sovituksensilta ja kulku sillalla alkoi siitä eteenpäin, mihin se parisen vuotta sitten jäi, nähdyssä unessani, jossa olin myös sillalla ja olin palaamassa jo takasinkin, mutten päässyt, kun eteeni koko sillanleveydeltä ilmestyi ylös ja alas menevä hyllykkö, (kerroinkin tästä silloin opetuslapsi1:nä). Hyllyllä oli paljon erikokoisia ja lajisia kaloja, ja isoja lohiakin ... Olin siis melkein perillä, mutta perille pääsyä ei näytetty, tuolloin keskustelin täällä aivan alkuaikoja ja päälleni hyökättiin ja meinasin lopettaa mutta Jeesus muistutti minua tuolla unella ja avasi sn minulle samalla, ymmärsin että minun kuului olla täällä. Uni toteutui ja avautui vuoden päästä kun olin nähnyt sen. Silta oli silloin vanha kun olin silloin kulkemassa siellä vanhasta elämästäni pois. Olin käynyt uskonkasteella ja olin siis uusi luomus ja uusi elämä ja tuo toisen unen siltakin oli siis muuttunut nyt uudeksi sillaksi, uusi uskontie, joka on hyvin kapea ja vaarallinen. Ei tarvitse paljoa astua vikaan, kun kuljemme väärälle puolelle. Huomasin myös että sillan kulkusuunta oli oikealle ja siellähän Jeesuskin on ja silta oli yksisuuntainen, eikä näkynyt muita kulkijoit. Unen alussa oleva opiskelija elämä ehkä kuvasti uskossa kasvamista ja oppimista. Matkatavarat toivat mieleeni, ettei taivaaseen voi koota mitään maallista, mutta voimme koota omaisutta sinne puhumalla evankeliumia. Ehkä se oli tuolla "hyllysillalla" saatua omaisuutta, kalastamalla ihmisiä uskontielle. Tuo hylly kuvastaa näitä keskustelu ketjuja, jotka menevät ylös ja alas. Olin aivan täpinöissäni enkä sitten saanut nukuttua kun n. 3 tuntia. Kerroin miehellenikin uneni ja selitykseni ja mieheni vastasi minulle:
- " sinä pelotat minua."
Halusin hänen ymmärtävän että jos jotain tapahtuu minulle, on se iloinen asia meille uskoville. Ymmärsin että minulle oli vihdoin näytetty perille tulo toiselle rannalle, kulku sovituksen sillalla ja nyt ei mennyt unen avautumiseen vuotta, vaan pari päivä, joten voin odottaa pian tapahtuvan jotain.
-Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Messiaallemme ja Herrallemme! Aamen!"
Noin vikko ennen Juhannusta kävin ystäväni kanssa vapaaseurakunassa jossa oli julistamassa Jumalan sanaa Kari ja Helka Piippo. Lopussa Kari rukoili puolestani:
- "Valkoiset ja punaiset ruusut kertovat Jeesuksen tuoksusta ja sinulla on tuo tuoksu, ja näen Jeesuksen käden pääsi yllä vuodattamassa öljyä päällesi ja paras on tulossa."
Mietin kotona mikä voi olla parasta ja vastaus tuli pian:
-Jeesuksen tuleminen noutamaan morsiantaan."
Nyt tuo parhaan tuleminen sopi myös tähän uneen ja 16.6. nähdyt kaksi verenpunaisella kivellä varustettua sormusta näyssäni. Olen vihdoinkin pääsemässä perille ... nyt se on näytetty...

Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille teille niin ihaniksi muodostuneille ystäville, siskoille ja veljille, Olette Rakkaat!
Aamen.

51

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
    • Amen

      Todistuksesi on todellisuutta. Herra on usein puhunut, että luo uutta ja uudet ovet avautuvat. Eilenkin, että ei ole enää kauan kun huomaatte sen. Odotamme uutta koko luomakunnalle, mutta myös tietenkin Jumalan omille. Sana-uusi ei kerro, mitä joudumme kokemaan, mutta kaikki käy kun Jeesus Kristus on kanssamme tiellä.

