Leirikeskus Marttinen

jaakkoeetu

Ollaan leirillä Marttisen leirikeskuksessa D: ollaan ihan satavarmoja siitä että täällä kummittelee DDD:
Oltii tääl aulassa ja sitte telkkari vaa meni ittestään päälle! !!!
Sitte huoneissa kuuluu öisin tosi outoja äänii, ihan ku joku raahais jotain lattiaa pitkin!
Creeepyy, apua!

44

3411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iivana66

      Ootteko kuullut tarinan goatse matista ? Se on tositarina

      • jaakkoeetu

        Kerro pois Pirjo

        Täällä on pelottavaa


      • hei! olen salla!
        jaakkoeetu kirjoitti:

        Kerro pois Pirjo

        Täällä on pelottavaa

        Meki ollaan oltu siellä :o siellä on oikeasti kummituksia!! Oltii juhlii synttäreitä ja sitte jätettiin kakku jääkaappiin. Aamulla kynttilät paloivat! !! Juostiin tytsyjen kanssa karkuun


    • tosijuttu66

      Kysy henkilökunnalta tai guugleta ainakin toi goatse, niin saat esimakua.

      • tiede mies

        Ei oo olemassa mitään kummituksia ne on lapsien tarinoita jos haluut voit kysyä joltain aikuiselta


      • kylänmies
        tiede mies kirjoitti:

        Ei oo olemassa mitään kummituksia ne on lapsien tarinoita jos haluut voit kysyä joltain aikuiselta

        Goatse juttuja oon kuullut siellä tapahtuvan


    • punttipekka69

      Olin kerran siellä.....heräsin keskellä yötä siihen kun sänkyni oli täynä banaanaja....enkä vitsaile........olen myös kuullut muutaman kummitustarinan sieltä....mutta en tiedä viitsinkö kertoa.................

      • hei! olen salla!

        Kannattaa lähteä sieltä leirikeskuksesta yöllä ettei kukaan huomaa!!. sinuna en jäisi sinne enää hetkeksikään. Meillä oli mukana kanssa sellanen pet hamster mitä ei enää koskaan nähty!!! Se katos siis sinne elävä hamsteri :/


      • pelottavaa
        hei! olen salla! kirjoitti:

        Kannattaa lähteä sieltä leirikeskuksesta yöllä ettei kukaan huomaa!!. sinuna en jäisi sinne enää hetkeksikään. Meillä oli mukana kanssa sellanen pet hamster mitä ei enää koskaan nähty!!! Se katos siis sinne elävä hamsteri :/

        Jossei mun kuollut kissa ole jo syönyt sun hamsteria. Hautasin sen sinne pihaan väliaikaisesti, kun olin menossa hakemaan sitä oli se kadonnut jäi vaan tassun jäljet.


      • eikannatatulla
        hei! olen salla! kirjoitti:

        Kannattaa lähteä sieltä leirikeskuksesta yöllä ettei kukaan huomaa!!. sinuna en jäisi sinne enää hetkeksikään. Meillä oli mukana kanssa sellanen pet hamster mitä ei enää koskaan nähty!!! Se katos siis sinne elävä hamsteri :/

        Me ollaan täällä ja tavaroita on heitelty ja tupakkia kadonnu ja ollaan rippileirillä ja ikkunan verhot liikkuu itekseen ja tv menee päälle itsekseen ja radio ja tavaroita on pengottu!!!!!!!!!!!!!!!!! EI KANNATA TULLA TÄNNE SANOTAAN RIPPILEIRILÄISET!!!!


      • Näitälisää

        Voi vitsi, minäkun en tykkää banaaneista. Jos minulle kävisi noin, haluaisin mielummin sänkyni täyteen omenoita.


      • Anonyymi
        hei! olen salla! kirjoitti:

        Kannattaa lähteä sieltä leirikeskuksesta yöllä ettei kukaan huomaa!!. sinuna en jäisi sinne enää hetkeksikään. Meillä oli mukana kanssa sellanen pet hamster mitä ei enää koskaan nähty!!! Se katos siis sinne elävä hamsteri :/

        sun pet hamster löytyi kaapista kuivuneena täynä siemennestettä


    • mystinenyö

      Mäkin kerran heräsin siihen, kun sänkyni oli täynnä siemennestettä, en tiiä vieläkään kuka oli käynyt heittämässä päälleni nesteet.

      • hesaboy-00

        Meillä oli ihan samanlaisii jutsqui! En muista olix se viime vai edellis kesä, mut kuulu just tollasii rahaamisen äänii. Oltii siellä olix nyt kax yötä, mutta sitte lähettiin himaa stadii


      • p****
        hesaboy-00 kirjoitti:

        Meillä oli ihan samanlaisii jutsqui! En muista olix se viime vai edellis kesä, mut kuulu just tollasii rahaamisen äänii. Oltii siellä olix nyt kax yötä, mutta sitte lähettiin himaa stadii

        Hei! Lähdin kolme kesää sitten Marttisista ja katsoin haamukalenteriin ja niihin oli merkattu haamureetan kummitteluvuoro! Mitäs muuta sinne Marttiseen kuuluu?


      • yxin99
        p**** kirjoitti:

        Hei! Lähdin kolme kesää sitten Marttisista ja katsoin haamukalenteriin ja niihin oli merkattu haamureetan kummitteluvuoro! Mitäs muuta sinne Marttiseen kuuluu?

        Kuulostaa pelottavalta. Mitä teen ?


      • tosikyseessä
        yxin99 kirjoitti:

        Kuulostaa pelottavalta. Mitä teen ?

        SIELLÄ VOI OLAA VAARALLISTA!! SUN PUTÄÄ LÄHTEE! SUOSIRTELEN, ETTÄ LAIRAT SIIVOUSKAAPIN IVEN LUKKOON ETTÄ HAAMUNOITA EI VOI LEBTÄÄ SUN OERÄÄB! EN NORMAALISTA KIRJOUTA NÄIN PALJON VÖRRIN MUTTA PELKÄÄN SUN PUOLISTA!


      • jaakkoeetu
        tosikyseessä kirjoitti:

        SIELLÄ VOI OLAA VAARALLISTA!! SUN PUTÄÄ LÄHTEE! SUOSIRTELEN, ETTÄ LAIRAT SIIVOUSKAAPIN IVEN LUKKOON ETTÄ HAAMUNOITA EI VOI LEBTÄÄ SUN OERÄÄB! EN NORMAALISTA KIRJOUTA NÄIN PALJON VÖRRIN MUTTA PELKÄÄN SUN PUOLISTA!

        On taas yö ja viereisestä huoneesta kuuluu naurua! Sellasta tuskaista! ! Tyttöjä varmaan kidutetaan! Tietttekö hyvoä kikkoja haamuitsepuolustukseen?


      • pelokas99
        tosikyseessä kirjoitti:

        SIELLÄ VOI OLAA VAARALLISTA!! SUN PUTÄÄ LÄHTEE! SUOSIRTELEN, ETTÄ LAIRAT SIIVOUSKAAPIN IVEN LUKKOON ETTÄ HAAMUNOITA EI VOI LEBTÄÄ SUN OERÄÄB! EN NORMAALISTA KIRJOUTA NÄIN PALJON VÖRRIN MUTTA PELKÄÄN SUN PUOLISTA!

        Mut minne mä meen ? Oon palokasta ja oon nuorten leirillä täällä niin en tunne oikeen ketään täältä


      • helppoheikki4
        pelokas99 kirjoitti:

        Mut minne mä meen ? Oon palokasta ja oon nuorten leirillä täällä niin en tunne oikeen ketään täältä

        Kannattaa mennä sinne metsään ja veivata resinan kanssa karkuun


    • pelokas99

      Kiitti koitan livistää

    • virta hepo99

      Apuva oltii siel 5 vuot sitten ja siellä meiltä hävis vaik kuin pal tavaraa ja vessapaperii oli sängyssä yks yö ja se ei ollu kepponen!!!!! Lähtekää sieltä pois ASAP jos haluutte selvitä koska meitä kuoli jo yks

      • ensiaputaidoton

        Ookko se sää James-Roopert-Joosef? Oli kamalaa ku Bruutus vaan vuosi kuiviin!! Ei saatu tyrehdytettyy sen nenäverenvuotoo ja sit lopuks koko kämppä oli iha veres ja Bruutus kuollu :'( siinä oli jotain mystistä!


      • 09turisti
        ensiaputaidoton kirjoitti:

        Ookko se sää James-Roopert-Joosef? Oli kamalaa ku Bruutus vaan vuosi kuiviin!! Ei saatu tyrehdytettyy sen nenäverenvuotoo ja sit lopuks koko kämppä oli iha veres ja Bruutus kuollu :'( siinä oli jotain mystistä!

        Voi apua, me ei kyllä tulla loimaileen sinne


    • famous vennu

      Minulle riittää se, että tämän paikan ruoka maistuu taivaalliselta. Muiskis :*
      Oon tänää menossa yläköysiradalle! ♡♡

      • juhokusti

        Lääni oon tnää menossa sinne köysiradal.


      • seikkailija2

        Se on aika hurja, mä en oo koskaan uskaltanut muutakun alaköysiradalle.


      • juhokusti
        juhokusti kirjoitti:

        Lääni oon tnää menossa sinne köysiradal.

        Siis määki (ennakoiva tekstin syöttö)


    • aitostadinperhe

      Katselin kartasta marttista ja huomasin että tien toisella puolella on MAATILA.
      Heräsi muutama kysymys siittä.
      Elikkä haiseeko siellä lehmänpaska ?
      Täytyykö pitää ovia koko ajan kiinni ettei lehmät tuli sisälle nukkumaan.
      Onko ne vihaisia ?

      • seriousdude

        Ei haise! Ne ovat lupsakoita ja tuoksuaineelta tuoksuvat! Vanha tarina kertoo, että kummitukset asuvat näissä pötseissä ja siksi tuoksu on hyvä!


    • oumaikaad

      Olen yöpynyt siellä ja ennen kun kerron mitä tapahtui toivon että ketään ei ota tätä vitsinä, koska tämä ei ole sellainen. Tämä on totta ja toivon että jokaikinen ketä siellä liikkuu on ja pysyy varuillaan.
      Yövyin siellä, oli ihan normaali yö, mutta sitten habahduin keskellä yöllä ja huomasin maanneeni kengurun päällä!

      • 18+15

        Voi pyhä jysäys!


    • moikaikkiiii

      RAKASTAN KUMMITUKISA

    • Kummituksia ei ole

      Onpa lapsellista tekstiä!

    • Go Marttinen Go

      Aikoinaan eräs aktiivinen joukko keräsi oikein adressia nuorisokeskusta vastaan. Kaikenlaista huliganismia ja muuta jumalatonta menoa pelättiin pesiytyvän Virroille tuon paheksuttavan kansanosan, eli nuorten, mukana. Huonokuntoinen ja remonteilla pilattu vanha pappila olisi pitänyt säästää kauhealta entisöinnin kohtalolta.

      En yhtään ihmettelisi vaikka joku noista aktiiveista olisi sittemmin tullut Marttiseen kummittelemaan, saatuaan tämän maanpäällisen kummittelun päätökseen.

    • a-nyymi

      wau

    • myössielläkäynyt

      Sen paikan henkilökunta sano että siellä kummittelee pappi joka ei päässy sinne pappilaan töihin mutta sen poika pääsi ja se pappi katkeroitu

    • Näitälisää

      No johan pomppas, pitää varoa sitten ettei herää lehmän mahasta kummituksen syömänä tai vessapaperiin kiedottuna itsestään päälle menevän teeveen sisältä.
      Nyt kyllä alkoi pelottaa.

    • Isonensergeo

      Ollaan rippileirillä ja sunniteltiin iltaphjelmaa yhtäkkiä yläkerrasta kuului hiljaa tiejja me tarvitaan sun apuaaaaaaaaa.....

    • Sadetakkiviuhahtaja

      Ei skeddu mage ollaa isosina oltu tääl sepe kans jo viikko ja tänä aamul nukuttii pommii kun se kummistus oli käyny ottaa sepe puhelimest herätyksen pois! Ei jumalaut mikä jädgä. Kyllä ketuttaa kun koko illan siivonnu rippileiriläisten runggubaberei ja sit joku xxX_kummitus_noscope360_Xxx tulee ja gusee meijä ryöt.

    • Menkääpois

      Tuolla oli hevonen ja se tappoi minun kaverini

    • Neekeri12345678910

      Joku pani mua pyllyy ja heräsi siihen

      • spacemanne

        Sitähän harrastaa kaikki sielläpäin,mitä outoa?


    • Anonyymi

      joo täälä kummittelee oikeesti oltiin ulkona ja joku goatse matti tuli repii ryppiksw auki ja täytti sinne 3l siemennestettä., ja täältä löytyy kaapista kuollut orava jolla oli siemennesteen jäämiä perseenreiässä maun ja hajun oerusteella sperma oli 2v vanhaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe