Nekatiivinen aloitus

jjoutava

Poistetaan kaikki positiivinen niin saadaan tasaisempi laatu.

26

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjoutava

Tähän kirjoitan kun eilen illalla olin uuden tablet koneen kanssa sitä mieltä että perun koko tilauksen, mutta kun aamulla jo osasin hipaisunäytön kanssa jo jotenkuten surffata niin empä perukaan sitä.
      Toisin sanoen aamu oli iltaa viisaampi.

Myyjä sano ettei läppäriä tarvita mökillä vaan tuolla tabulla tulen toimeen niikuin läppärilläkin. Paitsi nyt kirjoittamaan jos oppisi vielä.

• Negatiivinen aloitus.

Tietenkin vastustan sitä, negatiivisyyden nimissä. Tulkoon posetiivisyys. Modeemi aamulla oli pimeänä. Johtoja sikin sokin.
      Ssttuupa sokes Reetta kylään. Vika johlossa sanoo Reetta wanhan Hollolan tapaan. Hän on oikeassa. Pistorasia on irroitettu. Kuka irroitti? Ukkonen.
      Ei ole vieraillut. Kulkija katti karvinen on nähty pihassa. Moitin karvista.
      Se on kuunnellut yöllä Punaisen meren merirosvokanavia. Kiellän irroittamasta karvista kaapeleita.
      Se sanoo, on hyvä että liikun alueella, hiiret ja rotat pysyvät poissa, ne haistaa tuoksuani ja sitä pelkäävät ne paskiaiset. Syytteeni kuoleutuu.
      Modeemi alkaa välkkymään kun se virtaa saa.
      Pääsen hupajamaan nettiin. Kehuakseni en tätä sa; laitan kahvinkeittimeen presidenttiä. Paketin kyljestä löytyi pahvinaula. Siitä pöönäjauhe pääs menettään sen vacuuminsa. Siksi juon ny pressaa.

• Kapu on negatiivinen taas ja vastustaa.) Johtoja, latureita ja muuntajia niitä riittää siitä kyllästyin ja läppäriä aloin syrjiin ja nyt on tämä tabletti; mutta ottaako se vastaan digikamerasta kuvia. Tietysti tuolla tabulla saa myös otettua kuvia kunhan ehin kokeilemaan.

• miinukset taksi heti

Vihdoinki joku oivalti asian ytimen,
      miinukset ja negatiivisyys kunnuaan,
      kaikille tulee parempi mieli kun saa purkaa kiukkuaan ja pahaamieltään silloin kun vastaukset ärsyttä ja ihminen on toistamieltä asiasta,

• Kokeilu, kiinnostaa jos kirjoitat joutava tabletilla, samoin kuin ruunekin, senkö ominaisuudet ei siirrä logon kuvaa? Kohta nähdään.

• Ei se ilmeiseti johdu siitä, vaan suomi24 toiminnasta! Vai onko kissa taas sekoittanut piuhat:D

• jjoutava

Läppärillä minä tänne kirjoitan kun työläältä vaikuttaa tuo tabl. kirjoittaminen. Mökillä en varmaan ehdi paljon kirjoittelemaan, ehkä kutenkin lyhyitä 'erikoisia'. Laskuja kuulemma pystyy maksamaan kun näyttää kameralle viivakoodia, no onneksi ne on jo e.laskuja enimmäkseen. Näitä negatiivisia oli enemmän niin siksi tämäkin positiivisesti negatiivinen aloitus.)

• se rosinante

OK, nyt uutisiin:)

• jjoutava

aloituksen nimissä edelleen. Menin tuonne Olssonille ja kassalla kyselin navigaattorrii niin vastaus oli, tuossa on vielä 3kpl kamppanjamyynnissä olevia, 99,05 e kpl. Meninki kyseleen, olihan semmoinen ostettava kun halvalla sain. Kalliimpia mallejakin oli mutta tuo Garmin malli oli tuttu ennestään.

Tarpeellinen mielestäni kun olen nyt tottunu navigaattoriin lainassa olleen navin turvin ajaessa, se on tuonut turvallisuutta, ajamiseen keskittyminen on parempaa. Muisti on huonontunut kun reitit unohtuu jos on vain kerran-pari käynyt jossakin kohteessa.

Eipä nyt sen kummallisempaa olekaan mielessä. Tyytyväinen olen
      kun keskustelun ei mielestäni tarvitse niin ihmeellisen laatuista olla kunhan sitä vain riittää.

• sini-sirkku ek

Ihan kodikasta keskusteluahan tämä päivänsä vietosta. Minäkin hoidin viikonlopun ostokset klo19.00 jälkeen, jolloin kaupassa oli tilaa paremmin. Kalavoittoista tuli ostettua mm.

Katselin tuossa pihan vehreyttä, valeangervot on tehneet jättimäisiä vaaleanpunaisia kukintoja, tämä kosteus on ollut hyväksi. Pitänee huomenna kuvata niitä, ja sormustinkukkien juuri auenneita kukkia.

Mukavaa illanrauhaa:)

• Ja juuri sain uutisista tiedon --että näilläkin vehkeillä Älypuhelimella ja niillä uurilla hienoilla Tbpeteillakin saa yhteyden YLE arenaankin -- --- minulla ei ole kun tämä pöytäkone jo kolmas--- sitä älypuhelinta olen havitellut --vaikka eitämä viimeksiostettukannole mikään vanha --on siinä kamerakin --mutta muistia ei ollut uutena paljoa ja nyt jo kaipaa lisää .
      Tykkään kun Vehkeet pelaa.

• jjoutava

Nettiin pääsyn estin 57e maksaneella Nokiallani kun vain viesteihin ja puhumiseen olen käyttänyt sitä.
        Nyt tämä tabletti 7 tuumainen, mahtuu kyllä melkein? taskuunkin ja tosiaan sillä pääsee vaikka mihin 'areenaan. En vielä osaa kunnolla käyttää sitä, mutta kun se on helpompi ottaa mökille ja toimii siellä ilman mokkulaa niin sillä hankin sen.

• Heräsin aikaisin aamulla. Kun näin aamun säätyypin, painuin takas latilleen. Pitkän unisiivun vielä vedin.
      Ilkikurisesti minä negatiivisesti j j:n viestiin vastasin. Hyviä pohdiskelevia juttuja sinulla. Niistä tulee mieleen Hurttiukko...

"Sanoi lähtevänsä katsomaan miten palon saisi sammumaan".

• jjoutava

Positiivista tässä negatiivissä on se ettei olla kunnolla pysytty aiheessa. Näköjään niin se on se on mahdotonta se aiheessa pysyminen.))Hurtit! Mitä se Ilkka Taipale sano tuolla Tv.ssa kun join kahvia niin en kunnolla kuullut, sanoko, että ollaan niin itteppäisiä ettei pärjätä muuten kuin yksinasumassa?

• 21 -- 3

Kerrankin tuli ketjuun asiallinen aloitus.

Miinuspisteiden jakaminen olisi ehdottomasti saatava takaisin.

Palstan sisältö ja tso on laskenut jatkuvasti kuluneen vuoden aikana, kiitos erään palstaa "valvomaan" hyväksytyn kirjoittajan toiminnan (tosin onneksi lyhytaikaisen) ja miinusmerkkien poiston.

• jjoutava

Suuri miikkojen väärinkäyttäjä on siinä miinusmerkit ovat turvia ja väärin. Turhaa on korostaa luetun ymmärtämistä niillä. Plussa on aina plussaa eikä niiden näkyminen näköjään ketään häiritse, mutta miinukset niillä on liikaa negatiivista varausta palstalla. Hyvä että poistettiin.

• jjoutava
        jjoutava kirjoitti:

Suuri miikkojen väärinkäyttäjä on siinä miinusmerkit ovat turvia ja väärin. Turhaa on korostaa luetun ymmärtämistä niillä. Plussa on aina plussaa eikä niiden näkyminen näköjään ketään häiritse, mutta miinukset niillä on liikaa negatiivista varausta palstalla. Hyvä että poistettiin.

Miinustettavaa itselleni on tuollainen huolimattomuus välimerkkien käytössä. Olisi edes minun yritettävä käyttää niitä ,.

• posetiininen
        jjoutava kirjoitti:

Miinustettavaa itselleni on tuollainen huolimattomuus välimerkkien käytössä. Olisi edes minun yritettävä käyttää niitä ,.

Miinusmerkit olkoot ikuisesti poissa ikäväestön palstoilta. Kokonaan turhia. Ylläpito katsoi ne asiattomiksi ja hyvä niin. Yks manipulointi kapula sentään pois. Hyvä hyvä.

• mie vaa :))
        jjoutava kirjoitti:

Mikä tuo välilyönti ja pilikku tuon pisteen eessä lauseen lopussa sitten on

• jjoutava
        mie vaa :)) kirjoitti:

Mikä tuo välilyönti ja pilikku tuon pisteen eessä lauseen lopussa sitten on

Vitsi.

• Katleija

Jjoutavoinen se aina ilmaisee asiansa niinkuin nurinniskoin, pitää vaan osata oikaista oikeinpäin omassa mielessään. Se kun on noita kirjoja niin paljon lukenut niin kai niistä jokin jälki on jäänyt tuohon ilmaisupuoleen.
      Tuo nyt ei ainakaan ole negatiivista vaan oikeenkin hyödyllistä pysytellä jotenkuten nykytekniikasta kärryillä.
      Gigantissa kävin läppärini kanssa, kuten on tapanani kerran vuodessa vaikk' ei erityisiä ongelmiakaan olisi. Tuo viisi vuotta vanha Toshiba on vielä hyvin palvellut ja sinut sen kanssa olen.
      Katselin noita tabletteja mielenkiinolla. Oikeastaan kiinnostuin kun niitä niin käteviksi kehutaan. Jos ostaisi pitäisi ekaksi perehtyä asiaan, kovasti on monenmoisia tarjolla.
      Haluanko lisätä ruudun katselua ennestään. Mutta siihen tekniikkaan tutustuminen kiehtoo mieltä.
      Saattaa olla kun nykyisen vaihdan niin litteämpään siirryn. Siihen mennessä taas varmaan uutta tarjolla.

• ukkola

Pöytäkone se pitää olla. Kun koneisiin juuri viikonlopuiksi tulee häiriöitä, niin läppäri on varalla. Kännykän, se perusmallin, lataan varmuudeksi joka toinen päivä.

• Olen tyytyväinen "vielä" tällaiseen pöytämalliin --tässä on kuvaruutukin " melkein" yhtä iso kun Telkkarissani .

Kun pidän niitä yht"aikaa pääläkin - Vaan tuoliani siirtelen katselun mukaan .
      Tuolin ostin joskus jossa on rullat , ja on tosi "hyvä Erkonomiakin " kun tulee istuttua paljon -
      Kun reissaan en tarvitse internettiä -- sen saa jos tarvitsee välttämättä --vaikka ulkomailla-

• Katleija

Tuollainen kunnon pyörillä oleva säädettävä työtuoli on minunkin lopulta hankittava. laiska olen ollut kun olen nykyiseen tyytynyt, joka kylläkin ihan mukavan tuntuinen Luulen että toukokuussa ollut paha yläselän noidannuoli oli juuri tästä paljosta istumisesta tullut. Talviaika näes takana. Eihän näin kesäaikaan tässä sillä lailla aikaa käytä.
        Kyllä tavoitteena on istua mahdollisimman vähän näissä merkeissä. Pitäisi olla mullakin joku jerrycottoni taluttamassa :))

• jjoutava

Läppäri minulla on ja erillinen lisänäyttö 22" niin ei silmät rasitu. Tavallinen läppäri on 17" niin onhan se liian pieni se näyttö, mutta kestää jo 5v on ollut. En kylläkään käytä sitä isoihin ohjelmistojen latauksiin tai tehokkuutta vaativiin peleihin, pasianssi riittää minulle.

Nyt voisi olla pöytäkonekin parempi kotona kun tuo tabletti toimii mökillä ja se on helppo ottaa mukaan, ei ole repullista vehkeitä haalittavana mukaan.

• Katleija

Ullamirjamille

Muistatko sen sääksi-videon, jossa oli kaunis taustamusiikki ja se video esitti sen tutun sääksipariskunnan koko pesimäkauden alusta loppuun. Muistaakseni Lorena* sen siihen ketjuusi laittoi. Eräs tuttu sitä minulta kyseli, mutta en vaan onnistunut sitä löytämään. Lorena' voisi tietää, jos sattuisi tämän lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1558
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1307
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      915
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    9. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      14
      882
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      881
    Aihe