      • sinettisormus1

        Ymmärsin että tuo sovituksen silta matka on henkilökohtainen meillä kaikilla ja tuo lopullinen perille pääsy, mietin että onko muitakin jotka pääsevät tuon ajan koittaessa perille, tuo oli minun matkani, mutta toivon että silloin on myös muita perille pääsijöitä, omalta sillaltaan, morsius seurakuntaa ....
        Aamen.


    • Näin ymmärrän

      On muitakin perille päässeitä, sillä uskomme Jumalan sanaa ja hänen lupauksiaan. Jotenkin jotkin asiat, profetiat ovat henk.koht. ja toiset yleistä, tulevaisuutta koskevaa.

      • sinettisormus1

        Mietin miksi Herra halusi näyttää minulle tämän unen, että se oli niin tärkeää, että se piti ilmoittaa ja vaikka se olikin kohdaltani henkilökohtainen, uskon että hän haluaa näin kertoa muillekkin tulostaan, olkaa siis valmiit!


      • ...

        ...


    • Näin ymmärrän

      Siksi on hyvä ja varmasti Jumalan mieleinen asia, että kerrot unestasi, sillä selvä sanomahan sillä on myös kaikille. Kaikille, jotka ottavat sen vastaan.

      • sinettisormus1

        Aamen.


    • sinettisormus1

      Kerron tässä tämän ensimmäisenkin uneni ja ajatukseni silloin kun en vielä tiennyt unen merkitystä, muistiinpanoistani:

      12.1.2012. aamuyöllä näin unen jossa olin kyläilemässä mieheni siskon luona. Siellä oli juhlat. Eräällä vieraista oli puettuna morsiuspuku, huntu vinossa päässä. Kaikki olivat päihtyneitä. (tuo hääpukuinen sittemin erosi miehestään...) Kyselin viettivätkö he häitä? Vastaus oli kielteinen. Ilmeisesti juhlivat vuoden vaihtumista. Minullakin oli valkoinen, polvipituinen mekko päällä. ( olin silloin uskossa, mutta vielä niin maailmassa; puvun pituus) En välittänyt heidän juhlinnastaan vaan läksin ulos talosta. ( Erosin maallisen elämän humusta) Talon lähellä oli jonkinlainen vesistö ja yli kulki silta. Kuljin siltaa pitkin toiselle puolelle, ilman mitään vaikeuksia. Mutta keskellä siltaa huomasin pukuni muuttuvan täysipitkäksi hääpuvuksi. (kävin uskonkasteella) Sitten käännyin ja ajattelin palata, mutta en enää päässytkään ylittämään siltaa. Sillalle oli noussut valtava hylly joka täytti sen reunasta reunaan. En päässyt sivuiltakaan ohi. Hyllyt oli ylös ja alas liikkuvia (viesti ketjut täällä keskusteluissa). Ne olivat täynnä eläviä, pieniä ja isoja lohikaloja ja muitakin lajeja. matkaa olisi ollut enää vähän perille, mutta sitä ei näytetty ja uni loppui. Ensin ajattelin ettei unessa ollut mitään erityistä, uni toisten joukossa. Jossain vaiheessa havahduin ymmärtämään että sillä saattoi ollakin hengellistä sanomaa. Pukuni oli valkoinen hääpuku, eli vanhurskauden puku. Minulla ei ollut enää paluuta tällä uskon tiellä entiseen elämään. Elävät kalat, erikokoiset olivat minun hengellistä saalista ihmisten keskellä, todistukseni kautta. He olivat kaiken ikäisiä ihmisiä. Mietin miksi he olivat hyllyillä ja siihen sain ajatuksen näistä muistiinpanoistani koneelle, ehkäpä ne olivat eräänä päivänä ihmisten luettavina heidän hyllyillään. (koneellaan). Kuka tietää?
      - "seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia." Matt.4:19.

      Ja vuoden päästä ymmärsin enemmän.
      Kiitos ja Kunnia Herralle!
      Aamen.

      • sinettisormus1

        ... nuo suluissa olevat ajatukset ovat tämänpäivän ajatuksia ja tietoa....


    • sinettisormus1
    • Näin ymmärrän

      Hyvä kun kerroit, sillä ihmiset saavat unessakin sanomaa Herralta, kuitenkaan heti ymmärtämättä sisältöä, mitä uni haluaa kertoa.
      Itsekin muutaman merkityksellisen unen nähnyt. Tiedän, että on hengellistä merkitystä, mutta en ymmärtänyt, että mitä. Viimeisen merkityksellisen unen laitoin tälle sivustolle ja mielestäni pari 'järkevää' selitystä kerrottiin viesteissä.
      Unissani ostin valkean suuren auton, joka oli korokkeella ja siinä oli häkäpönttö takana.
      Uni jatkui, mutta eniten ihmettelin, että miksi minun piti ostaa valkoinen auto ja miksi minulle ei muita värejä esiteltykään. Toinen ihmetys oli, että miksi se auto oli korokkeella kuin minua odottamassa ja valmiiksi valittuna ja oikein häkäpöntön kanssa, joka kuulemma oli hyvä olla kaiken varalta.
      Ostin auton, mutta en muista maksaneeni. Sitä paitsi todellisuudessa ei olisi ollut millä maksaakaan autoa.
      Muistan sitten esitelleeni autoa ystävilleni, mutta sitten ei häkäpönttöä enää ollutkaan autossa.
      Että eipä todellisuuden kanssa ollut tekemistä unella, mutta niin voimakas oli, että hengellistä merkitystä varmaan olikin sitten.

      • sinettisormus1

        Tuo auto on sinun hengellinen kulkuneuvosi, ja ei mikä tahansa koska väri oli valkoinen, sillä valkoinen on vanhurskauden väri, joten kuvittelen että olet käynyt kasteellakn ja jos et olet ehkä menossa ja tuo koroke kuvastaa että Jumala kohottaa sinut ehkä johonkin näkyvälle paikalle, josta voit julistaa hänen sanaansa.. Häkäpnttö on että voit kulkea vaikenakin aikoina, Jumala siis pitää meistä huolen .. näin minä näin tuon unesi. Kiitos ja Kunnia Jumalalle!
        Ole Siunattu!


    • Näin ymmärrän

      sinettisormus1
      Kiitos. Pyhän hengen kasteen olen saanut ja ev.lut.kasteen lapsena. Herralta olen kysellyt ja srk. olen kysellyt, mutta kaikkisanoo, että edellyttää liittymistä srk. Tunnen, että Herra ei halua minun liittyvän mihinkään uuteen srk. samoin olen pyytänyt, että jos on aikuiskaste tärkeä, niin olen valmis, missä, milloin vain, vaikka Israelissa. Kunhan saan Herralta vastauksen.
      Siunausta sinulle, sinettisormus 1

      • sinettisormus1

        Minulla oli samatilanne ja Herra vahvasti minua kutsuikin uskon kasteelle, mistään en meinannut apua löytää, mutta lopulta löysin Johanna Tunturipuron ja Ilmestysmajan ja he hoitivat tuon asian kuntoon ilman mitään sitoutumisia ja se ei edes maksanut mitään, Herra johdatti minut kasteen ääreen, siis uskonkasteen, itse olen myös luterilainen mutta siellä ei tunnusteta kuin lapsikaste, joka ei ole edes sanan mukaista, uskonkasteesta kyllä puhutaan, Jeesus ainoastaan siunasi lapset ja kun tulee ymmärrys on lapsi valmis kasteelle jos niin haluaa ja uskoo ...


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Minulla oli samatilanne ja Herra vahvasti minua kutsuikin uskon kasteelle, mistään en meinannut apua löytää, mutta lopulta löysin Johanna Tunturipuron ja Ilmestysmajan ja he hoitivat tuon asian kuntoon ilman mitään sitoutumisia ja se ei edes maksanut mitään, Herra johdatti minut kasteen ääreen, siis uskonkasteen, itse olen myös luterilainen mutta siellä ei tunnusteta kuin lapsikaste, joka ei ole edes sanan mukaista, uskonkasteesta kyllä puhutaan, Jeesus ainoastaan siunasi lapset ja kun tulee ymmärrys on lapsi valmis kasteelle jos niin haluaa ja uskoo ...

        ... tässä ilmestysmajan sivusto josta löytyy tarvittaessa yhteystietoja ...

        http://www.ilmestysmaja.fi/


      • Eenokki 12

        Odotatko että henki kehottaa?
        Etsi vastausta raamatiusta äläkä henkien perässä juokse.
        Sanoit tunnen: no minusta se oli Herran vaikutusta ja jos se ei sinulle kelpaa saatat joutua sen hengen ja uskon piiriin joka ei ole Jumalasta.


      • kesää kohti
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tässä ilmestysmajan sivusto josta löytyy tarvittaessa yhteystietoja ...

        http://www.ilmestysmaja.fi/

        Siunausta sisko! Ja kiitos linkistä!


    • Eenokki 12

      Mihinkä luomukseen sinua vertaisin jätän sanomatta ja sydämesi näkyjä vain puhut etkä kuitenkaan ole mitään.

    • sinettisormus1
    • Näin ymmärrän

      Kuuleppas Ienokki12 tätä. Nythän on niin, että voit verrata mitä tahansa ja minua tahansa ja mihin tahansa sitten haluatkin. Ole hyvä vaan, ole vapaa ajattelemaan, muttaa... harmiksesi kerronkin, että olen Jeesuksen Kristuksen oma ja siinä olet oikeassa, että en todellakaan ole mitään. En yhtään mitään ilman Jeesusta. Hän ilmoitti kuitenkin olevansa kanssani maailman loppuun saakka ja sanoi vielä rakastavansa minua, luotuaan. Kertoi vielä , että minä ja sukukuntani pelastumme. (eivät ole uskossa- vielä) Keskustelen Herrani kanssa ja olen hänen johdatuksessaan. En ole lain alla. Armolahjoja käytössä. Mitäs siihen sanot?

      • sinettisormus1

        Aamen.
        Meidän tulisi muistaa, että kun sanoissamme ei ole rakkautta, Jeesuksen rakkautta, emme todellakaan ole mitään, ja totta ilman Jeesusta emme ole mitään .


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen.
        Meidän tulisi muistaa, että kun sanoissamme ei ole rakkautta, Jeesuksen rakkautta, emme todellakaan ole mitään, ja totta ilman Jeesusta emme ole mitään .

        ... näin ymmärrän nimmerkki kulkee jo sovituksen siltaa ... miten on muiden laita ... pitäkää rakkaus aina ykkösenä mielessä ...


    • sinettisormus1

      Tänään ajattelin kertoa tuon kutsun Jeesukselta, kun hän kutsui minut kasteelle, eilen tästä puhuimme, "näin ymmärrän" kanssa. Tämäkin on muodostunut todistukseksi ja olen tämän täällä aiemmin kertonutkin, siis joillekkin tuttu.
      2009. näin unen, jossa olin jonkin uimahallin altaassa. Olin vedessä yksin ja vesi ympärilläni oli aivan punaista. hymyilin hiljaa tyytyväisenä altaassa paikallani sesisten ja minulta tultiin kysymään; "mitä siellä teet?"
      Vastasin nähneeni "HÄNET" ja "HÄN" pelasti minut. muitakin tuli altaan reunalle ihmettelemään siellä oloani. Sitten uni loppui.
      Ajattelin että tällä ol varmaankin jokin vertauskuvallinen tarkoitus, unesta heti näki ja koki sen olevan hengellinen. Vuosi tuosta, niin uni toteutui. Eräänä iltana istuin koneella ja mies huuteli että saunakin oli lämmin ja lähti ruokkimaan koirat. Olin juuri nousemassa tuolilta ylös kun minut valtasi aivan hallitsematon itku, en voinnut sille mitään. Mieleeni kumpusi jostain: "Minun täytyy päästä uskonkasteelle!"
      Kun lopulta kaikkien mutkien kautta löysin kastepaikan (ilmestysmaja) Tapani Tunturipuro sanoi että minulla on kaksi vaihtoehtoa, eräs saunan ranta tai uimahalli jossa tätä myös usein suoritti. Vastasin heti ettei minulla ollut kuin yksi vaihtoehto ja se oli tuo halli joka unessakin oli ...
      Näin Jumala kutsui minua ja olin kuuliainen ja hän kutsuu vielä tänäänkin, oletko valmis? Hän eli elämänsä meille esimerkiksi ja kävi kasteellakin, vaikkei Johannes olisi heti Jeesusta halunnut kastaakkaan, mutta Jeesus vaati tämän tapahtuvan, olkaamme siis kuuliaisia tässäkin, te, jotka HÄNEEN uskotte!
      Herran Siunausta ja Rauhaa!
      Aamen.

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Kerroin veljelleni aloituksessa olevasta unestani. Hän sanoi ettei se välttämättä tarkoita maallisen lopumista kun pääsee sovitus sillalla perille, mutta tänään, eräässä tekstissä huomasin, että kun Jeesuskin kulki tämän tien ja kirkastui ylösnoustessaan, myös me uskovat tarvitsemme kirkastumisen ja viimeinen sovitus saadaan juuri taivaaseen päästessä..... eli tuo perille pääsy tarkoittaa sovituksen saamista siellä lopussa, perille päästessä, ei sitä voi muutoin nähdä ja näin itsekkin tuon ajattelin ...

    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Kirjoitin pitkän kirjeen mutta se hukkui, karkasi johonkin viime tipassa, olin jo painamassa lähetä.. Sillasta kirjoitin, näin näyn..Yritän jaksaa uudestaan, jos jaksan..

      • sinettisormus1

        ... sillasta, tuo vahvistaa untani... toivottavasti jaksat kirjoittaa uudelleen ... voimia ...


    • Seurailkija1

      Pakko jaksaa ainakin vähän..

      Näin näyn katsellessani Ralf ja Maarit Lindströmin" Kun Herra vastaa" esirukousohjelmaa, se tuli parisen tuntia sitten uusintana tv7 kanavalta, en ollut nähnyt suoraa lähetystä vaikka olin jättänyt siihen rukouspyynnönkin itseni ja koko perhekuntani puolesta.
      Pidän heistä, he ovat Herran käytössä.

      Ralf oli jotenkin väsyneen oloinen, hän pyysikin rukousta itsensäkin puolesta, Maarit rukoilikin lyhyesti miehensä puolesta.. Väsymys ei vienyt Jumalaa kauemmaksi vaan Jumala tuli lähemmäksi. Samalla kun Maarit rukoili (niin minäkin muistin että olin luvannut rukouspyynnössäni rukoilla heillekiin voimia ja että Herra käyttää heitä voimallisesti) ja olin muistanutkin, rukoilin vielä ohjelmassakin), . Ja Herra käyttikin, he rukoilivat erään migreeniä sairastavan puolesta ja hän parani heti tuossa rukouksessa, kerkes vielä samaan lähetykseen kiitos sanoma häneltä! parantuneita on muitakin uskon niin ja uskoontulleitakin on, se onkin vielä tärkeämpää.... Kiitos Jumalalle niistä!.. ohjelma ei ollut enää suora kun katsoin mutta Jumala toimii kuitenkin aina livenä kun sanastaan on kyse....

      Sillä näin kesken ohjelman näyn.. Oli komea pääsilta ja pieni silta joka johti kaukaa katsottuna sen kylkeen mutta se olikin ansa, se oli paholaisen ansa!.. se pikkusilta päättyi metrejä vaille pääsiltaa, se päättyi yllättäen, et voinut enää mitään, olit samalla syöksyssä alas pimeyteen ja kadotukseen, elämä voi päättyä yllättäen, yhtä yllättäen tuo pikkusiltakin päättyi!!!!..Pääsillan kyllä tunnistaa jos haluaa tunnistaa.. Uskovan tie voi olla kapea ja mutkikas mutta silta joka johtaa Isän luo on kaunis ja komea, Jeesus on sitä..

      Paholainen on ovela, se vinkkaa usein uskovallekkin että tule välillä tänne, saat levätä täällä.. Uskova tunnistaa useimmiten että nyt olen väärällä tiellä ja kääntyy takaisin sillalle joka kantaa Isän luo, Jeesus on se oikea tie ja hän kantaa, Jeesus on tuo silta......pieni silta on paholaisen juoni, se näyttää vievän jopa taivaaseen asti mutta yllätys tulee yhtäkkiä, elämä voi päättyä millä hetkellä hyvänsä.. Minäkin olen käväissyt tuolla pikkusillalla, käynyt montakin kertaa mutta aina Isä on ohjannut pois . Tuo näky toimi varoituksena minulle ja monelle muulle..

      Aina kun ihminen hermoilee ja ressaa niin tuo pikkusilta on olevinaan hyvä pakoreitti.. mutta se on vain kangastus!
      Tuntuu että väkisin joutuu joskus sille.. Voi kun saisi niin paljon voimaa että voisi aina kieltäytyä!.. Kyllä ihminen on kurja rääpäle ja tyhmä joskus. Kiitos Jumala että olet aina ohjannut, jaksanut aina ohjata pois tuolta kadotuksen sillalta, jos sillä sillalla pysyy niin ei voi joutua kuin kadotukseen, se pimeys ja syvyys oli karmea, oikein huippas näkyhetkelläkin, eikä se johda Isän luo ja Aamen.

      • Seurailija1

        Nimikin tuli väärin mutta Seurailija1 on kyseessä, nyt menen lepäämään...


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Nimikin tuli väärin mutta Seurailija1 on kyseessä, nyt menen lepäämään...

        Kiitos Seurailija, näkysi sopii hyvin aloitukseen. Kiitos että jaksoit, tuo vahvistaa untani. Uskontie tai silta on kapea ja vaarallinen, niin kuin unessani ja sinun näyssäsi osoitettiin tuo piilevä vaara, silta unessa oli uusi ja vahva, mutta kapea, kuitenkin onnistuin pääsemään perille ... menehän lepäämään Herran siiven suojaan, Seurailija olet Siunattu!
        Aamen.

        Tässä tuo Seurailijan mainitsema ohjelma.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26927


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Kiitos Seurailija, näkysi sopii hyvin aloitukseen. Kiitos että jaksoit, tuo vahvistaa untani. Uskontie tai silta on kapea ja vaarallinen, niin kuin unessani ja sinun näyssäsi osoitettiin tuo piilevä vaara, silta unessa oli uusi ja vahva, mutta kapea, kuitenkin onnistuin pääsemään perille ... menehän lepäämään Herran siiven suojaan, Seurailija olet Siunattu!
        Aamen.

        Tässä tuo Seurailijan mainitsema ohjelma.

        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26927

        Hienoa sinetti että toit esirukosohjelman linkin tänne.. Ralf ja Maarit ovat ihania ja aidosti Herran työssä olevia ja pysyvät lujasti sanassa..(on luterilaisissa muitakin yhtä jykeviä vaikka kirkko onkin alamäessä mutta sen ovat saaneet aikaan väärät johtajat).. Pieni suola tuo Ralfin hiukka huono suomi mutta minkäs sille voi kun äidinkieli on ruotsi, selvän toki saa, minusta se on vain ihana lisämauste.. Minulla ei ole mitään rajoja Kristinuskon seurakunnissa kun vain opetus on Sanassa kiinni, eikä lipsu.. Valvotaan mutta välillä tekee pikku unet eetvarttia niinkuin äsken teki, nyt on hyvä olo... Kiitos ja on sinettikin Siunattu..Aamen


    • sinettisormus1

      Tänään, aamulla kun heräsin kuulin mies äänen laulavan ylistys laulua, laulaen yhtä sanaa hokien. "antroah"!
      Kirjoitin sen niin kuin kuulin, mitä tarkoittaa? Onko hebreaa? Onko jollain osaamista? Lähden kokopäiväksi hengelliseen tilaisuuteen, mutta kommentoikaa... laulajaa en nähnyt ....
      Herran Rauhaa ja Siunausta!
      Aamen!
      Ylistäkää Herraa!

      • sinettisormus1

        ... niin ja eilen otin pakkasesta kolme sämpylä pussia joissa jokaisessa 5 leipää=15leipää ja tein tuonne tämän päivän tilaisuuteen leipiä... illalla muistin muutama viikko sitten nähdyn unen josta vilautin tännekkin, tuossa unessa mies sanoi minulle: "anna minulle 15 leipää" . Nyt tuo toteutui, mitä siunausta tuokaan tullessaan?
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... niin ja eilen otin pakkasesta kolme sämpylä pussia joissa jokaisessa 5 leipää=15leipää ja tein tuonne tämän päivän tilaisuuteen leipiä... illalla muistin muutama viikko sitten nähdyn unen josta vilautin tännekkin, tuossa unessa mies sanoi minulle: "anna minulle 15 leipää" . Nyt tuo toteutui, mitä siunausta tuokaan tullessaan?
        Aamen.

        ... ja kun puolitin nuo sämpylät sain kolmellekymmenelle, leipiä ja tei vielä saman verran piirakanpaloja ... ystävän kanssa pian lähdemme ylistämään ...


      • sinettisormus1

        ... sana voi olla myös näin: Anroa!
        .... tai Antroah!
        ... vaikea kertoa kuultua ...


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Eilisessä kokouksessa toin esille tuon sanan ja eräs sanoi että se voi tarkoittaa:
      - En sinua pois heitä..."
      Sitten eräs nainen tuli luokseni ja sanoi kokeneensa että tuo saattaa tarkoittaa myös:
      - "... juo, juo, juo ...."
      Elämänlähteen vettä meidän tulee juoda niin että alamme pulppuamaan ja virtaamaan tuosta lähteestä.
      Evankelista rukoili minulle:
      - "olet taivaan pieni lintunen ja Herran ihana palvelija...."
      Kokous oli hyvä ja Henkeä täynnä. Kiitos ja Kunnia Herralle!
      Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille!
      Aamen.

      • sinettisormus1

        KIITOS RAKKAALLE YSTÄVÄLLENI ETTÄ HÄN OLI HERRAN TYÖKALUNA; SAATTAESSA MINUAKIN USKOVIEN YHTEYTEEN; EILISEEN KOKOUKSEEN!!!!
        SIUNATTU OLET SISKONI! Siunausta myös muille matkassa olleille!
        AAMEN!


    • -jarmo-

      Tuore video:

      Words from the Lord "You are my true delight" and "No more time left"
      Sana Herralta "Sinä olet minun tosi ihastus" ja "Ei enää aikaa jäljellä"

      http://youtu.be/tHzhMyf5lI4


      Sana tänään 28.6:

      -Minun rakkaani olet viimeinkin saavuttanut maaliviivan!
      Kisa on ohi nyt! Saat kruunusi pian nyt!
      Olen ylpeä sinusta rakas morsiameni, teet Minut onnelliseksi! En malta odottaa naidakseni sinut, sinä lähdet tänä iltana (tai yönä). Tulen viemään sinut pois, minun rakkaani! Niinkuin jokainen sulhanen on ihastunut morsiameensa, minä olen ihastunut sinuun! Minun Rakkaudella ei ole rajoja, se on rajaton! Vaunut odottavat sinua, minun morsiameni! Minä ilahdutan sinua ja teen sinut onnelliseksi, minun rakkaani! Ainoa asia mitä minun pitää enää tehdä on siepata sinut pois, mitään muuta ei enää tarvitse tehdä! Mitä minä pyydän sinun nyt tekevän on se, että lepää Minussa, sillä minä tulen nyt! Rakkaudella sinun Sulhasesi Jeesus!

      Videon lopussa oli vielä aikaisempi Sana 23.6:

      Rakkaat lapset ei ole enää aikaa jäljellä, on tullut aika minun saada sinut minun suloinen morsiameni. Ole valmiina minua varten!
      Rakastan sinua enemmän, kuin osaat koskaan kuvitella!
      Ei ole enää askeleita, joita sinun pitäisi ottaa, luota vain Minuun!
      Minä tulen nyt, ei yhtään sekuntia enää! Katso Minuun, minä Rakastan sinua!

      Videon tekijä sanoo lopuksi:

      Herra tulee nyt millä sekunnilla hyvänsä, tunnen sen...se tulee tapahtumaan NYT! Silmänräpäyksessä!
      Ole valmiina ja pidä sydämesi puhtaana!

      • sinettisormus1

        Halleluja, -jarmo-, Halleluja! Tätä odotellessa, hän tulee pian! Niin vakaasti USKON!
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Halleluja, -jarmo-, Halleluja! Tätä odotellessa, hän tulee pian! Niin vakaasti USKON!
        Aamen.

        ... HÄN TULEE PIAN, Sillä Jeesus lauloi minulle eilen, tuota lohduttavaa sanaa, tasaisella, rauhallisella sävelellä....


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... HÄN TULEE PIAN, Sillä Jeesus lauloi minulle eilen, tuota lohduttavaa sanaa, tasaisella, rauhallisella sävelellä....

        Aamen, Sinetti rakas sisareni!


      • sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

        Aamen, Sinetti rakas sisareni!

        ... kuin myös, niin rakas veljeni! Saman Isän lapsia!


    • sinettisormus1
    • Meillekin

      Hyvä kun laitoit tuon pelastusrukouksenkin. Jos joku lukee ja näkee. On aivan tärkeä lukea se ihan ääneen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18560
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3205
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1436
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1111
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe